کالاهای اساسی با قیمت گزاف به دست مردم می‌رسد‌

    کد خبر :508806
کالاهای اساسی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: متاسفانه در حال حاضر اجناس مورد نیاز با قیمت گزاف به دست مردم می‌رسد و مسئولان و دولت عملکرد مناسبی در نحوه عرضه و قیمت‌گذاری ندارند.

به گزارش بازتاب به نقل از تسنیم، صدیف بدری اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر اجناس مورد نیاز با قیمت گزاف به دست مردم می‌رسد و مسئولان و دولت عملکرد مناسبی در نحوه عرضه و قیمت‌گذاری ندارند و این مسئله سبب شده تا پای دلالان در همه جا و هر مکان باز شود.

وی با اشاره به لزوم کوتاهی دست و پای دلالان در بازار بیان کرد: باید بسترهای مناسبی برای تامین کالاهای اساسی با ارز 4 هزار و 200 تومانی فراهم شود تا مردم با قیمت مناسب بتوانند کالاهای مورد نیاز را تامین کنند در حالی که متاسفانه فقط عده‌ای از شرایط موجود و آب گل آلود ماهی می‌گیرند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: استفاده افراد خاصی از ارز ارزان‌قیمت خود یک چالش بسیار بزرگ است و در این زمینه نمایندگان مردم در مجلس سعی بر حذف این ارز کردند و با تاخیر بسیار زیاد مقرر شد تا دولت به صورت کالابرگ محصولات را در اختیار تعاونی ها و مردم قرار دهد.

بدری بیان کرد: سهمیه‌بندی و کوپن‌کردن اجناس ضروری در عصر حاضر ضرورت دارد تا بتوانیم پشت پرده بازار را آشکار کرده و شاهد برطرف سازی مشکلات ناشی از سوءمدیریت‌ها باشیم که در این زمینه نظارت و بازرسی‌ها نیز باید تشدید شود و مسئولان و دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما رفع مشکلات اقتصادی مردم در وضعیت کنونی است که در این زمینه نباید هیچ کوتاهی و بی‌مسئولیتی مشاهده شود چرا که بی‌توجهی به این مسئله سبب بروز مشکلات بیشتری در جامعه می‌شود و مردم بیشتر از هم‌اکنون با مشکل اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید