کوه مانع از سقوط اتوبوس به دره حیران

    کد خبر :792406

طی حادثه‌ای که صبح امروز رخ داد، یک دستگاه اتوبوس حامل کوهنوردان تبریزی پس از انحراف از جاده حیران با کوه برخورد کرده و تعدادی از سرنشینان مصدوم و تعدادی دچار حادثه شدند.

حسین خورشیدی اظهار کرد: طی حادثه‌ای که حدود ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد، یک دستگاه اتوبوس حامل گروه کوهنوردان “قارتال” تبریز پس از عبور از استان اردبیل وارد گردنه حیران در استان گیلان شدند.

وی ادامه داد: این دستگاه اتوبوس به دلایلی که توسط کارشناسان در حال بررسی می‌باشد، از جاده منحرف و پس از برخورد با کوه، متوقف می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: در این حادثه ۳۵ نفر دچار سانحه شدند.

خورشیدی با بیان اینکه پس از تماس‌های مردمی، امدادگران جمعیت هلال احمر پایگاه صیادلر (شهید آهنی) آستارا به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در این حادثه هفت نفر از مصدومان نیز به شکل سرپایی درمان شدند و یک نفر توسط هلال احمر و دو نفر توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اعزام شدند.

وی اضافه کرد: عملیات فوق راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، گروه‌های کوهنوردی شهرستان‌ها از استان‌های دیگر در حالی وارد استان گیلان می‌شوند که مجوز صعود به کوهستان به هیچ کدام از گروه‌های کوهنوردی شهرستان مرزی بندر آستارا و برخی از شهرستان‌های استان گیلان نیز توسط ورزش و جوانان و میراث فرهنگی صادر نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید