کنایه به وزیر بهداشت: با مقدسات برخورد ابزاری نکنید

    کد خبر :803430
کنایه به وزیر بهداشت: با مقدسات برخورد ابزاری نکنید

در شرایط دشوار کرونائی کنونی، حفاظت از زبان، یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان سلامت کشور برعهده دارند. اگر می‌خواهید مردم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی مرتبط با کرونا عمل کنند تا این بیماری خطرناک مهار شود و علاوه بر جلوگیری از خطر بزرگی که متوجه جان‌هاست، کادر پزشکی کشور نیز از استیصال نجات پیدا کنند و هزینه‌های کشور نیز کم ‌شود، شما مسئولان سلامت باید به جای حرف زدن به عمل کردن روی بیاورید.

در همین ماه مبارک رمضان، با مقدسات برخورد ابزاری نکنید و نگوئید اگر مراسم دعای دستجمعی برگزار نشود خدا دعاها را نمی‌شنود! خدا برای جان بندگان خود بیش از هر چیز دیگری ارزش و اهمیت قائل است. اینطور نشود که مثل تعطیلات نوروز همه چیز را رها کنید و بعد که موج جدید کرونا آمد، همدیگر را ملامت کنید و خود را دلسوز مردم جلوه دهید.

مردم از فرافکنی‌ها، وعده‌های بی‌پشتوانه، تملق‌گوئی‌ها، بدگوئی‌ها و بطور کلی زیاد حرف زدن شما مسئولان عصبانی هستند. از فشارهای افراطیون هم نترسید و سلامت مردم را اصل و محور کار خود قرار دهید. به جایگاه خودتان در آینده نیز فکر نکنید، جایگاهتان اگر نزد خدا تثبیت شود، همواره تثبیت شده خواهد بود. ماه مبارک رمضان را که برای رسیدن به این مرتبه از معنویت فرصت خوبی است، از دست ندهید.

روزنامه جمهوری اسلامی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید