کرونای انگلیسی جدی است/ نباید سفرها آزاد باشد

    کد خبر :793338

نماینده مردم میبد در مجلس گفت: در شرایطی که کرونای انگلیسی جهش‌یافته در کشور جولان می‌دهد، عجیب است که ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت‌های نوروزی را آزاد گذاشته است.

سید جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: برای بررسی لایحه بودجه، جلسات کمیسیون‌های مجلس به طور کامل تعطیل شده و وزرا در مجلس جهت پاسخگویی حاضر نمی‌شوند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر، هیچ سؤالی از وزرا در صحن مجلس مطرح نمی‌شود و طرح سؤال نمایندگان از وزرا و رئیس‌جمهور از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول نمی‌شود.

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور هم که خودش را قرنطینه کرده است. سؤال ما این است که آیا این شأن و اقتدار مجلس است؟ لازم است سؤال از وزرا در مجلس مطرح شود.

به گزارش مهر، میرمحمدی با انتقاد از وضعیت گرانی‌ها، اظهار داشت: امروز بحث کرونای انگلیسی بسیار جدی است و کرونای انگلیسی جهش‌یافته در کشور جولان می‌دهد اما ستاد ملی مقابله با کرونا اهمیتی به این موضوع مهم نداده و مسافرت‌ها را آزاد گذاشته است.

وی گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، مسافرت به استان‌های زرد و آبی آزاد است درحالی‌که وضعیت کرونای انگلیسی بسیار خطرناک و لازم است مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید