گرانفروشی محصولات لبنی قابل قبول نیست

    کد خبر :274418

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: مبنای سازمان تعزیرات در رابطه با قیمت محصولات لبنی قیمت تعیین‌شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.

به گزارش فارس: محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص گرانفروشی محصولات لبنی گفت: بحثی که در گرانفروشی محصولات لبنی مطرح شده این موضوع است که کارخانه‌ها مدعی هستند به لحاظ اینکه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باید از قبل قیمت شیر را تعیین می‌کردند و سه سال است که تعیین قیمت جدیدی صورت نگرفته، آنها خودشان اقدام به افزایش قیمت کردند.

وی افزود: برخی از کارخانه‌های تولید محصولات لبنی می‌گویند با توجه به افزایش سالانه دستمزد کارگران و مواد اولیه برخی مواد مصرفی همچون پاکت شیر حق افزایش قیمت را دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: این در حالی است که چون مبنای ما قیمت سازمان حمایت است، تا زمانی که آنها قیمت جدید را اعلام نکنند، فروش محصولات لبنی بالاتر از قیمت سابق گرانفروشی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در استانداری جلسه نظارتی سازمان تعزیرات برگزار شده است، گفت: ما در آنجا موضوع را مطرح کردیم و قرار بر این شد که تمهیداتی در این زمینه صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید