کوین اسپیسی محاکمه نخواهد شد

    کد خبر :364225

به نظر می‌رسد که کوین اسپیسی به دلیل اتهامات مربوط به تعرض جنسی مورد محاکمه قرار نخواهد گرفت. چندی پیش مردی کوین اسپیسی را متهم کرد که در اکتبر ‌سال ١٩٩٢ در غرب‌ هالیوود او را مورد تعرض جنسی قرار داده است.

دادستان لس‌آنجلس اما اعلام کرده این پرونده قابلیت طرح در دادگاه را ندارد؛ چراکه چنین پرونده‌ای نمی‌تواند تحت نظارت قضائی ایالت کالیفرنیا بررسی شود.

چندی پیش نیز بازیگر زن نقش اصلی در مقابل اسپیسی در سریال خانه پوشالی گفته بود که اسپیسی شایسته دریافت یک شانس دیگر است و به انسان‌ها باید شانسی برای تغییرکردن داد.

اسپیسی که در حال حاضر ٥٩‌ سال دارد، در بریتانیا نیز تحت تعقیب قضائی قرار دارد. اتهام اسپیسی در بریتانیا این است که ٢٢‌ سال قبل در ٦ مورد دست به تعرض جنسی زده است. آنتونی رپ هنرپیشه نخستین کسی بود که چنین اتهاماتی را علیه اسپیسی مطرح کرد. او مدعی شده است که زمانی که ١٤‌سال داشته، اسپیسی ٢٦ ساله به او پیشنهاد رابطه جنسی داده است. این اتفاق به ادعای رپ در‌ سال ١٩٨٦ رخ داده است.

همین اتهامات موجب شد که تا تهیه‌کنندگان سریال پرمخاطب خانه پوشالی اسپیسی را در قسمت بعدی این سریال کنار بگذارند و فرد دیگری را جایگزین او کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید