کوهیان: با مربیان برای رای دادن مشورت خواهم کرد/ در دو بازی قبلی به اشتباهات خودمان باختیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۵۱
    کد خبر :196451

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و نماینده مربیان در مجمع گفت: با مربیان برای رای دادن در مجمع مشورت خواهم کرد تا به بهترین گزینه رای دهم.

فرزاد کوهیان در مورد دیدار سوم دانشگاه آزاد و مهرام اظهار داشت: وضعیت‌مان در کل بد نیست، اما عماد سلمانی به دلیل دردی که دارد حضورش در بازی قطعی نیست و با ما تمرین نمی‌کند. عرفان نساج پور با ما تمرین می‌کند، اما فشار نمی‌تواند بیاورد. تمام تلاش مان را می‌کنیم که از همه ظرفیت‌مان استفاده کنیم، چون نفرات‌مان آنقدر زیاد نیستند و دست مان خالی است.

وی ادامه داد: حتی اگر یک یار خارجی ارزان قیمت هم داشتیم خیال‌مان راحت تر بود. ما ابتدای فصل تیم را براساس خارجی چیده بودیم و در این شرایط به بازیکنان داخلی‌مان فشار زیادی می‌آید و خسته می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه دو بازی اول را باخته‌اند و در دیدار فردا هم کار سختی دارند، عنوان کرد: واقعیت این است که در دو بازی اول به خودمان باختیم. نمی‌خواهم شایستگی‌های تیم مهرام را زیر سوال ببرم، چون تیم خوب و جنگنده‌ای هستند، اما اشتباهاتی که داشتیم کار دست‌مان داد.

کوهیان در مورد انتخابش به عنوان نماینده مربیان در مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت: اگر شرایطی بود که نامزدها در گفت‌وگو با اهالی بسکتبال نظرات و برنامه‌های خود را ارائه می‌دادند خیلی به شناخت آنها کمک می‌کرد و می‌توانستند انتخاب بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده قشر زحمتکش مربیان انتخاب شده‌ام و باید نظر و مشورت اکثر آنها را برای رای دادن بگیرم. از امروز با همه آنها صحبت خواهم کرد و در نهایت به بهترین گزینه رای خواهم داد. امیدوارم نماینده خوبی باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید