کسی که توانایی تامین معیشت مردم را ندارد شایسته وزارت نیست

  • سیاسی
  • جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۰۹
    کد خبر :926351
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه گفت: کسی که نمی تواند نان، پنیر و تخم مرغ مردم را سامان دهد معلوم است که توانایی وزارت ندارد، هرچند آدم خیلی خوبی هم باشد… بنابراین برای چه به ایشان وزارت دادند؟ برای انجام همین وظایف ، از او برنامه خواستند. اما هیچکدام را نتوانسته انجام دهد.

 اسدالله بادامچیان، از شیوه انتخاب وزرا و عملکرد آنان در دولت رئیسی را نقد کرد تا جایی که برکناری وزیر صمت را ضروری دانست. او می گوید اگر رئیس جمهور بود، وزراء را فقط از حزبش انتخاب نمی کرد. او از کابینه فراجناحی شهید رجایی که متشکل از «چپ ها و لیبرال های خوب» بود، به نیکی یاد می کند و معتقد است رئیسی ، می توانست بهتر از این ها در انتخاب وزرا می تواند عمل کند.

بادامچیان میزان مشارکت ۴۸.۸ درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را در قیاس با مشارکت انتخاباتی ۳۰ درصدی مردم فرانسه می ستاید اما در جای دیگری از گفت وگو ، از دلایل اصلی کاهش مشارکت مردم را نارضایتی از دولت روحانی می داند. او وزن رد صلاحیت ها به ویژه رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی را به اندازه عملکرد روحانی در کاهش مشارکت مردم موثر نمی داند.

خبرآنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید