کدام قالیشویی تهران، بهترین قیمت و کیفیت را دارد؟

    کد خبر :1062242

اگر شما هم فرش ها و موکت هایتان کثیف شده اما هنوز مستاصل هستید و نمی دانید که کدام قالیشویی تهران بهترین خدمات را دارد، این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین قالیشویی شهرک غرب با ذکر دلایل و به صورت مقایسه ای، به شما معرفی کنیم. پس ما را تا انتهای این نوشتار همراهی کنید.

1. بهترین قالیشویی تهران، خدمات با کیفیت بالایی ارائه می دهد

یک قالیشویی باکیفیت، می تواند با شستشوی عمیق فرش ها، قالی ها، قالیچه ها و موکت های شما، تمامی انواع لکه ها را از بین ببرد.

لکه هایی که باعث کثیف دیده شدن فرش ها می شوند، با شستشوی دستی در خانه و یا لکه گیری، معمولا کاملا از بین نمی روند. این در حالی است که وقتی فرش خود را به قالیشویی می سپارید، با دستگاه و مواد مخصوص شسته شده و لکه ها کاملا از بین می روند. شستشوی عمیق با دستگاه های فرش شویی، باعث می شود تا تمام الیاف فرش کاملا تمیز شوند. همچنین شستشو در قالیشویی با مواد مخصوص قالیشویی انجام شده و بنابراین آسیبی به فرش هایتان نمی زند.

توجه کنید که شستشوی فرش ها در بهترین قالیشویی ها، توسط تکنسین های مخصوص و حرفه ای فرش شویی انجام شده و بنابراین آسیبی به فرش تان وارد نمی شود. قالیشویی هایی که پس از شستشو، فرش ها را پاره و یا چروک شده تحویل می دهند، مسلما غیر استاندارد بوده و موجبات نارضایتی شما را فراهم می کنند. بهترین راهکار برای شناخت قالیشویی مجاز از قالیشویی غیرمجاز، این است که قالیشویی را انتخاب کنید که تحت نظر اتحادیه قالیشویان باشد. قالیشویی هایی که زیرنظر اتحادیه فعالیت می کنند، خدماتشان توسط اتحادیه تایید شده و بنابراین متعهد هستند که خدمات باکیفیت بالایی به مشتریان شان ارائه دهند.

2. ارائه خدمات سریع از دیگر راه های تشخیص بهترین قالیشویی تهران است

بعد از کیفیت بالا، مهم ترین نکته ای که برای هر فردی اهمیت دارد، خدمات سریع است. این موضوع به خصوص زمانی اهمیت پیدا می کند که شما برای شستشوی فرش تان عجله دارید.

قالیشویی های حرفه ای با ارائه خدمات سریع ظرف حداکثر 72 ساعت یا 3 روز کاری، مشتریان شان را معطل نمی کنند. قالیشویی های غیرحرفه ای با خدمات کندتر، معمولا زمان افراد را هدر می دهند. پس اگر شما هم به زمان اهمیت می دهید و دوست دارید تا فرآیند رزرو خدمات، تحویل فرش به قالیشویی و سپس دریافت فرش شسته شده تان حداکثر 3 روز زمان ببرد، قالیشویی در شهرک غرب را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که ارائه خدمات سریع با ارائه خدمات باکیفیت تداخلی ندارد. پس گول قالیشویی هایی که به بهانه خدمات باکیفیت، یک هفته تا 10 روز فرش تان را نزد خودشان نگه می دارند و دست آخر هم فرش تان کثیف و لک دار یا چروک و خیس به شما تحویل می دهند، نخورید. متاسفانه بسیاری از قالیشویی ها به دلیل عدم رعایت قوانین شستشوی فرش با دستگاه و همچنین نداشتن دستگاه های خشک شویی، فرش ها را به صورت سنتی با آفتاب خشک می کنند و نه تنها باعث آسیب رساندن به فرش ها می شوند، بلکه زمان بیشتری نیز برای خشک کردن فرش نیاز دارند.

3. تنوع خدمات را دست کم نگیرید

وقتی یک قالیشویی خدمات متنوعی همچون قالیشویی و موکت شویی را ارائه می دهد، دیگر نیازی نیست شما مثلا قالی هایتان را به یک قالیشویی و موکت های تان را به یک قالیشویی دیگر بسپارید. ارائه خدمات متنوع از دیگر ویژگی هایی است که در انتخاب بهترین قالیشویی تهران باید در نظر گرفته شود. به این ترتیب شما با یکبار تحقیق درخصوص یک قالیشویی و امتحان کردن آن، می توانید مشتری دائم آن ها شده و در زمان موردنیاز مجددا به راحتی از خدمات همان قالیشویی استفاده نمایید.

4. بهترین قالیشویی تهران را از روی قیمت های مصوب آن بشناسید

به خاطر داشته باشید که تمام هزینه های قالیشویی ها هر سال توسط اتحادیه قالیشویان به صورت مصوب، به تمام قالیشویی ها اعلام می شود. بنابراین قالیشویی ها موظف اند تا هزینه های خدمات شان را مطابق با این نرخ ها دریافت نمایند. اما بسیاری از قالیشویی ها این نرخ ها را رعایت نکرده و هزینه های هنگفتی را به خانواده ها تحمیل می کنند.

بنابراین ارائه خدمات باکیفیت در کنار سرعت عمل بالا و دریافت هزینه های معقول و متعارف مطابق با نرخ اعلامی اتحادیه، از جمله مواردی است که بهترین قالیشویی تهرانپارس به شما ارائه می دهد. پس برای انتخاب این قالیشویی شک نکنید و اگر فرش های تان نیاز به شستشوی عمیق دارد و یا قصد دارید از خدمات مبل شویی و موکت شویی استفاده کنید، همین حالا با ما در تماس باشید.

5. قالیشویی شرعی

شستشوی شرعی فرش و موکت ها از دیگر نکات ظریفی است که باید در هنگام انتخاب قالیشویی در نظر بگیرید. اگر قالیشویی نکات شرعی را رعایت نکند، فرش ها پاک نبوده و نه تنها همان قسمتی که نجس بوده، پاک نمی شود، بلکه پس از شستشو، دیگر قسمت های فرش تان نیز نجس می شود.

همچنین از آن جایی که اغلب فرش ها قبل از تحویل به صورت کمی نم دار تحویل مشتری ها می شوند، اگر شستشوی شرعی رعایت نشده باشد، تمام خانه و زندگی تان نجس خواهد شد. این موضوع به خصوص برای افرادی که به احکام شرعی اهمیت می دهند، مهم است و بنابراین باید در رهنگام انتخاب قالیشویی، مدنظر قرار داده شود.

6. امکان شستشوی فرش دستبافت و ماشینی

در قالیشویی های حرفه ای، هم می توانید خدمات شستشوی ماشینی با دستگاه را برای فرش های ماشینی دریافت کنید و هم می توانید از خدمات شستشوی دستی و اعلاشویی برای فرش های دستبافت و گران قیمت خود، استفاده نمایید. همانطور که حتما می دانید شستشوی فرش های دستبافت بسیار تخصصی بوده و باید با دقت بالایی انجام شود. در بهترین قالیشویی تهران می توانید تکنسین های تخصصی برای شست و شوی فرش دستبافت را ببینید که با سالیان سال تجربه می توانند فرش های نفیس شما را به بهترین شکل ممکن شستشو دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید