کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک در لیموترش

    کد خبر :1012489
تریاک در لیموترش
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف بیش از ۱۶۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در محموله تجاری لیموترش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در محور حرم به حرم خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر شد.

 سردار دلاور القاصی‌مهر با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را داشت، وارد عملیات شدند.

وی افزود: ماموران از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: با تحقیقات تخصصی و هماهنگی با مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب 3 تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به محورهای مواصلاتی ورودی استان اعزام و پس از ساعت‌ها تلاش در موقعیت محور حرم به حرم خودرو مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی نسبت به توقیف آن اقدام و پس از بازرسی از خودروی مذکور 160 کیلو و 700 گرم مواد مخدر که در قسمت بار لیموترش به صورت سبدهای آب‌بندی شده جاساز شده بود را کشف کردند.

القاصی‌مهر در پایان با اشاره به دستگیر یک نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید