گام بلند پرسپولیس برای قهرمانی با برد گل گهر

    کد خبر :823502

تیم پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با ۲ گل ترابی و تک گل نوراللهی، گل گهر سیرجان را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی و با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف گل گهر سیرجان رفت و موفق شد با نتیجه ۳ یک این تیم را شکست دهد.

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شهریار مغانلو
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:
علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، محمد آقاجانپور( 37 بهنام برزای)، رضا شکاری، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی و یونس شاکری
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

در دقیقه ۱۲ حرکت عالیشاه درون محوطه جریمه با دخالت مدافع گل‌گهر باعث سرنگونی مهاجم پرسپولیس شد تا داور به سود شاگردان گل‌محمدی اعلام پنالتی کند. این ضربه را ترابی تبدیل به گل کرد.

حرکت دیدنی مهدی ترابی در دقیقه ۲۷ با ضربه دیدنی این بازیکن توپ را در کنج دروازه علیرضا حقیقی قرار داد.

صربه کاشته از سمت چپ دروازه پرسپولیس و ارسال زنده روح در دقیقه ۳۹ روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر دیدنی شاکری گل اول گل‌گهر را رقم زد.

در نیمه دوم و پس از برخورد مدافع پرسپولیس با مهاجم گل گهر سیرجانی ها معتقد بودند باید اعلام پنالتی شود اما داور خطای پشت محوطه جریمه گرفت؛ پس از این اتفاق یحیی گل محمدی هم به شدت با داور چهارم جر و بحث کرد و در نهایت کارت زرد داور به سرمربی پرسپولیس قائله را خاتمه داد.
در دقیقه ۸۴ شوت تماشایی احمد نوراللهی برای سومین بار دروازه شاگردان قلعه‌نویی را باز کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید