کدام مربی روی نیمکت داغ رئال مادرید می‌نشیند؟

  • ورزشی
  • جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵
    کد خبر :503464

رئال مادرید در بحران خود خواسته فرو رفته است و حالا برای برون رفت از این اتفاقات دنبال بازگرداندن مربیان سابق است.

رئال مادرید با تصمیمات عجیب و احمقانه فلورنتینو پرز، پس از 5 سال خودنمایی در فوتبال اروپا را کنار گذاشت تا حالا به دوران سیاه پیش از 2010 بازگردد. سال‌هایی که مادریدیستا‌ها تنها دلخوش به یکی دو لالیگایی بودند که شوستر و کاپلو برای آن‌ها به ارمغان آورده بودند.

از همان ابتدا مشخص بود بار کج به منزل نخواهد رسید! لوپتگی و سولاری همان گارسیا رمون، کارلوس کی‌روش و لوکزامبورگوی دوره اول مدیریت کهکشانی‌های 1 بودند که در مهمترین دیدار‌ها حرفی برای گفتن نداشته باشند تا تجربه تلخ گذشته بار دیگر تکرار شود.

حالا پرز پس از کنار رفتن از تمام جام‌ها دنبال راه چاره است! راهی که به دو گزینه موفق سابق ختم می‌شود. ژوزه مورینو و زین‌الدین زیدان از سوی تمام منابع معتبر رسانه‎ای در اسپانیا به عنوان قطعی‌ترین گزینه ها اعلام شده اند. مورینو 3 سال و زین الدین زیدان 2/5 سال در این تیم حضور داشتند.

زین الدین زیدان:

او گزینه اول پرز است. در این دو روز با او تماس گرفته شده است و شنیده شده جواب قطعی زیدان به این پیشنهاد منفی بوده است اما پرز کماکان در تلاش است تا زیزو محبوب را راضی به برگشت کند. روابط فوق‌العاده زیدان با بازیکنان و هواداران و دوران پر افتخاری که همین چند ماه قبل خاتمه یافته بهترین گزینه واسه بازگشت اوست اما گفته شده زیدان دو خواسته از پرز دارد. اول آنکه در پایان فصل به تیم اضافه شود و دوم تمام نقل و انتقالات تیم با نظر خود او بسته شود.

ژوزه مورینو:

شاید مهمترین فاکتور موفقیت در رئال مادرید بردن لیگ قهرمانان باشد اما آقای خاص اساس تیمی را شکل داد که سال 2014 کارلو آنچلوتی با آن به قهرمانی اروپا رسیده بود. فاکتور باور و اعتماد به نفس از 2010 تا 2013 به بازیکنان رئال مادرید جسارت قهرمانی در 2014 را دارد. به غیر از شکست 5-0 در نیوکمپ در بیشتر دیدارهای ال‌کلاسیکو وزنه به سود مادرید ورژن مورینو سنگینی می‌کرد و هنوز هم بهترین آمار‌های لالیگایی رئال مادرید مربوط به قهرمانی سال 2012 این تیم است. به نظر می‌رسد ژوزه نزدیک‌تر از زیدان به نیمکت کهکشانی‌ها باشد اما خبر قطعی هنوز منتشر نشده است.

* امروز ساعت 14:30 بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر خواهد شد که به نظر اخراج رسمی سانتیاگو سولاری خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید