کسب چهار مدال برای نمایندگان ایران در قایقرانی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۵
    کد خبر :990194
کسب چهار مدال برای نمایندگان ایران در قایقرانی

دومین روز از رقابت‌های قهرمانی قایقرانی آب‌های آرام آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو در سمرقند ازبکستان با کسب سه مدال نقره و یک برنز دیگر برای قایقرانان کشورمان در نوبت صبح آغاز شد تا به این ترتیب در دومین روز این دیدارها جمع مدال‌های ایران به عدد ۱۳ مدال ارزشمند برسد.

ملی‌پوشان کشورمان در ۶ ماده فینال و ۲ مسابقه دور مقدماتی به مصاف رقیبان رفتند. عباس حسینی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، عراق، تایلند و اندونزی با زمان ۳:۴۹.۵۸۹ دقیقه صاحب مدال برنز شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قرقیزستان اول و دوم شدند.

داریوش محمدی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، هنگ‌کنگ، تایلند و تاجیکستان با زمان ۳:۵۹.۲۶۱ دقیقه صاحب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزنان قزاقستان و هند اول و سوم شدند.

شایان حسینی در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و عراق با زمان ۴:۱۰.۸۸۷ دقیقه صاحب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

الناز شفیعیان در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، تایلند و اندونزی با زمان ۲:۰۱.۶۵۵ دقیقه صاحب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

مسعود قیصری در KL۳ ۵۰۰ متر ششم شد مردان در رقابت با سه حریف هندی، دو حریف ازبکستانی و دو حریف از قزاقستان با زمان ۲:۰۶.۲۸۶ دقیقه ششم شد. در این رقابت پاروزنان هند، قزاقستان و ازبکستان اول تا سوم شدند.

آبتین زرجو در KL۲ ۵۰۰ متر مردان در رقابت با دو حریف هندی و رقیبانی از ازبکستان و تایلند با زمان ۲:۲۲.۰۳۷ دقیقه چهارم شد. در این رقابت پاروزنان قزاقستان، ازبکستان و هند اول تا سوم شدند.

پاروزنان ایران همچنین در دور مقدماتی ۲ ماده شرکت کردند. در گروه اول دور مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال یزدان زراعت‌کار و عباس حسینی در رقابت با حریفانی از چین تایپه، تایلند، هند و عراق با زمان ۱:۳۸.۱۷۸ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفتند و راهی نیمه نهایی شدند. در این مسابقه قایقرانان عراق و هند اول و دوم شدند. رقابت نیمه‌نهایی این ماده عصر امروز برگزار می‌شود.

در مسابقه گروه اول دور مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان داریوش محمدی و علیرضا خمسه با حریفانی از چین تایپه، هند، ازبکستان و هنگ‌کنگ رو به رو شدند و با زمان ۱:۴۰.۰۹۸ دقیقه در رده نخست قرار گرفتند و مستقیماً راهی فینال شدند. فینال این رقابت شنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مسابقات بعدازظهر امروز با رقابت ملی‌پوشان کشورمان در ۶ ماده فینال و یک نیمه‌نهایی در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد. تیم قایقرانی ایران تاکنون صاحب دال‌های ایران به ۴ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شده است.

مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید