کیمیا علیزاده شهر محل سکونتش را انتخاب کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۰۲
    کد خبر :696566

رفتن کیمیا علیزاده از ایران هنوز واکنش زیادی در رسانه‌های خارجی دارد. تنها دختر مدال آور تاریخ ایران در بازی‌های المپیک چندماه پیش به بهانه مسافرت از ایران خارج شد و بعد رفته رفته شایعه مهاجرتش به گوش رسید.

کیمیا، اما با نوشتن متنی تندوتیز در اینستاگرام خیلی زود این شایعه را تبدیل به واقعیت کرد تا جایی برای شک و تردید باقی نماند. او از دلخوری‌ها و سختی هایش در ایران نوشت و خبر داد که دیگر حاضر نیست به ایران برگردد.

کیمیا که راهی آلمان شده بود در کنفرانسی خبری که مسئولان تکواندو این کشور برایش ترتیب داده بودند به وضوح از تصمیمش مبنی بر مبارزه برای ژرمن‌ها خبر داد. با این حال مساله‌ای که نه او اطلاع دقیقی از آن داشت و نه مسئولان آلمانی این بود که نمی‌دانستند به رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ می‌رسد یا خیر.

به گزارش فرارو،البته در حاشیه همان مراسم مشخص شده بود که کیمیا هنوز محل سکونتش در آلمان را هم مشخص نکرده؛ او گفت که تمریناتش را فعلا کنار گذاشته، ولی به محض انتخاب محل سکونتش به زودی این تمرینات را از سر می‌گیرد.

حالا سایت آلمانی «نردبایرن» خبر داده که نه تنها کیمیا محل سکونتش در آلمان را مشخص کرده بلکه تمریناتش را هم از سر گرفته است. این سایت در بخشی از گزارشش درباره کیمیا علیزاده نوشته: «او با گرفتن پاسپورت اسپانیا راهی اروپا شد و از آنجا هم به هلند رفته است. بعد از هلند به آلمان رسید و برای مدتی در شهر هامبورگ بود. حالا، اما نزدیک به دو هفته است که او نورنبرگ را به عنوان محل سکونتش انتخاب کرده و تمریناتش را در این شهر از سر گرفته است».

هرچند که در بخش دیگری از این گزارش عنوان شده که امکانات تمرینی زیادی برای کیمیا در این شهر وجود ندارد و مسئولان رده بالای نورنبرگ در تلاش برای تجهیز سالنی هستند که او در آن تمرین می‌کند.

در بخش دیگری از این گزارش هم عنوان شده که تلاش‌ها برای رساندن کیمیا علیزاه به رقابت‌ها و حضور با پرچم آلمان هنوز ادامه دارد، ولی اگر زمان از دست برود او احتمالا نمی‌تواند برای این کشور در بازی‌های المپیک به میدان برود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محسن گفت:

    هیچ وقت عزت و اعتباری که آدم در کشور خودش داره در یه کشور دیگه بدست نمیاره.
    خارج از کشور برا کسب علم دانش و موندن برا یه مدت کوتاه خوب هست، ولی‌ هیچ جا
    وطن نمی‌شه.
    امیدوارم الان که ایشون مهاجرت کردند، برای گرفتن اقامت و یا پیدا کردن کار
    به دام گروه‌های مغرض سیاسی نیفتند.

دیدگاهتان را بنویسید