کشف ۱۶۰۰ «کیت کرونا» تاریخ مصرف گذشته در غرب تهران

    کد خبر :768401

با تلاش ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ یک هزار و 656 کیت آزمایشگاهی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کرونا در انباری در غرب تهران کشف شد.

در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش و عرضه کیت های آزمایشگاهی تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی انباری در غرب تهران، تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ مسوولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

بررسی های پلیسی نشان از صحت خبر دریافتی داشت و هویت مالک انبار شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از محل انباری در حوالی بزرگراه حکیم آغاز شد و بدین ترتیب نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

با اخذ دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار، روز گذشته تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی با همکاری کارشناسان سازمان غذا و دارو و اداره بهداشت به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بررسی از داخل انبار یک هزار و 656 کیت آزمایشگاهی کرونا تاریخ مصرف گذشته و فاسد در 36 کارتن کشف کنند.

به گزارش فارس، تمامی اقلام کشف شده به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل و مالک انبار پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید