کمک ملی پوشان فوتبال برای آزادی زندانیان نیازمند

  • ورزشی
  • جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۴۸
    کد خبر :965377
ملی پوشان فوتبال

 تصویر نامه قدردانی ستاد دیه استان البرز از مهدی ترابی، روزبه چشمی و علی قلی‌زاده در حالی در فضای مجازی منتشر می‌شود که متن نامه از اهدای مبلغی از سوی این بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به ستاد دیه خبر می‌دهد که زمینه آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند و محکومان جرایم مالی غیرعمد را فراهم ساخته است.

علاوه بر مهدی ترابی، روزبه چشمی و علی قلی‌زاده، تعدادی دیگر از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر مبالغی را برای آزادی زندانیان نیازمند و محکوم جرایم مالی غیرعمد به ستاد مرمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، اهدا کرده‌اند.

از جمله این بازیکنان تیم ملی‌ فوتبال کشورمان می‌توان به وحید امیری، علیرضا بیرانوند، کریم‌ انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و … اشاره کرد که کمک‌های مالی آنها موجب آزادی زندانیان نیازمند در استان‌های البرز، اردبیل، لرستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و … شده است.

از محل کمک 300 میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان 20 تن از زندانیان نیازمند از زندان آزاد شده‌اند.

اهدای پاداش مالی صعود احتمالی تیم ملی فوتبال کشورمان از دور گروه رقابت‌های جام جهانی به امور خیریه، وعده هماهنگ مجموعه تیم ملی فوتبال کشورمان بود که با توجه به عدم صعود تیم ملی، تعدادی از بازیکنان کمک‌هایی را برای آزادی زندانیان حایز شرایط دریافت کمک مالی به ستاد دیه اعطا کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید