کشف۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

    کد خبر :917509
کشف۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۳ فروند شناور صیادی و کشف ۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان خبر داد.

سردار لطفعلی پاکباز بیان داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان و ماهشهر در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۳ فروند شناور صیادی و یک عدد چتری برزنتی حامل سوخت قاچاق را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از شناور و چتری توقیف شده، ۴۷ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۲ متهم در این رابطه، افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۴۱ میلیون ریال برآورد کردند که محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

به گزارش صدا و سیما، سردار پاکباز خاطرنشان کرد: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت‌های تجاری سوخت یارانه دریافت کرده و پس از چند روز بدون هیچ گونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناور‌های کشور‌های همسایه می‌کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناور‌ها از خروج غیرقانونی سوخت از کشور قاطعانه جلوگیری خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید