کشف احتکار کالا‌های اساسی در تهران

    کد خبر :894365
کشف احتکار کالا‌های اساسی در تهران

سردار ” حمید هداوند ” گفت: با نزدیک شدن ایام پایانی سال و نظارت بر توزیع کالای اساسی در بازار، طرح مشترک بازرسی از انبار‌ها و برخورد با محتکران اقلام ضروری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت طی چندین مرحله بازرسی از انبار‌ها و مغازه‌های عمده فروشی مواد غذایی در شهر تهران یک انبار احتکار کالا‌های اساسی مورد نیاز شهروندان را از قبیل: انواع خشکبار و حبوبات نظیر نخود، لپه، پسته، برنج ایرانی و خارجی کشف کردند.

جانشین پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالا‌های کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: در این راستا مالک انبار شناسایی و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش صدا و سیما، سردار هداوند افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خرید شب عید، همچنین لزوم جلوگیری از قاچاق و احتکار در جهت تنظیم بازار، رفع نیاز‌ها و مایحتاج ضروری مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۲۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید