کردستان در جذب تسهیلات و ایجاد اشتغال نمره مردودی می گیرد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۹:۱۱
    کد خبر :315663

سنندج- نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کردستان در جذب تسهیلات و ایجاد اشتغال نمره مردودی می گیرد و کارنامه قابل دفاعی ندارد.

به گزارش مهر، محسن بیگلری شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد، گفت: متاسفانه دوسالی است که نمایندگان مردم استان در مجلس توفیق حضور در جلسات شورای اداری را پیدا نمی کنند واکثرا دعوت نامه ها به دست آنها نمی رسد.

وی در ارتباط با بحث صرفه جویی عنوان کرد: مدیران دستگاه های ذیربط منتظر نباشند فقط ماموستاها و نخبگان در مساجد سخنرانی کنند و خود شخصا در مساجد حضور یابند ومردم را درجریان وضعیت منابع موجود در استان قرار دهند.

وی اظهارداشت: چندین سال است که شعار سال از سوی رهبری در حوزه اقتصادی انتخاب می شود لذا می طلبد همه ما دراین راستا گام های موثری برداریم.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت معیشت مردم مطلوب نیست، بیان کرد: اگر به میان مردم برویم متوجه خواهیم شد تنها درآمد بسیاری از مردم ما یارانه و کمک های نهادهای حمایتی است و این قشر به سختی در حال زندگی کردن هستند.

بیگلری ادامه داد: آیا من نماینده و شما به عنوان مدیران کل ادارات استان عملکرد خود را در دوره مدیریتی و خدمت خویش مرور کرده ایم و به خودتان نمره قبولی می دهید.

وی با بیان اینکه وجدان تنها محکمه ای است که قاضی ندارد، افزود: در جاهایی که مردود هستید یا تجدید نظر یا پست مدیریت را رها کنید.

وی اظهارداشت: سال ۹۱ در اولین نطق خود در مجلس اظهار امیدواری کردم روزی کلمه محروم از کردستان برداشته شود که متاسفانه بعد از گذشت ۶ سال این آرزو محقق نشده است.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه در ایجاد اشتغال و جذب تسهیلات استان ما نمره قبولی نمی گیرد.

بیگلری با بیان اینکه باید جاهایی که درست عمل نکردن مورد بررسی قرار گیرند، بی شک اگر درست عمل می شد پول به استان می آمد و وضعیت امروز ما اینگونه نبود.

وی مدیران استان را سوگند داد که اجازه دهند پول و تسهیلات به استان بیاید تا محرومیت از چهره استان زدوده شود.

وی بر برداشتن گام هایی برای کاهش آثار محرومیت استان تاکید کرد و گفت: در زمینه جذب اعتبارت مشکل داریم و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید به این مهم ورود پیدا و ارتباط خود را با وزارتخانه های متبوع خود بیشتر کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید