کشف مواد منفجره در متروی تهران

    کد خبر :1030790
دستگیری متهمان کشف مواد منفجره

 سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری فردی خبر داد که به صورت غیرقانونی به جستجوی گنج در شهرستان دماوند می‌پرداخت.

 سرهنگ سعید راستی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد منفجره توسط احدی از شهروندان در ایستگاه مترو پایانه جنوب، رسیدگی به موضوع با توجه به حساسیت خبر در دستور کار ماموران مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس پس از اعزام به ایستگاه مترو، سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند که به همراه وی تعداد 15 عدد مواد منفجره به همراه چاشنی مربوطه و یک دستگاه گنج یاب کشف و ضبط شد.

سرهنگ راستی گفت: در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته مشخص شد که متهم ساکن یکی از شهرستان‌های غربی کشور بوده و قصد داشته مواد منفجره را به یکی از رابطین خود در تهران تحویل دهد که ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دیگر متهم پرونده را که در محدوده ایستگاه مترو پایانه جنوب بود دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازجویی‌های تخصصی و فنی به عمل آمده از متهمان مشخص شد بسته‌ها و چاشنی‌های انفجاری کشف شده به جهت تخریب و یافتن گنج بصورت غیر قانونی در منطقه دماوند مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: تلاش جهت شناسایی و دستگیری سایر مرتبطین ادامه دارد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطر نشان کرد: داشتن مواد منفجره علاوه بر اینکه برابر قانون جرم است و برای دارندگان آنها مجازات تعیین شده است، زمینه ساز بروز درگیری و نا امنی است که پلیس قاطعانه با حاملان و دارندگان این گونه افراد برخورد کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید