کراس اوور جدید تاوندور فولکس واگن معرفی شد

    کد خبر :936565
کراس اوور جدید تاوندور فولکس واگن معرفی شد

فولکس واگن کراس اوور جدید تاوندور را معرفی کرد. این یک خودرو بزرگ و تقریباً پنج متری است که “خواهر” Teramont X محسوب می شود. اما تاوندور فقط در چین فروخته خواهد شد و راهی سایر نقاط نمی شود.

بازتاب-‌ اگر Teramont در چین توسط سرمایه گذاری مشترک SAIC-Volkswagen تولید می شود، پس Tavendor محصول مشترک FAW-Volkswagen است. علاوه بر این، یک مدل کاملاً مستقل با بدنه اصلی است، اگرچه پلتفرم در اینجا “تمام فولکس واگن” – MQB است.

ابعاد خودرو 4936×2015×1756 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور 2980 میلی متر دارد. فضای داخلی پنج صندلی تاوندور به همان سبک سایر فولکس‌های مدرن برای بازار چین تزئین شده است. دو صفحه نمایش، حداقل کلیدهای فیزیکی، یک انتخابگر انتقال کوچک و یک ردیف عقب کاملاً فکر شده، که در آن یک پشتی قابل تنظیم و یک بخش سیستم تهویه جداگانه وجود دارد.

کراس اوور جدید تاوندور فولکس واگن معرفی شد

تاوندور از نظر فنی با ترامونت یکسان است. نسخه پایه مجهز به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 186 اسب بخار و در تریم‌های گران‌تر است و همان موتور به 220 اسب بخار افزایش یافته است. تنها یک گیربکس وجود دارد  که از نوع کلاچ دوگانه هفت سرعته بوده که در دو قالب چهار چرخ و دو چرخ جلو محرک به فروش خواهد رسید.

فروش فولکس واگن تاوندور قبل از پایان سال جاری در چین آغاز خواهد شد. هنوز قیمت‌ها اعلام نشده، اما بعید است که قیمت آن بسیار بیشتر از ترامونت ایکس باشد که بیش از 45 هزار دلار نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید