کواچ: لواندوفسکی کلاس کاری‌اش را ثابت کرد/ از هاینکس متشکرم که چنین تیمی تحویلم داد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
    کد خبر :345119

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از قهرمان قاطعانه مردانش در سوپرجام آلمان، از مهاجم لهستانی خود که هت‌تریک کرد تمجید ویژه‌ای به عمل آورد.

نیکو کواچ اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی بایرن مونیخ را با کسب پیروزی 5 بر صفر مقابل تیم سابقش اینتراخت فرانکفورت و بالای سر بردن جام قهرمانی سوپرجام آلمان تجربه کرد.

در این بازی ستاره بی‌چون‌و‌چرای میدان کسی نبود جزو روبرت لواندوفسکی که 3 گل نخست از 5 گل باواریایی‌ها را زد.

پس از این مسابقه، کواچی که ماه می در فینال جام حذفی به اینتراخت برای شکست بایرن مونیخ و کسب عنوان قهرمانی کمک کرده بود، این بار در شرایطی برعکس مسبب برتری قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا شد و اولین جام خود را با تیم جدیدش کسب کرد.

کواچ پس از ثبت سومین قهرمانی متوالی سوپرجام آلمان در کارنامه بایرن مونیخ، لب به تمجید از لواندوفسکی گشود و درباره او گفت: ما زیاد درباره روبرت صحبت نمی‌کنیم. او بازیکنی بسیار خوب و مهاجمی در کلاس جهانی است که امروز بار دیگر کلاس کاری‌اش را به همه نشان داد. زدن 3 گل در 70 دقیقه (در واقع از دقیقه 21 تا 54) کار آسانی نیست. من باید به این موضوع هم اشاره کنم که اگر من و بایرن الان اینجا هستیم به خاطر اینتراخت فرانکفورت و یوپ هاینکس است که سال گذشته قهرمان لیگ شد. از هاینکس تشکر می‌کنم که چنین تیم قدرتمندی را به من تحویل داد. کار کردن با این تیم لذتبخش است. امیدوارم که موفقیت‌های بایرن مونیخ ادامه داشته باشد.

کواچ درباره بازی هم عنوان کرد: ما توانستیم توپ را به خوبی در سراسر زمین بازی به گردش درآوریم. در واقع به حریف اجازه ندادیم هیچ موقعیت خطرناکی روز دروازه ما ایجاد کند، البته من تصور می‌کردم که اینگونه بازی کنیم. 20 دقیقه اول مسابقه آسان نبود چون اینتراخت خیلی یکدست بازی می‌کرد اما با عملکرد خوبی که جوشوا کیمیچ و لواندوفسکی در سمت راست ارائه کردند، بازی برای ما آسان‌تر شد. شاید انتظار نمی‌رفت که ما با چنین اختلافی پیروز شویم. من راضی‌ام و امیدوارم که این تیم در ادامه فصل قویتر شود، البته من برای اینتراخت هم آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم که آنها هم مانند فصل گذشته، فصل خوبی داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید