جزئیات جدید از زندگی قاتل زنجیره‌ای مازندران/ کلثوم همه اموال شوهرانش را به نام این زن کرده بود

    کد خبر :1020187
کلثوم قاتل زنجیره‌ای مازندران

با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده که نشان می‌دهد وی خودش قربانی رفتار خشن همسر دومش بوده است.

کلثوم ۵۶‌ ساله‌ که چهره‌اش بسیار پیرتر از سن واقعی‌اش نشان می‌دهد اهل روستای ملک‌آباد مازندران و متهم است که از حدود ۱۰ سال قبل قتل‌های سریالی‌اش را شروع کرده و در این مدت ۱۳ بار در شهرهای ساری و نکا و محمودآباد و… ازدواج موقت داشته که ۷ تن از شوهرانش را به قتل رسانده است. وی در تحقیقات پلیسی اعتراف کرده بعد از ازدواج به قربانیان قرص قند و فشار خون می‌داده و بعد هم با گذاشتن پارچه یا بالش روی صورتشان آنها را خفه کرده است.

وقتی راز قتل‌های سریالی کلثوم فاش شد و او را دستگیر کردند، وی را برای آزمایشات روانی به پزشکی قانونی فرستادند تا مشخص شود انگیزه وی از اینکه به عقد مردان سالخورده درمی‌آمده و آنها را قربانی می‌کرده، چه بوده است؟ هرچند خودش مدعی است به خاطر پول دست به جنایت زده است اما بررسی‌ها نشان داده وی تمامی پول‌ها و املاکی را که به عنوان مهریه بعد از قتل شوهرانش از خانواده آنها دریافت می‌کرده، به نام تنها دخترش کرده است.

به گفته پلیس، تاکنون ردی از داشتن همدست در این پرونده به دست نیامده است و بازسازی صحنه تمام قتل‌های این زن میانسال انجام شده که ۷ خانواده شاکی این زن هستند و تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید