کسب مدال برنز مشترک برای تیم میکس تفنگ

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۸:۴۶
    کد خبر :1046801
مدال برنز تیم میکس تفنگ

تیم میکس تفنگ ایران با ترکیب یلدا سلیمانی و پوریا نوروزیان در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز مشترک رسید.

در دومین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک، تیم‌های میکس تفنگ بادی ۱۰ متر در خط آتش ایستادند که در پایان تیم ۲ ایران با ترکیب پوریا نوروزیان و یلدا سلیمانی با برتری ۱۷ بر ۱۳ مقابل قزاقستان ۲ به مدال برنز رسید. این تیم در مرحله مقدماتی با رکورد ۶۲۸.۴ در رده هشتم ایستاده و فینالیست شده بود.

کره نیز با غلبه بر سنگاپور به مدال برنز مشترک رسید و تیم‌های چین و هند نیز باید برای مدال طلا با هم رقابت کنند.

همچنین تیم یک ایران با ترکیب فاطمه کرم‌زاده و امیرمحمد نکونام در مرحله مقدماتی با رکورد ۶۲۸ در رده نهم ایستاد و به فینال راه نیافت.

در این ماده ۳۰ تیم حضور داشتند.

۱۳ تیرانداز ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا، توزیع سهمیه المپیک، حضور دارند که تاکنون تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره رسیده است. سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان به فینال رسید و در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک را به دست آورد. در تپانچه زنان نیز سهمیه المپیک کسب نشد.

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده است و تا ۲۸ دی ادامه دارد که آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیراندازی ایران تاکنون دو سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده‌ است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵متر و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ ۱۰متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید