کانال آب دختر ۲۰ماهه را به کام مرگ برد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۳
    کد خبر :913137
کانال آب دختر ۲۰ماهه را به کام مرگ برد

دختربچه مینابی که به همراه چند کودک دیگر قرار بود به پارک محله بروند در مسیر راه به‌دنبال تکه چوب به درون کانال آب رفت و جان باخت.

مریم که یک سال و ۸ ماهه بود، آن روز مانند روزهای دیگر به خانه پدربزرگ و مادربزرگش آمده و به همراه کودکان هم‌سن‌ و سالش مشغول بازیگوشی بود. بدین ترتیب بچه‌ها تصمیم گرفتند به پارک بروند و بازی کنند که مریم نیز با خوشحالی به‌دنبال آنها به راه افتاد.

خواهر و برادرش که بزرگتر از او بودند زودتر حرکت کردند و مریم به همراه دخترعمو ۶ ساله، پسرعمه ۴ ساله و پسرعموی ۵ ساله‌اش پشت سر آنها به راه افتاد اما در بین مسیر مریم تکه چوبی پیدا کرد و سرگرم بازی شد، ولی لحظاتی بعد جسد او در کانال پر از آب پیدا شد.

امیر رنجبری عموی مریم گفت: پارک حدود ۲۰۰ متری از خانه فاصله داشت. به گفته بچه‌ها، در مسیر مریم تکه چوبی پیدا کرده و مشغول بازی شد که چوب به درون کانال آب افتاد. وقتی او به درون کانال رفت تکه چوب با آب روان وارد لوله شد او هم برای برداشتن آن چوب وارد لوله شد که متأسفانه آنجا گیر کرد. کانال آب با خانه پدرم حدود ۵۰ متری فاصله داشت، در همان لحظه بچه‌ها که همراهش بودند به‌سرعت خود را به خانه رساندند و ماجرا را بیان کردند، بلافاصله همه به محل رفتند و برادرزاده‌ام را از لوله پر از آب بیرون کشیدند، اما زمانی که بچه را به بیمارستان انتقال دادند دکتر گفته بود که نیم ساعتی از مرگ وی می‌گذرد.

وی در ادامه افزود: این کانال خیلی خطرناک و گاهی پر آب است و گاهی کم آب. کاش مسئولان فکری به حال این کانال می‌کردند یا لوله درون این کانال را جابه‌جا می‌کردند که مریم دیگری در آن جان ندهد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید