کاهش دما تا 10 درجه در غرب و شرق کشور

    کد خبر :850732

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا روز جمعه در غرب و شمال غرب کشور و سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین 5 تا 10 درجه همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

محمد اصغری در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی، همچنین برخی نقاط استان‌های البرز، هرمزگان، سمنان، قزوین و تهران رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه هفته جاری علاوه بر نقاطی که ذکر شد در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی این وضعیت ادامه دارد.

اصغری با بیان اینکه امروز بارش پراکنده در برخی نقاط استان‌های مرکزی، لرستان و همدان داریم، عنوان کرد: روز جمعه 16 مهر در اردبیل، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی و روز شنبه 17 مهر در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده داریم .

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: تا روز جمعه در شمال غرب کشور، غرب و سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین 5 تا 10 درجه همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ ابری، گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و سپس وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 25 و 13 درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 39 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید