کار سخت پرسپولیس برای جذب کریم انصاری فر

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۰
    کد خبر :932619

پرسپولیس بعد از مدت ها کش و قوس بالاخره موفق شد یورگن لوکادیا مهاجم کارنامه دار هلندی را به خدمت بگیرد و خط حمله خودش را تقویت کند. قرارداد یکساله لوکادیا بعد از انجام تست های پزشکی امضا شد تا حضور این بازیکن در پرسپولیس رسمی شود.

با وجود جذب لوکادیا به نظر می رسد پرسپولیس نیاز به یک مهاجم دیگر هم داشته باشد. موضوعی که در دیدار مقابل ذوب آهن هم ثابت شد و نه عبدی و نه تمیروف نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند.

حامد پاکدل هم که اکثر اوقات مصدوم است و خیلی نمی شود روی او حساب باز کرد. از همین رو طی روزهای گذشته دوباره بحث بازگشت کریم انصاریفرد به پرسپولیس مطرح شد. کریم که فصل قبل در یونان و باشگاه آ ا ک بازی می کرد، در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و حتی پیراهن شماره 10 این تیم را به بازیکن دیگری دادند.

انصاریفرد که در اردوی قبلی تیم ملی هم غایب بود، در صورتیکه نتواند تیم مناسبی برای خودش پیدا کند، شانس حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد. این بازیکن باتجربه که مدت هاست در لیست مازاد آا ک قرار گرفته ، هنوز نتوانسته تیمی برای خودش پیدا کند و همین موضوع کار را برای کریم سخت کرده است.

طی 48 ساعت گذشته بحث بازگشت کریم به پرسپولیس مطرح شد و حتی این بازیکن با فالو کردن یحیی گل محمدی در اینستاگرام خیلی از هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد که قرار است به پرسپولیس برگردد.

پیگیری های ما اما نشان می دهد احتمال این انتقال کم است و پرسپولیس شانس بسیار کمی برای برگرداندن ستاره سابق خود دارد. همسر انصاریفرد که یک تاجر آمریکایی یونانی است ، به شدت مخالف حضور کریم در ایران است و علاقه دارد انصاریفرد در همان یونان و یا حداکثر در کشورهای  نزدیک به یونان بازی کند.

ضمن اینکه کریم چند وقتی است که صاحب فرزند شده و همین موضوع کار را برای دوری او از خانواده و بازگشت به ایران سخت خواهد کرد. به هرحال مخالف سرسخت بازگشت کریم به پرسپولیس همسر این بازیکن است و مدیران پرسپولیس برای بازگرداندن انصاریفرد ، ابتدا باید همسرش را راضی کنند. کاری بسیار سخت که باید دید پرسپولیسی ها از پس آن برخواهند آمد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید