کیا EV9 شاسی بلند هفت نفره الکتریکی لوکس معرفی شد

    کد خبر :982401

شرکت کیا به تازگی معرفی مختصری از شاسی بلند هفت نفره تمام الکتریکی خود داشته که باتوجه به تصاویر انتشاریافته، یک مدل لوکس بوده و آپشن‌های جدیدی و متنوعی دارد.

بازتاب-EV9 یک SUV سایز متوسط با سه ردیف صندلی است که آن را به یکی از اولین خودروهای برقی در رده خود تبدیل می‌کند که چنین ویژگی دارد. زبان طراحی بیرونی با قوس‌های چرخ هندسی بسیار برجسته و ساختارهای گلگیر مثلثی جذاب بوده که منجر به طراحی دارای ساختار مربعی و در عین حال آیرودینامیک می‌شود. پنجره‌های یک چهارم پنل عقب یادآور EV6 هستند، اما طراحی کلی از رنج روورهای قدیمی الهام گرفته شده است.

در فضای داخلی EV9 یک انحراف از مدل کانسپت بوده و کیا دو صفحه نمایش 12.3 اینچی را برای سرعت سنجش و سیستم سرگرمی در نظر گرفت. کاهش دکمه‌های فیزیکی یک تغییر خوشایند است و به جای آن کنترل‌های داشبورد حساس به لمس شدند. مواد داخلی، از جمله مش، به جادار بودن کابین کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد EV9، صندلی‌های چرخان کاپیتانی در ردیف وسط است که به مسافران اجازه می‌دهد رو به صندلی‌های عقب قرار گیرند. EV9 در پیکربندی‌های 6 و 7 سرنشین در دسترس خواهد بود.

کیا EV9

با وجود کمبود اطلاعات در مورد پیشرانه و ظرفیت باتری، انتظار داریم EV9 رقیبی قدرتمند در رده شاسی بلندهای سایز متوسط باشد. استفاده کیا از پلتفرم E-GMP EV6 نشان می‌دهد که EV9 عملکرد و برد قابل توجهی خواهد داشت.

اگرچه کیا قیمت آن را اعلام نکرده، اما پیش بینی می‌شود این خودرو گران‌تر از EV6 باشد که از حدود 45000 دلار شروع می‌شود. با این حال، کیا به تولید خودروهای مقرون به صرفه در دسته‌های مربوطه خود شهرت دارد، بنابراین احتمال داشته EV9 قیمت رقابتی داشته باشد. به طور کلی، EV9 یک محصول هیجان‌انگیز در صنعت خودروهای الکتریکی بوده و باید دید آیا موفق خواهد بود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید