کسب درآمد با بازی های متنوع و ساده (فقط چند دقیقه در روز)

    کد خبر :896708

همان‌طور که می‌دانید، صنعت بازی‌های ویدیویی روز به روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند و از یک صنعت سرگرمی صرف و ساده، به سمت یک صنعت پول‌ساز حرکت کرده‌ایم که کمپانی‌های بزرگی در آن فعالیت کرده و سطح آن از سینما، موسیقی و کتاب نیز بالاتر رفته است. بازی‌های ویدیویی متنوع‌تر از گذشته منتشر می‌شوند و شما علاوه بر سرگرمی و لذت بردن از اوقات فراغت خود، می‌توانید به کسب درآمد از این طریق هم فکر کنید.

بازی‌های ویدیویی در نهمین نسل از تاریخ خودشان به سر می‌برند و توسعه بازی نسبت به دهه گذشته، بسیار سریع‌تر جلو رفته است. ابزارهای مربوط به بازی هم توسعه پیدا کرده و هم‌اکنون با بازی‌هایی مواجه هستیم که گرافیک بالایی داشته و گاهی اوقات تشخیص آن‌ها از یک فیلم سینمایی هم سخت خواهد بود. بازی‌های ویدیویی با توسعه خودشان به افراد بیشتری امکان کسب درآمد داده‌اند و کاربران ایرانی نیز علیرغم وجود محدودیت‌های بسیار، می‌توانند به این موضوع فکر کنند. ما سعی می‌کنید که روش کسب درامد از بازی را تحلیل کرده و سپس به سراغ نقد کردن درامد ارزی از طریق همین مورد برویم.

صنعت بازی‌های ویدیویی

بازی‌های ویدیویی را می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند رایانه شخصی، کنسول‌های خانگی و موبایل تجربه کنید. رایانه شخصی بهترین نمود از بازی را با گرافیک بالا و نرخ فریم عالی در اختیار شما می‌گذارد، اما کنسول‌های خانگی هم کیفیت بسیار بالایی دارند و برخی از بازی‌های انحصاری در این پلتفرم‌ها ارائه می‌شود. تنوع عالی بازی‌ها سبب شده است که شیوه و روش کسب درامد از بازی هم بیشتر شده و شما از دست بازتری برای فعالیت در چنین زمینه‌هایی برخوردار باشید. بازی‌هایی مانند دوتا و واکرفت را داریم که قدمت بیشتری داشته و درآمد به طرق مختلف از آن‌ها کسب خواهد شد.

بازی‌های دیگری هم وجود دارند که قدمت کمتری دارند، اما به دلیل جذب مخاطب، موفق شده‌اند که بیشترین میزان از بازدید را داشته باشند. بازی‌های بتل رویال مانند پابجی و فورتنایت، در کنار آثار مختلف مجموعه Call of Duty از جمله این موارد هستند که هر کدام امکان کسب درامد سرشار را فراهم می‌کنند. با مجله ارزی نوین پرداخت می‌توانید همراه شده و شیوه‌های کسب درآمد را مرور کنید. نقد کردن درامد ارزی هم طریق همین سایت انجام شده و سرعت و کیفیت بالایی را در این راستا می‌توانید داشته باشید.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بازی

یکی از مهمترین روش‌هایی که در مجله ارزی نوین پرداخت هم به آن اشاره شده است، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که از طریق آن می‌توانید کم کم درآمد کسب کرده و بازی کنید. بازی‌های ساده‌ای در اختیار شما قرار گرفته است و هر چه قدر که مهارت بیشتر و امتیاز بالایی داشته باشید، درآ‌مدتان بیشتر به چشم خواهد خورد. حضور در بازی‌های آنلاین و آثاری که به فوتبال و ای اسپورت مربوط می‌شوند، نمونه‌های خوبی از این بازی‌ها هستند. پلتفرم‌های مخصوص دیگری هم وجود دارند که برای کسب درآمد از این شیوه مناسب هستند.

تنها کافی است که یک بازی مورد علاقه انتخاب کرده و درآمد خود را به‌صورت کارت هدیه، حواله یا حتی انتقال به پی پال دریافت کنید. بازی‌ها تنوع خوبی دارند و می‌توانید با خواندن مقاله‌ای که در مجله ارزی نوین پرداخت برای شما آماده شده است، با آن‌ها آشنا شوید. ممکن است شیوه پرداخت و محاسبه درآمد در این بازی‌ها متفاوت باشد و تنها باید یک تحقیق خوب و حساب شده داشته و بتوانید در بازی‌های مورد علاقه خود فعالیت کنید. روش کسب درامد از بازی توسط کارشناسان نوین پرداخت ارائه شده و می‌توانید راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

استریم و درآمد ناشی از آن

فارغ از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای شما درآمد خواهند داشت، شما می‌توانید به استریم هم فکر کنید. استریم کردن بازی مورد علاقه‌تان از قدیم هم رواج داشته است و می‌توانید در توییچ، یوتیوب حتی سرویس‌های داخلی اقدام به این کار کنید. شما در واقع تجهیزات لازم را برای این منظور فراهم کرده و استریم بازی مورد علاقه خود را با ری‌ اکشن‌های خاص خود به نمایش می‌گذارد. شما بسته به تعداد بازدید کنندگان خود می‌توانید دونیت شده یا اینکه اسپانسری از سایت‌های مختلف داشته باشید. این شیوه بسیار کاربردی است و گیمرهای زیادی هم این کار را انجام می‌دهند.

دونیت کاربران شما می‌تواند ریالی یا دلاری باشید و درامد کسب شده خود را هم می‌توانید با سرویس نقد کردن درامد ارزی خود به ریال تبدیل کنید. روش کسب درامد از بازی علاوه بر استریم‌های ساده، تنوع بالاتری دارد و در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. استریم خود را می‌توانید روزانه یا در مواقع دلخواه خود برگزار کنید. البته داشتن نظم بالا در این زمینه اهمیت دارد و مجله ارزی نوین پرداخت هم در مقاله‌ای کاملا این موضوع را تحت بررسی خود قرار داده است. کافی است که سیستم خود را جمع کرده و با یک اینترنت عالی به استریم بپردازید.

تولید محتوای ویدیویی برای یوتیوب

تولید محتوای ویدیویی هم یکی از راهکارهای موجود برای کسب درآمد است. روش کسب درامد از بازی با کمک یوتیوب هم بسیار عالی است و می‌توانید بعد از دو الی سه سال خودتان را در یوتیوب به فردی شناخته شده با درآمد تبدیل کنید. درامد شما به‌صورت ارزی خواهد بود و با حساب پی پال، پرفکت مانی و وب مانی خود می‌توانید درآمد ارزی داشته باشید. درامد شما هم قابل تبدیل به پول ایران است و از طریق نقد کردن درامد ارزی بازی از طریق نوین پرداخت می‌توانید اقدام کنید. مجله ارزی نوین پرداخت باز هم آموزش‌های لازم را به شما ارائه داده است.

برای فعالیت در یوتیوب باید پشتکار داشته باشید و با سر و وضعی مناسب بازی مورد علاقه خود و بینندگان‌تان را تولید کنید. با کسب درآمد ارزی از این طریق، می‌توانید تجهیزات خود را گسترش داده و دوربین و میکروفون مناسبی را خریداری کنید. فراموش نکنید که از طریق یک سیستم کامپیوتری بهتر، می‌توانید مدرن‌تری بازی‌های AAA روز را اجرا کرده و بینندگان بیشتری داشته باشید. هر چه قدر که تعداد بینندگان شما بیشتر شده و سابسکرایب، لایک و کامنت بیشتری را دریافت کنید، خواهید دید که میزان درآمد شما هم به‌صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد.

مجله ارزی نوین پرداخت

مجله ارزی نوین پرداخت یکی از منابع بسیار خوبی است که برای دنبال کردن یک شیوه عالی برای درآمد ارزی کاربرد داشته و روش‌های نقد کردن درامد ارزی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. بازی همواره یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای این منظور بوده است و با کامپیوتر یا کنسول‌های خانگی خود می‌توانید اقدام به چنین کاری کنید. اگر این تجهیزات را ندارید هم می‌توانید با گوشی خود به سایت‌های مرتبط وصل شده و با بازی درآمد کسب کنید. در مجله ارزی نوین پرداخت به‌صورت کامل به این موضوع پرداخته شده است.

نقد کردن درامد ارزی از طریق پی پال و دیگر پلتفرم‌ها عملیاتی می‌شود. پی پال تنها سیستم پرداخت آنلاین معتبر نیست و به هر روش دیگری می‌توانید انتقال درآمد خود را تجربه کنید. درآمد از طریق تولید محتوا همواره ارزشمند بوده است و اگر این موضوع در زمینه گیم باشد، احتمالا موفق شما را هم بالا خواهد برد. بنابراین، فرصت را از دست نداده و اگر به گیم علاقه مند هستید، سریعا شروع به فعالیت کنید. روش کسب درامد از بازی متنوع بوده و هیچ محدویتی نخواهید داشت. با کمترین بودجه هم می‌توانید شروع کرده و اقدام به فعالیت کنید. کافی است که شروع کرده و ادامه دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید