کیانوش رستمی المپیک پاریس را از دست داد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۲۱
    کد خبر :1004655
کیانوش رستمی

 رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات جهانی عربستان روز گذشته در حالی انجام شد که کیانوش رستمی در آن به دلیل آسیب‌دیدگی غیبت داشت. این اتفاق باعث شد تا رستمی فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست بدهد، رویدادی که حضور در آن برای قرار گرفتن در مسیر کسب سهمیه المپیک پاریس الزامی است.

با تداوم این روند، رستمی نه تنها فرصت حضور در مسابقات جهانی، بلکه شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را نیز از دست می‌دهد. البته هنوز یک فرصت بسیار اندک پیش روی این ورزشکار قرار دارد. قرار است دومین رکوردگیری تیم ملی در فاصله یک ماه تا 20 روز مانده به مسابقات قهرمانی جهان برگزار شود. در صورتی که مدارک پزشکی رستمی درباره آسیب‌دیدگی‌اش بتواند کادر فنی را قانع کند و این کادر به حضور کیانوش در دومین رکوردگیری رضایت بدهد، در این صورت رستمی می‌تواند در رکوردگیری شرکت کند و فرصت اعزام به عربستان را برای خود زنده نگه دارد.

البته با شرایطی که رقم خورده، بسیار بعید است که این وضعیت به وجود بیاید. به هر حال، کیانوش رستمی در شرایط کنونی شانس کسب سهمیه المپیک را به دلیل غیبت در رقابت‌های جهانی از دست داده است، مگر آنکه شرایط تا یک ماه آینده تغییر کند.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید