کار اسنپ ازگرانفروشی گذشت و به بریدن گوش مردم رسید/ دلیل افزایش چشمگیر تعرفه خدمات اسنپ چیست؟

    کد خبر :822581

شرکت خدمات حمل و نقل اسنپ که در روزهای آغازین فعالیت در ایران و شهر تهران به واسطه تعرفه های ارزان با استقبال روز افزونی رو به رو شده بود، در ادامه مسیر فعالیتی خود سبک و رویه های دیگری را در پیش گرفت و هزینه هایش را به شدت افزایش داد.

«بازتاب»؛ آرش خداپرست- اگر تا همین چند هفته و یا چند ماه پیش گلایه کاربران شرکت استارتاپی اسنپ افزایش نسبی تعرفه ها به نسبت ماه و سال های قبل تر بود، حالا دیگر نوع جدیدی از گرانفروشی توسط اسنپ به راه افتاده است که حتی در قیاس با تورم روز افزون جامعه نیز باورپذیر نیست.

این را می توان از گلایه و اشارات مستقیم و غیر مستقیم کاربرانی متوجه شد که در شبکه های اجتماعی به این موضوع می پردازند و اعتراض خود را نسبت به رویه حاکم بیان می کنند.

به طور مثال یکی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در این باره نوشته است: ‏از سبلان تا مطهری ۱۳۱ هزار تومان؟! مگه جنگه؟!

کاربر دیگری نیز ضمن اشاره به افزایش زیاد قیمت ها توسط اسنپ در حساب توئیتری خود نوشت: ‏مژده! مژده به مدیران دولتی! با توجه به بیکاری قریب الوقوع اکثر مدیران دولتی از چند هفته دیگر، اسنپ برای حفظ شأن شما عزیزان نرخ‌ها را به صورت نجومی بالا برده تا کار کردن در اسنپ لاکچری و با درآمد بیشتر از مدیریت در دولت برای شما محسوب شود. چشم انتظار شما هستیم!

همچنین کاربر دیگری در این باره نوشت: ‏اسنپ و دیجی‌کالا یک نمونه مدرن از کاربرد دامپینگ برای حذف رقبا و سپس لذت بردن از برکات ‎انحصار هستند. غفلت دولت به عنوان تنظیم‌گر بازار کاملا مشهود است. قیمتهای نجومی اسنپ حاصل ناآشنایی دستگاه‌های اجرایی مربوطه با فضای کسب‌وکار دیجیتال است.

جدا از اظهار نظرهای مورد اشاره بررسی های بیشتر نیز رویه عجیب و خارج از عرفی را که اسنپی ها به راه انداخته اند، اثبات می کند.

موضوع مهم و غیرقابل باوری که به نظر می رسد نسبت به تعرفه تاکسی تلفنی های شهری نیز به به مراتب گرانتر شده است؛ قیاسی که تا همین چند مدت پیش برعکس بود و اساساً همین موضوع بود که سبب شد بسیاری از شهروندان به سمت تاکسی های آنلاینی چون اسنپ کشیده شوند.

اما حالا و در شرایطی که بسیاری از شرکت های تاکسی تلفنی شهری تعطیل شده و نیروهایشان نیز برای امرار معاش و ادامه فعالیت به سمت شرکت هایی چون اسنپ روانه شدند، گویا این شرکت مطمئن از یکه تازی در میدان رقابت هیچ ابایی از افزایش قیمت ها ندارد.

در چنین شرایط و فضایی این حداقل انتظار از نهادهای نظارتی و مدیران اجرایی وجود دارد که نسبت به کنترل تعرفه ها نهایت تلاش خود را انجام بدهند و اجازه ندهند شرکت هایی چون اسنپ با این شرایط نسبت به گران کردن خدمات خود اقدام کنند؛ انتظاری که البته به نظر خوش بینانه است و مسئولان مربوطه حداقل تا کنون در این رابطه تجربه و اقدام قابل قبولی نداشته اند.

همه مشکل مورد اشاره البته متوجه شرکت اسنپ و سیستم قیمت گذاری سامانه های آن نیست و بررسی های بیشتر نشان می دهد که برخی رانندگان فعال در اسنپ نیز در بروز این شرایط و قیمت ها نقش دارند.

یکی از رانندگان اسنپ در همین رابطه به خبرنگار ما گفته بود، ترفند جدیدی که ما برای بالا بردن نرخ کرایه ها بکار می بریم این است که مرحله اول ثبت درخواست توسط مشتری آن را سریعاً قبول نمی کنیم و درخواست را رد می کنیم.

وی افزود: این اتفاق سبب می شود تا سیستم به صورت خودکار قیمت را برای رسیدن به یک قیمت تعادلی بالاتر ببرد و مسافر نیز اگر چاره ای نداشته باشد، آن را می پذیرد.

روشی که این راننده تاکسی به آن اشاره کرد به خوبی نشان می دهد که سامانه های فعال در تاکسی های آنلاین هیچ الزام و یا اجباری برای رانندگان خود در نظر نگرفته و عملاً دست بالا را در تثبیت قیمت ها به رانندگان داده است.

با این تفاسیر و رویه ها باید دید در آینده نزدیک چه تغییر تحولی در سیستم های نظارتی و نیز نوع برخورد شهروندان با این شرکت خدمات مسافرتی به وجود خواهد آمد.

آیا فضای پیش آمده به احیای تاکسی های تلفنی و حضوری منجر خواهد شد تا نه همین رویه استمرار خواهد داشت و مسافران در بی پناهی محض تسلیم هزینه های گزاف تاکسی های آنلاینی چون اسنپ خواهند شد؟

برخی کاربران و مخاطبان بازتاب بر این باورند رقم های قید شده در این گزارش بخاطر اشکال در سامانه رخ می دهد و دائمی نیست. ضمن اشاره به اینکه تصاویر مرتبط با این تعرفه ها از سوی کاربران متفاوت و در شبکه های مختلف اجتماعی آن هم در زمان های مختلف منتشر شده است، بازتاب این آمادگی را دارد عینا توضیحات شرکت مربوطه را برای رفع هر گونه ابهام منتشر کند. 

184
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. رضا شیرزاد گفت:
    موافقم ۲۵
    مخالفم ۱

    من راننده اسنپ هستم مردم ب نوعی ولی نعمت ما راننده ها هستن ایا وقتی پول بنزین هم در نمیاد میای تیتر بزنی؟دیروز من ی سفر رفتم همون منطقه بالا شهر یک ساعت و نیم تو راه بودم از ترمینال غرب تا نیاوران پنجاه هزارتومن هیچ گلایه ای نکردم برگشتنم اون منطقه دیروز هم بارونی بود هم به شدت شلوغ…با چهل و پنجاه تومن حاضری تو جاده لغزنده و پرترافیک مسافر ببری؟خرج تصادف احتمالی و بقیه لوازم ماشینت در میاد…

  2. مینا ملکی گفت:
    موافقم ۲۳
    مخالفم ۳

    انقدر حرف مفت نزن .راننده چه گناهی کرده؟با این وضعیت گرونی بنزین و قطعات گرون ماشین. میخای یه چیزی هم به مسافر بی پناه بدیم؟امیدوارم کسایی که جوو الکی میدن به روز رانندگان بدبخت اسنپ بیوفتن

  3. جعفری گفت:
    موافقم ۸
    مخالفم ۱

    اینهایی گفتید مال اسنپ تهرانه در مشهد برعکسه اسنپ پوست راننده ها رو کنده همون مسیر ۱۳۰ تومانی تهران رو در مشهد ۱۳ هزار تومان میزنه و همه مردم مشهد میگن مفت دارید راه میرید و موقع پیاده شدن هزار تومان یا پونصد تومان از روی دلسوزی بیشتر میدن. تهرانی‌ها که میان مشهد خندشون میگیره از قیمت اسنپ و تعجب.

  4. H.E گفت:
    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲

    اون قیمتایی که می بینید برای زمانی هستش که سرور مشکل پیدامیکنه نه برای همیشه درضمن نمیدونم چراایرانیافکرمیکنن لوازم ماشین گرون نشده ایرلنیافقط گرونیه سه چیز رواحساس میکنن یکی نون یکی مرغ یکی هم کرایه ماشین آخه توکشورماهیچ چیزگرون نمیشه بجزاین سه قلم

  5. ایزی گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۱

    دیگه شلوغش نکنید ،همین الان اسنپو باز کردم از غرب تهران تا شرق تهران رو زدم نوشت ۵۰ تومن ،

  6. میلاد گفت:
    موافقم ۷

    والا ما راننده اسنپ تا حالا چنین کرایه هایی ندیدیم . از کجا آوردی . اگه اینجوری بود ما باید میلیاردر بودیم

  7. محمدی گفت:
    موافقم ۳

    سلام .برعکس تو استان های جنوبی و در درجه ۷۰درجه نرخ کرایه اکثرا زیر ۱۵ هزارتومان هستند با بعد مسافتی بالا

  8. محمد گفت:
    موافقم ۳
    مخالفم ۱

    سلام بنده راننده اسنپ در اراک هستم وکرایه ها قدری پایین است که صرفه کار کردن ندارد

  9. آرش کردی گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۱

    من چند ساله راننده اسنپ هستم ندیدم این قیمتارو فتوشاپه دست از سر راننده های تاکسی اینترنتی وردارید اگه وجدان دارید

  10. محمدحیدری گفت:
    موافقم ۸
    مخالفم ۱

    فقط به کرایه چرا اعتراض دارید…لبنیات و‌گوشت و بقیه مایحتاج و لوارم ماشین هرروز گرون میشه و بی صرف تر چرا به انها نمی پردارید….لعنت به شمه که راننده زحمت کش رو تیغ زن معرفی میکنید

  11. محمود گفت:
    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳

    بنده راننده اسنپ تو دو سالی که اسنپ کار کردم الان یه خونه خریدم تو نیاوران یه ماشین BMW سریx6 خریدم .البته تو رویا.
    مردم دیسک صحفه ای که سه سال پیش ۱۲۰ تومان بود شده یه میلیون و دویست تومان
    آشغال ترین روغن کمتر از۱۵۰ تومان نیست .این. قیمت کرایه ها رو از کجا در آوردی که ما ندیدیم

  12. محمد رضا گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۱

    گوش مردم را کسی بریده که راحت نشسته و داده از این مملکت میلیاردی پول میبره و همه هم سکوت کردن ..گوش بریدن کار راننده که در سرما و گرما کار میکنه نیست .اگر راننده توان بریدن گوش کسی را داشت الان یکی از مسولان عالی رتبه مردم بود نه یک راننده

    1. فراز گفت:
      مخالفم ۱

      ن دادا. فقط کرایه درود ب شرفت

  13. محمدرضا کریمیان گفت:
    موافقم ۸
    مخالفم ۲

    این همه لوازم یدکی گرون شده چیزی گفتی؟؟فکر کردی همش تو جیب راننده می‌ره
    دوباره اومدید یه تیتر چرت و پرتی زدین.حرف مفت آنقدر نزنین

  14. حمید گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۱

    هر چی نوشته دروغه من تو شهر ورامین بااسنپ هستم کرایه‌ها اکثرا زیر۱۰ هزار است

    1. حسین گفت:
      موافقم ۲
      مخالفم ۱

      اسنپ شیراز که واقعا خراب شده با این قیمتهای کم کاش همه رانندها باهم متحد میشدن و سفر باقیمت کم رو نمیگرفتن تا قیمت بالا بره واقعا ارزش نداره با این هزینه های سنگین ماشین و این قیمتها کار کنی

    2. Javan گفت:

      تو تهران که انقد گرونه نرخ اسنپ چطور کمیسیون ۱۵ درصد میگیرن ولی تو شهرهای کوچیک که ده کیلومتر مسافرو ببری ۳۵۰۰ تومن نرخ اسنپه کمیسیون رو ۲۰ درصد برمیداره هرکی هرکی شده گرون ترین قیمت اسنپ تو شهر ما ۱۲ هزار تومنه مسیر رفت و برگشت با نیم ساعت الافی تازه یه تیپا هم نزنن به راننده خوبه

  15. فاطمه رضایی حسنارودی گفت:
    موافقم ۳
    مخالفم ۱

    واقعا عجب رویی دارید.والا توکاشون که کرایه ۴۵۰۰تومن هم هست.دومقصده میزنه کرایه ۷۵۰۰تومن.بخدا مسافر خودش ده تومن داد

  16. شاکری گفت:
    موافقم ۶
    مخالفم ۳

    این ک این رو تیتر خبر کرده خیلی بی وجدان هست شما از تهران تا قم هم بری بازم ۱۳۰ نمیزنه البته چشم شما ۱۳ هزار. ب اشتباه ۱۳۰ دیده تقصیر شما نیست چون عادت ب مفت رفت دارین خدا ازتون نگذره انشالله

  17. همدانی ساکن تهران گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۴

    اسنپ فقط تونست در اول کارش، نرخ مجاز اعلام شده از سوی اتحادیه رو با ۵۰ درصد تخفیف بشکنه و من آژانسی سرویس هام از ۱۵۰ تا به ۸ تا رسید و درش رو بستم،حالا که ما آژانسی هاکنار رفتیم اسنپ داره برای خودش حال می‌کنه و راننده هاش هم درخواست اول رو تایید نمیکنن تا ۳۵ تومنٕ خیلی اضافه رو به ۴۰ تومن برسونن.
    تنها راهش استفاده نکردن از اسنپ هستش.
    در شهر همدان هم اینو برای اسمپ شاهد بودم.

  18. سدامیر گفت:
    موافقم ۶
    مخالفم ۱

    من راننده اسنپ هستم امروز کرایه ها اینقدر کم بود رفتم خونه این حرفها و نزنید خودتون بیاید یه روز با اسنپ کار کنید آن وقت متوجه میشید

  19. شورش عبدی گفت:
    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳

    سلام با احترام حرف مفت نزنید تنها چیزی که نو ایران مفته کرایه اسنپ است

  20. جمال گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام چندتا عامل باعث میشه که اصلا اسنپ برای راننده به صرفه نیست و اونهم گرمای شدید در بعضی شهر ها مثل خوزستان است
    چند دقیقه منتظر می مانیم تا ایشون تشریف بیارن کولر هم روشن
    حالا میخواهم ببینم کجای انصاف رعایت شده هم معطلی هم مصرف زیاد بنزین و هم فشار به ماشین تا ازه کرایه ها در اهواز فجیع پایین هستن در دمای بالای ۵۰درجه کرایه همان کرایه زمستان با دمای زیر۳۰ د رجه است

  21. سجاد شیخ منگشتی گفت:
    موافقم ۵

    سلام من راننده اسنپ هستم از اهواز از امروز بیخیال کار کردن شدم واقعا هزینه ماشین در نمیاد داخل این گرما فقط ماشین داغون میکنیم

  22. کاکاعید گفت:
    موافقم ۳
    مخالفم ۲

    با سلام
    متاسفانه روزنامه نگاران زورشون به جای دیگه نمی‌رسه سر راننده ها خالی میکنند

  23. مفت گفت:
    موافقم ۴

    فقط واسه اینکه خواننده پیدا کنید واسه سایتون و هر حرف مفتی و میزنی این اتفاقی که افتاد واسه هشتم بود ساعت چهار بعداز ظهر سیستم مشکل پیدا کرده بود الکی تیتر نزن جیب میزنن سر میبرن یه روز بیا بشین پشت فرمون مسافر ببر ببینم اخرش همین تیتر و میزنی

  24. علی محرابی گفت:
    موافقم ۴

    من خودم سه سال است که در اسنپ کار میکنم همچین قیمتهای را فقط برای تهران تایم یا تهران تا قزوین دیدم نه برای داخل تهران هر چی دروغی بیش نیست

  25. حاج قاسم گفت:
    موافقم ۲

    والا من ب شخصه دیروز ساعت ۶بعدظهر رفتم اسنپ تا۱ونیم نصف شب کلا ۱۲۳۰۰۰تومان کار کردم یعنی فقط پول بنزین؛بعد این کرایه های نوسانی را از کجا پیدا میکنید مزارید تیتر ؟!؟من موندم چی بگم
    بقولا اگه کرایه ها اینقدر بالا بود ملت بدبخت چرا میزنی کارای دیگه؟خب ماشین بخرن برن اسنپ ک خیلی خیلی بهتره
    زودتر میلیاردر میشن

  26. رضا گفت:
    موافقم ۶

    مارانندگان اسنپ برده اسنپ وتوسری خور مردم شدیم لعنت به این شرایط

  27. Ff گفت:
    موافقم ۱

    بیا قم تا ببینی کرایه هاش چطوره ۴هزار و ۵ هزار

  28. بهزاد گفت:
    موافقم ۶

    با سلام ؛ کذب گویی ظاهرا شده رویه زندگی یکسری کانال ها و افرادی که میخوان بزور مطالبشون خونده بشه؛ همچین چیزی محاله!! بنده تمام وقت کار میکنم و اگر اینجوری بود که با ۲ساعت کار لاکچری زندگی میکردیم؛ دیروز بنده یکسفر از انتهای پونک تا تهرانپارس ۴۶ تومان که۲ساعت هم طول کشید و هیچ گله ای نکردم؛ نویسنده محترم تنها میتونم بگم انصاف داشته باش!!!

  29. مهدی حسینی گفت:
    موافقم ۳

    سلام.هر کی این نوشته رو تایپ کرده واقعا باید بره دکتر و خودشو به یک روان پزشک نشون بده من چند ساله اسنپ هستم تا حالا همچین چیزی ندیدم شاید سیستم مشکل پیدا کنه کم بزنه هیچ وقت زیاد نمیزنه اگه هم بزنه دو سه تومن

  30. مهدی عسکری گفت:
    موافقم ۳

    والا بخدا اصلا اینجوری نیست من ۳ساله تو اسنپم بخدا اصلا اینجوری نیست همین الان اسنپ روشن کن از اینور غرب تا اون سر شرق مه حکیمیه هستش میزنه ۹۰ تومن، چرا الکی میگید این حرفارو، شما مبلغ استهلاک ماشین نمیبینی، تصادف نمیبینی، بنزین نمیبینی، بخدا هیچی نمیمونه ۱۷و۱۸ درصد خوده اسنپ نمیبینید بخدا نمیصرفه برا راننده ها هم

  31. شهروند ایرانی گفت:
    موافقم ۲

    مشکل از خودخواهی آدمهاست. خب برادر یا خواهر عزیزاگه گرونه ماشینت رو روشن کن وترافیک بالای ۱ ساعت وبنزین ۳هزار تومان وتصادف احتمالی واصطحلاک ماشینت وامنیت ماشینت موقع رسیدن به مقصد وترک ماشین را به جونت بخر ویه نه به اسنپ بگو ؛ خودت ماشین بیاربیرون

  32. جواد گفت:
    موافقم ۴

    توکه برای بازدید سایته دو قرونیت حاضری نون به نرخ روز بخوری و گزارش دروغ بنویسی چجوری میتونی جواب چندهزار راننده ناراضی همین شرکت های اینترنتی رو بدی.
    خدا لعنتت کنه که بدون تحقیق چرتو پرت می‌نویسی.اگه یذره انسانیت تو وجودت هست ماشینت روشن کن یک هفته بیا تو اسنپ کار کن.کمر راننده زیر فشار استهلاک زیادو مشکلات اقتصادی خم خورد بعد توی نون به نرخ روز خور همچین گزارش مسخره ای رو می‌زاری تو سایت.
    اون عکساییروهم که گذاشتی در سال یکبار اتفاق میفته .هیچ مسافری تن نمیده که اینجور کرایه ای رو بده و بعداز انتظار نیم ساعت دوباره برمیگرده به کرایه پایین و عادیش.

  33. امان اله ملکشاهی گفت:
    موافقم ۱

    چرا جواب الکی میدید کرایه استپ دیگه پولی نیست الا برکت الله

  34. مهدی عاقل گفت:
    موافقم ۲

    چه جالب این نرخارو از کجا اوردین که ما ندیدیم بنده خدا ما چندین ساله داریم صدا میدیم که کرایه ها با تورم واستهلاک امروزی جور در نمیاد بازهم اسنپ پشت مسافر در میاد ازشون حمایت میکنه این حرفا چیه به خورد مردم میدین

  35. اشکان محمدی گفت:
    موافقم ۲

    در هر صورت کرایه پایینه در مقابل ۱۸۰ هزار تومن یه باک بنزین قیمت لاستیک بیمه ماشین روغن لنت ترمز که فقط مصرفیه خرج تعمیر که حداقل هزار تیکه داره جلو بندی سیم کشی تصادف که خدا نیاره و…. جدا از اینا هشت ساعت نشستن و رانندگی کردن خیلی فرق میکنه با هشت ساعت نشستن رو میز راننده خسته میشه زانو هاش کمرش اینا آسیب میبینه دخل راننده میاد بعد چند ساعت رانندگی جز مشاغل سنگینه ولی متاسفانه یه افرادی فقط رو خوش جریانو میبینن ولی اگه خوب حساب کنی میبینی راننده فقط خدمات مفت میدن اونم از ناچاری کمبود شغل های دیگه

  36. آرش گفت:

    من الان چند ساله اسنپ و تپسی کار میکنم هم اتواز و آبادان و هم کرج و تهران کار کردم و چنین کرایه ایی ندیدم و مطمئن هستم این متن و و کل مطلب مال اتاق فکر خود اسنپ هست که هر چند وقت یکبار ی داستانی سر هم میکنه مثل او مسافر کذایی که گفت بار رو اسنپی دزدیه و یا اون آقا و خانم که گفتن راننده اسنپ خواسته اذیتشون کنه که سرنوشت هبچ کدوم هم معلوم نشد به کجا کشید.

  37. یعقوبی گفت:
    موافقم ۱

    یه سر به شهرستانها بزن،تو‌مشهد نشد یکبار مسافره زوار سوار کنیم حالا برا هرشهری که باشه اللخصوص تهران وکرج،خداوکیلی همیشه چیزی اضافه تر میدن،ینی خودشون دلشون به حال راننده میسوزه بااین کرایه ها.
    ایشالله بحق همین امام هشتم به همین زودیه زود کارت بیفته به شغل اسنپ بعد ببینم چه گزارشی می‌نویسی.

  38. علی گفت:
    موافقم ۲

    نویسنده این متن خیلی کله پوکه

  39. من نه منم گفت:

    من چند ساله دارم کار میکنم همچین کرایه ای ندیدم .گران شدن کرایه اسنپ فقط موقعی اتفاق می‌افتد که هوا بارانی یا ترافیک باشه که احتمال داره تعقییر کنه .

  40. بابک عبدی گفت:

    چرتو پرتا چیه هزینه ماشین هیچ درمیاد که مسافر تازه کولر کوفتو زهرمار هم میخواد

  41. سیا گفت:

    نه دیسک صفحه شده ۳۵۰۰ جنگ نیست.قیمت لنت و….چی و چی وچی شده خداد تومن جنگ نیست برید خجالت بکشید بابا

  42. علی امیری گفت:

    این گذاشتن کرایه ها بالا نره وانت همه جا زیر ۲۰۰ نیست با ۵۰ تومن بار می‌بریم مرد باشید متحد شیم راننده وانت اسنپ رو تحریم کنیم

  43. عباس گفت:
    مخالفم ۱

    سلام شاید اسنپ شده هواپیما ما خبر نداریم برا من که خرج ماشین هم نمیده
    لعنت به بیکاری که منو گرفتار تاکسی کرد

  44. محمد گفت:

    من راننده اسنپ هستم دو ماه پیش حدود ۳۰میلیون خرج درست کردن موتور ماشینم شد و هر ماه هم ۴میلیون خرج ماشینم میشه و همه پولم میره بابت خرج ماشین و طرح ترافیک و جریمه راهنمایی و رانندگی و بنزین و حتی قسط ماشینم رو نمیتونم بدم و باید قرض بگیرم چند روز پیش مشتری گرفتم داشتم میرفتم برسونمش یه ماشین شاسی بلند کوبید به ماشینم و فرار کرد شکایت نوشتم رسیدگی نکردند و چند میلیون هم بخاطر ۲۰هزار تومن مشتری باید بدهم این تیترها را برای قشر فقیر ننویسید بلکه برای دلالان مسئول بنویسید

  45. هادی گفت:
    موافقم ۱

    اسنپ که با این
    قیمت های پایینی که داره فقط پدر ما راننده ها رو در آورده مردم هم که فقط خودشون و میبینن

  46. عزیز کیانی گفت:

    شما مثل اینکه از حال رانندگان اسنپ بی خبر هستید، این کرایه ها فقط واسه نمردن هست، هزینه قطعات همه ده برابر شده مگه خبر ندارید، وقتی یه درخواست ارسال میشه و راننده براش نمیصرفه خب اسنپ هم مجبور به گرون کردن هست، بعدش هم راننده اسنپ که از جون و ماشینش مایه گذاشته هم باید جوابگوی هزینه زندگیش باشه. یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدوز به مردم

  47. علی مرادی گفت:

    سلام .تیتر هایی که میزنید همش حرف مفته.اگه اینجوریه پس چرا شما نمیای یک ماه کار کنی.حالا یکی یه تصویر کرایه اونم تهران وتو اوج شلوغی وحتما هم با افزایش قیمتها گذاشته.شما هم ساده لوح باورت شده.
    بیا یه ماه کارکن ببین پول بنزینت درمیاد بعد قضاوت کن

  48. محمد گفت:

    این کرایه ساختگی هست
    شما فقط قیمت رو میبینی
    از کجا معلوم چقدر توقف زده و مقصد دوم کجا رو زده که این شده کرایه

    1. محمد فاضلی ثانی گفت:

      با سلام منم راننده اسنپ هستم ،اون کسی که میاد انتقاد میکنه که اسنپ داره مسافران را تیغ میزنه خیلی دوست دارم خودشو معرفی کنه و بعد بگم اگر اینطوره پس چرا شما بیکار هستی و داری گلوت رو پاره میکنی،پاشو بسم‌الله رو بگو شروع کن عینه ما در این شهر مسافر ببر ببین کی داره کی رو تیغ میزنه ،بعد بیا این مطلب رو رسانه‌ای کن،نامردی اگر خودت نیای توی اسنپ کار نکنی که میای میگی اسنپ الان پول پارو میکنه،
      خواهش میکنم از کسانی که اطلاعاتی در این زمینه ندارن هیچ نظری ندن

  49. مرادی گفت:

    مشهدم که کرایه ها۴۵۰۰است
    تازه یکی بردم ۳۰۰۰۰هزارتومن هم پول ازتون ماشینم دوردید.هرچی به اسنپ پیام دادم
    هیشکی پیگیری نکرد..خدالعنتت کنه.بااین سایتت

  50. احمدی گفت:

    والا به نظر من قیمت رو فتو شاپ کردن من تو این مسیر تردد دارم در بدترین ترافیک و برف سالهای قبل هم چنبن قیمتی ندیدم رانندها دارن دیگه از اسنپ میرن بااین کرایهای پایین

  51. علیرضا گفت:

    پس چرا این کرایه های بالا به پست ما نمیخوره .کم الکی حرف بزنید. ساله تو اسنپم تا به حال همچین کرایه هایی ندیدم.از پاسداران تا کرج دیدم زده ۸۰ هزار تومن ولی از سبلان تا مطهریو ندیدم.لطفا الکی جو ندید

  52. مرتضی گفت:

    سلام این عکسا که گذاشتن همش خالی بندی هست من ۵سالی هست اینو کار میکنم این قیمت‌ها الکی هست این قیمت‌ها واسه سفرهای بین شهری که بازم ب این قیمت‌ها نمی‌رسه خالی بندی محزه این قیمتا

  53. جعفر جوزانی گفت:

    ایشالا تو هم اخراج بشی و راننده اسنپ بشی …ای خدا برسون اون روزو که این زیر کولر نشینا برا ما تعیین تکلیف نکنن.
    ایشالا راننده اسنپ شی پول پارو کنی روزی ۱۰۰ تومن بقیه روز تو ترافیکی…

  54. سعید گفت:

    چون بیشتر مردم اسنپ کار میکنن برای همین راننده ها کرایه بیشتر کنن بهتره.. تاکسی تلفنی ها خیلی ارزونترن ولی بیشترشون تعطیل شدن

  55. مقداد مولاپور گفت:

    سلام، لعنت خدا بر دروغ گو.

  56. حاج کیومرث خان پرویزی گفت:

    اصلاوابدا همیچین چیزی نیست،اگررانندگان اسنپ اینقدر درامدداشتن که بهترین زندگی رو داشتن،من باهرکدوم صحبت میکنم گرفتاری خاص خودشون رودارن.درضمن من هرروزاستفاده میکنم ازاسنپ،کرایه هاهمون قیمت پارسال،چرادروغ میگین؟

  57. علی گفت:

    ما راننده ها میگیم کرایه ها کمه شما کرایه های ساختگی درست میکنید؟ مزخرف گویی هم حدی داره. حتما رقیب اسنپ هستید که چرت و پرت میگید

  58. فاطمه محمودی گفت:

    نویسنده این گزارش کیه، لااقل وقتی تو ساییتون مطلبی رو منتشر میکنید قبلش یه کوچولو تحقیق کنید که مضحکه خاص و عام نشید، این حرفارو از کجاتون درآوردید،آخه اگه قیمتا نجومی بود مگه مسافر زور بالا سرشه که استفاده کنه میره از آژانس و تاکسیهای دیگه استفاده میکنه

  59. مجتبی گفت:

    وای بر شما
    چرا این قدر جوسازی می کنید
    کارتون شده فقط دروغگویی و ایجاد تشنج در کشور
    آخه این مبلغ کرایه مگه داریم
    از شرق تهران تا ساوجبلاغ اسنپ زیر ۱۳۰ میزنم
    بخدا یه جو انصاف داشته باشین
    از خدا بترسید
    بزارید راننده ها بدون دقدقه تو این گرما کارشون بکنن

  60. کوزت گفت:

    لطفا شعر ننویسین.
    اولا که اصلا چنین رقمایی نیست
    دوما قیمت واقعی اتفاقا همین رقمهاست که ما باید تو خواب ببینیم
    سوما چرا کزایه های ۴ هزار تومنی رو کسی اعتراض نمیکنه ؟

  61. سعید گفت:

    فقط میشه گفت خجالت بکشید،شرم کنید،دست از سر این راننده های زحمتکش که از سر جبر روزگار و برای درآوردن یه لقمه نون باید انواع بی حرمتیهارو تحمل کنن بردارید.بیشتر از این نمک روی زخماشون نپاشید،شرم کنید

  62. حسین خلیلی گفت:

    سلام . من راننده استپ بودم چندین سال و آخرش فقط یه ماشین قراضه مونده و خودم که داغون شدم . الان هم چون نمی صرفه کار نمیکنم . شما که گزارش مینویسی اول خودت برنامه استپ رو باز کن و چندتا مسیر بزن ببین چه قیمتی میزنه بعدش این قیمتهای فضایی رو گزارش کن . عقل هم چیز خوبیه

  63. مهدی گفت:

    بازتاب من خودم راننده اسنپ هستم یادم نمی یاد همچین کرایه ای گرفته باشم خدایش چقدر گرفتی که اسنپ خراب بکنی همچین مقاله ای نوشته‌ای ‌کار که نیست همه کار خانه ها تعطیله اینو هم می خواید خراب بکنید

  64. عباس صالحی گفت:

    دشمنان اسنپ و دشمنان رانندگان و مردم اسنپ دوست
    برخی با شایعات از موفقیت و انصاف اسنپ ناراحتند.
    هر سال همه اقلام بر اساس تورم گرون میشه و این عادیه اما اگه ۲۰تا سی درصد پول کرایه اسنپ برای رانندگانی که تو اسنپ کار میکنند با این گرونی بنزین و لوازم ماشین گرون بشه بچشم بعضی ها بزرگ میاد.
    ضرب المثل داریم که
    کاه در چشم خود و کوه در چشم دیگران نباش

  65. بهزاد گفت:

    سلام بنده سه ساله راننده اسنپ هستم این عکسای ک گرفتن همش دروغه اصلا امکان نداره ک اسنپ اینطور قیمتی بزنه .من طرفدار اسنپ نیستم اما اینطورم خرابش نکنید .اگه قیمتاش اینطوری ک شما زدید من ماشینم پراید ۸۵ نبود حداقل پارس باید بود

  66. علیرضا گفت:

    اسنپ پول داده به تو بی وچدان تا این دروغ ها رو بنویسی که راننده ها برای کرایه پایین اعتراض نکنن

  67. محمد نوریزاده گفت:

    درود و خسته نباشید خدمت راننده های مسافر کش
    اولا این اسکرینا فتو شاپ و فیکه
    دوماً داخل شهر توی پیک ترافیک هم بالای ۱۰۰ تومن کرایه نداریم
    سوما راننده و ماشینش ۲ نفره کار میکنن ولی درآمدشان کفاف ۱ نفر رو میده
    چهارما نویسنده خیلی زرنگی بره جلوی گرونیای قبلی رو بگیره این پیشکش
    ایرانی حرف اضافه نزنه شب خوابش نمی‌برد
    خودش بیاد ۱ ماه کار کنه ببینم بازم این حرفارو میزنه
    ۲۵ درصد هر سرویس فقط کمیسیون و بنزینه

  68. محسن گفت:

    اقایون داداشای راننده ای که سنگ اسنپ رو به سینه می زن
    اینقدر از اسنپ دفاع نکنین
    کرایه ها پایینه درست ولی دلیل نمی شه از اسنپ دفاع کنیم
    این شرکت همه ما رو داره استثمار می کنه
    بجای اینکه نقد منصفانه بکنید دارید خبرنگار رو تخریب می کنید

  69. اکبر طیبی گفت:

    خدا لعنت کنه هر چی دروغ گو رو،چون ما اسنپی ها تریبون نداریم و حامی نداریم باید هم این قدر دروغ علیهمون نوشته بشه،امیدوارم اونی نویسنده ای که این مطالب دروغ و غیر واقع رو برای معروف شدن نوشته یه روزی اسنپی بشه تا از حال ما باخبر بشه،این مبالغ اسنپی تماما کذب و فتو شاپه،یا حق.

  70. نیما. پ گفت:

    این افزایش کرایه شامل تهرانه نه شهرستان ها اینجا که هزینه خود ماشین هم در نمیاد

  71. شهرام گفت:

    برای ارتقای شغلی خبر های کذب چاپ نکن ، اگه تو جامعه زندگی بکنی میدونی که
    ۱۳۰ تومان پول ۲تا هندونست

  72. حمید, گفت:

    با سلام
    من تو اسنپ کار میکنم ولی خدا شاهده تا الان همچین چیزی ندیدم.
    یه جای کار میلنگه این قیمتها بو داره ،، میدونن چقدر ادما که بیکار شدن خرج زندگیشون رو از این راه در میارن،
    نکنید با زندگی مردم بازی نکنید،
    الان انگار شده قسطی کرایه میگیریم سر ماه یه دفعه یه خرج باز میکنه باید بدی تعمیرگاه با این قیمت قطعات.
    خدا به هممون کمک کنه.

  73. پیام نیک گفت:

    واقعا باید تاسف خورد واسه کسایی که فک میکنن که کرایه های اسنپ سر سام اوره من فقط میخوام به این این قد بگم تو که این قد نابینای که گرونی بنزین گرونی قطعات گرونی لبنیات وخواروبارو نمی بینه فقط اسنپ و می بینه بخداونویه خدا قسم اگه به اجبار نباشه کار نمی کنیم تازه بعضی از مسافرت با این وضعیت درخواست کولر دارن

  74. Peyman Temsah گفت:

    ایشالله اوضاع روبه راه بشه ،جای کار کرد که حداقل اگر قدرتو ندونن، تهمت بهت نزنن

  75. شیرزاد حسین زاده گفت:

    مشکل گرانی کرایه نیست ،مشکل عادت کردن مردم به کرایه های تقریباً رایگان در سالهای گذشته بوده،که راننده های بیچاره مفت کار میکردم. الان قیمت ها ی اسنپ همخوانی داره با قیمت ماشین و قطعات. اونایی که هرف گرانی میزنن احتمالاً توی ایران زندگی نمیکنن.

  76. مفت بر نباشید گفت:

    کسی که این متن رو نوشته و تنظیم کرده به فکر خودش و همکارانش هست چون قبلا بی آر تی سوار بوده دربست ندیده بوده تو عمرش الان به همجاشون فشار میاد

  77. محمدرضا گفت:

    چرا جوو الکی میدین من خودم اسنپ کار میکنم همچین قیمت نجومی ندیدم

  78. محسن گفت:

    با سلام من ۳ سال اسنپ کار میکنم حتی تو پول بیمه ویدکی گیر می کنم این قیمت ها کجاست که ما ندیدیم اسنپ کرایه هاش به جرات میگم بعضی وقت ها از اتوبوس هم ارزون تره اگر ناراحتی ماشین خودت رو بیار بیرون ما راننده ها اگر مجانی هم کار کنیم بازم میگن وای وای

  79. محمد گفت:

    والا ما برای کار کرد چند ساعت یه مهندس تازه کار که تازه فارغ التحصیل شده اینقدر نمیدیم! همین درس نخونی بهتره انگار!

  80. Karim گفت:

    خداییش انگار اینجا زندگی نمی‌کنی یا از اسنپ استفاده نمیکنید کرایه اسنپ نصف بقیه تاکسی‌های هم نیست لطفاً….ننویسسسسس

  81. یونس گفت:

    همه رو نوشتن دوستان، من فقط میگم لعنت خدا بر دروغگویان

  82. بهمن وفایی گفت:

    باسلام
    لطفا نویسنده خبر تشریف بیاره فقط یک روز با یه راننده تاکسی همسفر بشه تا ببینه که واقعیت چیه
    قیمت بنزین روغن و لوازم مصرفی ماشین چقدر میشه
    پارسال چقدر بوده الان چقدره
    بعضی از سفر ها حتی ارزش روشن کردن ماشین رو ندارن

  83. ممد تقی علی قشنگ گفت:

    دمت گرم

  84. علی گفت:

    با سلام
    من راننده اسنپ شیراز هستم والا از این خبرا نیست. چرا وقتی کرایه هارو پایین می‌زنند کسی چیزی نمیگه شما خبر از قیمت قطعات ماشین ندارید؟؟اگر واقعا با خراب کردن اسنپ همه چیز درست میشه ارزونی میاد اشکال نداره بسم الله اونایی که اعتراض دارن یه روز تو این گرما بیان مسافر کشی کنند… الابرکت الله

  85. حمید گفت:
    مخالفم ۱

    رانندگان محترم در جریان کار باشید اول از این شما اژانس نیستید دوم اینکه هر مسافری که پیاده می کنید همون دقیقه یه مسافر دیگه را قبول می کنید سوم از اینکه آژانس نرخ کرایه اش بالا هستش دلیل بر یه سفر دلرد و بعد باید توی نوبت بشینه تا یک سفر بهش بخوره پس قرار باشه کرایه اسنپ با اژانس یکی باشه همون آژانس را مردم می گیرندپس سفر شما همیشه در حال گردش هستش

  86. مراد سلیمانی گفت:

    سلام من که راننده اسنپ هستم از این کرایه ها ندیدم شما روزی سیصد با پول بنزین به من بدید به جای هشت ساعت ده ساعت خودم ماشین در خدمت تهیه کننده این خبر هستیم

  87. محمود گفت:

    من نمیدونم این چیزارو از کجاشون در میارن، یه مشت علاف از همه جا بی خبر یه مشت اراجیف میبافن به خورد مردم کیدن که وی ، الهی که به روز ما راننده های اسنپ دچار بشی ، من فکر میکنم اینا یه دلرن تو غار زندگی میکنن یا خودشونو زدن به نفهمی که خبر از اوضاع افتضاح گرونی قطعات و لوازم خودرو ندارن

  88. محمد اسدی گفت:

    این گزارش را که خوندم به خودم گفتم در مورد کدوم اسنپ حرف میزنه؟؟؟من راننده اسنپ در اصفهان.پول بنزین و اصطلاح ماشینم هم در نمیاد.

  89. خداداد گفت:

    شاید این متن نوعی تبلیغ تاکسی های اینترنتی باشه وگرنه اصلأ هم چین چیزی نداریم

  90. فرید گفت:

    اونی ک تیتر زدی حرف مفت میزنی عرضشو داشته باش یبار سفر بزن با اسنپ با ماشین خودت

  91. حسین گفت:

    حرف مفت ممنوع هنوز کرایه ۵ هزار تومانی هست که با کسر کمیسیون و معطلی میشه۳۹۰۰

  92. امیر گفت:

    با عرض سلام خدمت تهیخه کننده ،این گزارش
    برادر یا خواهر عزیز تو این شرایط سخت کرونا ما راننده های اسنپ جون مون گر فتیم کف دست مون ،نه بیمه داریم ،نه عیدی و سننوات، نه پاداش ،نه وام ،نه بن کالا نه امنیت شغلی
    با کمترین کرایه ها کار میکنیم
    توی گرما ،سرما ،بارون ،برف
    بدون مرخصی ،بدون استعلاجی
    فقط داریم ضرر میکنیم ،اماومجبوریم
    تو که کرایه ۱۳۰ تومنی توی یه شرایط خواست اونم نه همیشه کرایه ۷ هزارتومنی رو هم ببین که ۱۴۰۰ تومن کمیسیون ازش کم میشه ، چرا اون موقع مطلب نمیزنی؟
    خواهشا نمک رو زخم مون نپاشید

  93. غریبه آشنا گفت:

    حقتونه خودکرده را تدبیر نیست نون بری کردین اینم جوابش چوب خدا صدانداره

  94. محمد حیدری گفت:

    با سلام و احترام لطفا حرف مفت و رایگان نزنید بقران انصاف نیست تمام راننده های اسنپ کسانی هستند ک روزی صاحب شغل بودن الان مجبورن بیان ب روزی پنجاه تومن کار کنن ک اونم خدا اگه یاری کنه ماشین خراب نشه بیاین مشهد ک بفهمید اشک ریختن راننده اسنپ با این کرایه های بسیار مثلا بالا یعنی چی واقعا متعصفم برای نویسنده این متن ک اونم داره وجهه اسنپ رو به نفع تپسی خراب میکنه در صورتی که همیشه کرایه تپسی از اسنپ بیشتره

  95. شایسته گفت:

    مسخره نکنید وقتی تاکسی دربست یه مسیر کوتاه رو میگه ۵۰ هزار تومان چرا اسنپ نباید اون مسیر و کمتر از ۲۰ تومان ببره . وقتی بنزین و وسایل جانبی و بیمه و روغن و هر چی گرون میشه چرا اظار دارین قیمت تردد اسنپ ۵ هزار تومان باقی بمونه ؟ ایرانیا فقط گرونی کرایه ماشین و نون و مرغ رو صداشون. درمیاد

  96. کریدل گفت:

    هی خبرنگار،دست ازخبربرداروبروراننده اسنپ شوتامتوجه اشتباهت بشی.تویک تایمی کرایه هامیره بالاولی نه اینقدرطرف راننده روبگیریدنه اون شرکت مفت خور

  97. مهدی گفت:

    رعایت ادب در تیتر خوب چیزه گوش کی بریده ؟ما راننده ها چه گناهی کردیم من درشهر کرمانشاه هستم والا با این کرایه ها نمیصرفه بخدا عذابه شما از گوش بری حرف میزنین گوش کسی میبره که با مفت خوری مرایه پایین بخواد اسنپ بگیره

  98. محمد نامجو گفت:

    نویسند

    اولا قیمت های اسنپ در اهواز مربوط به پنج سال قبل هست انگار تورمی در این مملکت برای رانندگان نیست اسنپ با این قیمت های بسیار پایین زندگی رانندگان را نابود کرده قیمت خودرو و قطعات ماشین و کالاها وحشتناک شده رانندگان اسنپ حتی پول نگهداری و تعمیر خودرو خود را ندارند لطفا به داد رانندگان برسید

  99. رضا گفت:

    والا من راننده اسنپ هستم اصفهان کار میکنم بخدا از صبح میرم تا ۱۲ شب کل پولی که خونه میارم بخدا قسم ۲۰۰تا ۲۵۰ تومنه

    آخه این کرایه کجاست از اصفهان تا تهران برا من میرنه ۳۸۰ تومن
    حالا گیر دادید ب راننده تاکسی اینترنتی اگه می تونید جلوی بقیه گرونی ها بگیرید

  100. علی از خرمشهر گفت:

    سلام . حاجی این قیمت کرایه ایی که شما میبینی همش که به راننده تعلق نمیگیره ۳۰ الی یجورایی ۴۰ درصدش مال اسنپه (البته شعارشون۱۰درصده)
    درضمن من که خرمشهری هستم مسافت خرمشهر تا اهواز یا ماهشهر با مسافت بالای ۱۰۰ کیلومتر و برام کمتر از ۱۰۰ هزار تومن میزنه که با کسر کارمزد اسنپ و هزینه بنزین حدود ۵۰ الی ۶۰ تومن خالصی منه این گرونه ؟؟؟؟
    خدایا خودت کمک کن

  101. سینا سامانی گفت:

    از تهران تا قم هم این قیمت نیست برادر از کجات دراوردی این قیمتو؟؟اگه این قیمتا درست بودکه درامد راننده اسنپ از پزشکم بیشتر بود

  102. مسعودعابدی گفت:

    والله اینهاهمش حرف پایتخت من یه راننده اسنپ اصفهان بریدتوی نقشه بزنیدازکشاورزاصفهان تاقلعه پانزده خردادچقدره مسیرش اسنپ میزنه۸۵۰۰تومان۲۰۰۰تومانش کمیسیون چقدرش راببرم سرسفره بخدارانندگان اصفهان همه ناراضی هستندواین قیمتها راماندیدیدم خداشاهده

  103. مجتبی گفت:

    درآمد من کارمند یا من کارگر و اقشار مختلف مردم جامعه بره بالا حرفی نیست کرایه ها اضافه شد که شد، چرا باید درآمد پایین باشه من کارمند با فوق لیسانس بعد از کار اداری اسنپ مسافرکشی کنم عیب نیست خیلی هم خوبه حرف من اینه پول خیلی بی ارزش شده، هر چه درمیاری دو کیلو میوه نميشه. فقط خود خدا بداد مردم ایران برسه

  104. فرداد گفت:

    سلام
    من راننده اسنپ اراک و تهرانم.
    تو کدوم مسیر انقدر کرایه میدن که ما ندیدیم.
    کدوم راننده اسنپ گفته که ما راننده ها اولین بار سفر رو قبول نمیکنیم تا مسافر یا برنامه اسنپ کرایه رو بالا ببره
    مگه راننده های اسنپ مثل نویسنده بیکارن
    راننده بدبخت منتظره زودتر سرویس پیدا کنه که ماشینشو خاموش نکنه دوباره نخواد استارت بزنه
    مثال : اسنپ اول به راننده کرایه ۱۴۰۰۰ تومان اعلام میکنه
    قبول سفر میکنی
    کرایه دریافت نقدی از مسافر میشه ۱۱۵۰۰ که البته از اعتبارت هم دوباره کم میکنه
    مسافر رو از ده تا کوچه پس کوچه داغون باید بری سوار کنی ببری یه جای داغون تر پیاده کنی برای ۵ یا ۶ تومان
    چرا چرند می نویسید

  105. مهدی نقی زاده گفت:

    نویسنده خبر حرف نسنجیده میزنه.
    من خودم در مشهد راننده اسنپ هستم. واصلا این خبرا نیست. کرایه ها اینقدر پایین هست که اصلا بعضی مواقع آدم فکر می کنه برگشتیم به ۱۰سال پیش بطور میانگین در مشهد. برای هر یک کیلومتر. بین ۶۰۰الی ۱۰۰۰تومان محاسبه می شود. اگر دوست داشتید می توانم تمام سفرهای که انجام دادم را در اختیارتان قرار دهم تا مشاهده کنید

  106. ایمان بهرامی گفت:

    ماکه ندیدیم ،این خبر احتمالا فقط برای جنبه روانی ما راننده ها ساخته شده تا شاید کمی به امیدواری راننده ها افزوده بشه.! بجای سروغ گفتن حداقل ب زیاد بودن دریافتی کمیسیون و عوارض شهرداری و مالیات میپرداختید کسر همه ی اینا بعلاوه هزینه بنزین و استحلاک : درآمد راننده مساوی است با منفی صفر تومن

  107. علی گفت:

    اینجا کجاست که ۲۰۰تومن کرایه بابت ۱ کیلومتر سفره ؟ ادرس بدین بریم اونجا کار کنیم پولدار بشیم یه ماشین دیگه بخریم
    اخه دروغ تا این حد ؟
    من چون ماشینم تک سوزه دخل و خرجم نمیخونه دارم ماشینم و میفروشم اونوقت شما کرایه نجومی زدین خنده داره و احتمال میدم شماها رقیب اسنپ باشید و برا تخریب تیتر زدین
    چون همین الان همون مبدا و مقصد و زدم پیش من زده ۱۵ هزار تومن پیش ما ۱۵۰ هزار تومن

  108. مسعود گفت:
    موافقم ۱

    با سلام ما راننده های مشهد این کرایه ها رو تو خواب هم نمیبینیم چه برسه به واقعیت!!!!!

  109. علیرضا گفت:

    سلام
    به نظرم هرکس فکر می‌کنه به نفع راننده است بیاد یک ماه تجربه کنه همکاری با اسنپو.الان سه چهار سال همکاری دارم یک سوم درآمد حق مونه .تمومش هزینه بنزین لوازم یدکی و کمیسیونه

  110. وحید گفت:

    کمسیون اسنپ خیلی زیاده یکی به داد ما برسد

  111. قلی گفت:

    من راننده اسنپ هستم من قیمتی رو میرم که بصرفه هرچند اونم نمیصرفه مثلا ۲۰ کیلومتر میزنه ۲۵ ۱۵درصد کم کن

  112. فروهر گفت:
    مخالفم ۱

    هر بلایی سر مردم بیاد حقشونه،اسنپ که تازه آمده بود راننده ها زیرابی میرفتن از آژانس جیم میزدن میرفتن مفت کاری،هم مسئولینه اسنپ و پر رو کردن هم مردمو،همین راننده های محترم باعث شدن نصف آژانسا بسته بشن ،واسنپ قدرتمند بشه حالاهم دیر نشده باید همه راننده ها با تاکسی اینترنتیا قطع همکاری کنن.اونا هم در شرکتاشونو گل بگیرن

  113. نصرت الله باریکانی گفت:

    ما عادت داریم تو روز روشن دروغ بگیم آقای مثلا
    خبرنگار یه روز تو ماشین از صبح هشت ساعت بشین و دور خودت بچرخ بعد دویست تومن هم کل در آمد یعنی با مستحلک شدن ماشین بعد بیا برای خلق الله دروغ بنویس

  114. مجید نادری گفت:

    یک صفر به قیمت های الان اضافه کردن!!!! این کسی هم که این متن رو تهیه کرده و اون سایتی که منتشرش کردن معلومه که اصلا تا حالا اسنپ و تپسی سوار نشدن!!!! الان متوسط درآمد خالص یک راننده اسنپ با ۸ ساعت کار در روز به ۲۰۰ هزار تومان میرسد

  115. عباس سیمیاری گفت:

    سلام من از تهران پیام میدم اگر راننده اسنپ خوب کار کنه برای یک روز هشت ساعته در تهران بطور متوسط در ساعت شلوغ و پیک به قول این نویسنده که کرایه بالا هستش و همینطور در ساعت های ارزان میتواند چهارصد هزارتومان درآمد داشته باشد حالا مخارج پول بنزین پول طرح ترافیک و هزینه خرابی ماشین رو متوسط حساب کنیم فقط بنزین و طرح میشود ۱۳۰ هزار تومان کم از چهارصد درآمد ۲۷۰ هزار اگر در ایران زندگی میکنید و از فضا نیامده اید اگر روزانه ۱۰۰ هزار برای خرابی ماشین تعویض ماهیانه روغن لاستیک سالیانه بزاریم کنار ۱۷۰ هزار خالص ،،،من خیلی خیلی هزینه ها رو پایین حساب کردم حالا مسافران محترم دوست عزیز که راننده اسنپ و تاکسی های اینترنتی رو دزد نمیخاند ایا حاظری هشت ساعت با ۱۷۰ هزار تومان روی صندلی ماشین پشت فرمان بشینی و هزارتا بی ادبی اووووو رو تحمل کنی پس دوست عزیز قبل از نوشتن و اعتراض و توهین به این قشر زحمت کش کلای خودتو قاضی کن بعد بگو دزد سرگردنه کیه …

  116. سعید گفت:

    اول که همچین خبری نیست که کرایه ها به این شکل بالا رفته باشه حداقل برای موتور سواران که اینطوریه در نهایت مردم ما فقط به فکر پول هستن اما اطمینان در سفر چه مسافر و چه مرسوله را یادشون رفته اونم با این قیمت لوازم یدکی کی باورش میشد لاستیک عقب موتور باکسر بشه چهار صد تومان پس شک نکنید اگه همان آژانس یا پیک های قبل اگه الان بود چند برابر قیمت باید داده میشد.

  117. یوسفی گفت:

    من راننده موتور اسنپ دراصفهان هستم اینقدر کرایه ها پایین که بیشتر بار مردم رو زمین میمونه کسی هم با وجود راننده زیاد مایل به بردن نیست با وجود اینکه طرح تشویقی میزارند کسی رغبت نداره انجام بده

  118. حسین زینل گفت:

    داداش فک کنم اشتباه خوندی من که همچین کرایه ای ندیدم.از صبح تا دو کار میکنم به زور ۲۰۰ میشه بنزین و روغن و استهلاک و بیمه هم باید با همین پول بدی.قدری منصف باشید

  119. علی گفت:

    درود من خودم چند سال راننده اسنپ هستم این قیمتها فقط برای تهران هست در شهرهای دیگه جز ساعات خاص قیمتها به چند سال قبل بر میگرده من الان چندین ماههکه کار نمیکنم با این قیمتها رفتم کارگری اقلا فقط بدنی استهلاک دارم ماشین خوابیده

  120. مرتضی گفت:

    گزارشگر عزیز
    برو دو جفت لاستیک بخر
    ماهیانه روغن عوض کن
    باتری و سوخت و بقیه پیش کش
    اجاره ماهی ۲میلیون
    مرغ کیلویی ۳۰تومن تو سرت بخوره
    بعد گزارش تهیه کن
    بعد
    بیا شهرستان مسیر ۴هزار تومانی سوار شو …….
    اسنپ شهرستانها گند زده

  121. احمدسبحانی گفت:

    پیاده از سواره خبر نداره
    سواره هم از پیاده

  122. پورسرخ گفت:

    این قیمت که زدن الکیه من تو اون منطقه با اسنپ کار میکنم از ۲۰ تا ۳۰ تومان بالا نیست شاید تو پیک ترافیک یا ۵ هزاری بره روش اونم ۲۰ در صد کميسيون کم میشه چیزی دست رانند را تو این گرما خرابی ماشین نمیگیره آقای که میایی خبر میزنی برو تحقیق کن بعد تیتر بزن من همین هفته ۴میلیون هزینه ماشینم شد یه کوئل ماشین سمند مثلاملی شده ۴۰۰هزار شما کجایید این مسخره بازی ها را کنار بزارید..

  123. مسعود تک گفت:

    حرف مفت کنتور نداره من در اصفهان اسنپ کار میکنم با روزی ۱۳ ساعت به زور ۲۵۰ تومان میشه یه چیزی بگو بگنجه

  124. مهدی رایج گفت:

    بیایید در گرگان کرایه های ۵ هزارتومنی تجربه کنید ما که ندیدیم کرایه اضافه شده باشه

  125. مجتبی حسن پور گفت:

    تا كي ميخواين دروغ تحويل مردم بدين ، كجا اسنپ همچین کرایه ای میگیره شاید تهران بگیره ولی من که رشت هستم کرایه هنوز گرون نشده

  126. بهرام جمشیدی گفت:

    این قیمت ها رو ما سه ساله تو اسنپ شب و روز کار میکنیم ندیدیم والا . اینا همه دروغه اون خبر نگاری هم که اینا رو نوشته ده دقیقه وقت میذاشتن چهار بار امتحان میکرد میفهمید که این خبرا نیست

  127. محمد گفت:

    سلام دوستان راننده های عزیز شماهم رفتین دیدین صبح تا شب خودمونو میکشیم پشت فرمون آخر شب حساب میکنیم میبینیم ساعتی ۵۰هزار تومن کار کردیم خداییش ب نظرتون انصافه این قیمتارو منم ندیدیم بخدا

  128. محمد محمودی گفت:

    یک کارگر ساده ساختمان روزی سیصد هزار تومان دریافت می کنه صبح تا چهار بعد از ظهر سیصد هزار تومان به زور در میارم استهلاک بنزین ووووو حساب کنید صد و پنجاه هزار تومان می شود دروغ گفتن هم حدی داره فکر میکنم سیزده هزار تومان بوده نه صد و سی هزار تومان اول تحقیق کن بعد مطلب بنویس

  129. صبوری گفت:

    این رابدانید که اگر کرایه ها به تناسب تورم افزایش پیدا نکنه ما رانندگان درخواستها رو قبول نمیکنم لذا مسافر نمیتواند سرویسی دریافت کند

  130. حامد گفت:

    کمیسیون های بالا حرومتووووون بشه مسئولین مفت خور اسنپ بس‌کنید‌خون راننده ها رو کردید توشیشه به خدا خیلی موقع ها مسافرین دلشون برا ما میسوزه میگن لغو رو بزنم برا مسئولین مفت خور اسنپ کمیسیون ندید ولی من انصافم اجازه ندادم ولی حیف که شرف وجود‌خارجی‌ندارد

  131. علی گفت:

    این قیمتا الکی و فتوشاپ هست چرا مسیر رو نزده اتفاقا کرایه ها واقعا افتضاح هست این کرایه ها رو برای خارج از شهر هم نمیزنه چرتوپرت نزارین

  132. جفی گفت:

    چه خبره قیمتا این‌نیس باو الکی جو میدن من خودم راننده ام باور نمیکنید خودتون همین‌ مبدا و مقصد را انتخاب کنید حتی اگر با معطلی و بازگشت به مبدا باشه بازم‌ این نیس قیمتا

  133. فریبرز گفت:

    اینم یه سیاه بازی دیگه است برای بستن دهن راننده های بدبخت.شمایی که میگی قیمت نجومی ترا به جان عزیزانت فقط یک روز بیا با ماشینت آسنپ کار کن اگه فحش درو دیوار و همه عالم و ندادی من اسممو عوض میکنم.من مشهد کار میکنم روزی سیزده ساعت یکسره پشت فرمونم به زور بتونم صدوپنجاه هزار تومن جور کنم.آخه چرت پرت گفتن هم حدی داره خجالت بکشید .سیستم برده داری نوین راه انداختند برا راننده های بدبخت

  134. مهرداد زارع گفت:

    آقا خدا وکیلی دروغ نگید اگر اینجوری شما چرا برای خبرگزاری کار میکنید براشش میلیون یا هفت میلیون بیاید اسنپ کار کنید با این خبر خودتون روزی یک میلیونذتا دو میلیون درآمد داشته باشید دروغ که شاخ و دم نداره

  135. سجاد گفت:

    کی بهت پول داده تا این فتوشاپ تیتر کنی تا حالا کرایه اسنپ ۲۰۰ هزارتومنی نزده از کجا در آوردی آدم خود فروخته ای هستی

  136. رضا لختر گفت:

    ولی جدی چند دقیقه به قیمتا نگاه کردم چه حالی میداد اگه اینجوری میزد حتی فکرشم واسم لذت بخش بود ولی حیف که فقط رویاس و دروغ

  137. علی گفت:

    شرافت چیز خوبی هر خبر بدون آگاهی نزارین باگ بوده کلا بعدشم اللن چی ارزون که کرایه ارزون باشه اگه شرف دارین انسانیت دارین با هزینه زندگی راننده ها مقایسه کن اگه خدا رو قبول دارین هر چرت و پرت انتشار ندین

  138. اب طاهری گفت:

    سلام خداکنه این جور باشه که شما میگید ، چرا اخه میخایند مردم را از نون خوردن بندازین ، والا اگه همه اجناس مملکت مثل اسنپ بود ایران بهشت بود نه جهنم

  139. باقر نصرالهی گفت:

    والا من ی ماشینم دارم الان حدود ۱ ساله دارم باهاش کار میکنم خدا رو شاهد میگیرم نتونستم ی دست لباس درست حسابی هم بخرم،
    یعنی بیش از خرج خوردن و خود ماشین نشده
    هر کی میگه پول توشه بیاد درآمدم ن رو با هم عوض کنیم ۱۵ در صد هم از حقوق کارمندی برا خودش

  140. علی گفت:

    اولا کار شما خبرنگاریه یا دروغ پراکنی بعدشم یه چند درصدی امسال تصویب شد کرایه ها گران بشه و خلاف قانون بالا نرفته تازه اونم بعد اینکه دو سه سال کرایه هایه اسنپ ثابت مونده بود تازه بعد از شروع کرونا کرایه ها پایینتر هم اومد بعدشم الان میگی اسنپ چکار کنه راننده هاش بخاطر کرایه پایین نصف شدن ثبت نام رانندش رسیده به صفر اگه یه مدت دیگه کرایه پایین میموند باید تعطیل میکرد چون دیگه با پراید ۱۴۰تومنی و استحلاک ان که مثل ماشین خارجی چند سال پیش شده راننده براش نمیصرفه مفت بری کنه بعدشم تاکسیها که گناه نکرده بودن کرایه اونقدر پایبن بود که دیگه مردم بجای تاکسی با اسنپ میرفتن چون با همون کرایه تاکسی از در خونه تا مقصد میرفت

  141. مسلم گفت:

    این گزارش دروغ است کرایه تهران تا کرج هم ۱۲۰هزار نیست چه برسه به سبلان تا مطهری

  142. آریا گفت:

    این قیمت‌ها دستکاری شده است اصلا چنین قیمتی تو این مسیر کوتاه نداریم

  143. مسلم گفت:

    اسنپ فقط به درد شغل دوم می‌خورد

  144. طیب رزم آرا گفت:

    من خودم راننده اسنپ هستم
    قاطعانه میگم این کرایه های که زدید دروغ محضه اصلا چنین کرایه هایی ندارم
    حالا پشت ماجرا چیه خدا داند

  145. قلی قلی گفت:

    سلام من راننده تهران هستم
    از تهران تا کرج ب زور ۱۰۰ تومان میشه
    چرا الکی مطلب چاپ میکنید

  146. سعید فسایی گفت:

    آقا و یا خانم پشت این سایت، خدا هم در نظر بگیـر بعد قضاوت کن، ایـن قیـمتـها همـش دروغــه اگه میـگی دروغ نیــست ثابــت کــن… همـه مسـافــرهـامـون خــودشــون بـدون هـیـچ چشـم داشــتـی همیـشه کــرایه بیــشتــر مـیدن چــون همـه میدونـن مـفـت تر از اسـنـپ وجــود نــداره و قیــمتـها رو منـصفـانه مـیــزنه. تـو شهرستان فـســا آژانس کرایه درون شـهری صد هزار توـمان هم داره ولـی اسنـپ رفت و برگشت و سه مسـیره با ۱۵دقیقه توقف نهایت بشه۴۰ تومان که اگه آژانس باشه زیر صد تومن نمیگیره ولی خودمسافرهـا اکـثرشـون کـه معـرفت دارن ۲۰درصد بیشتــر میدن. والا من شده که کـرایــه ۱۳تومـن زده ولــی مســافرم چـون میدونسته اگه آژانس بخواد بگیــره اول که نیم ساعت الاف میشه بعدشم بیشتر از ۲۵تومن کرایه ازش میگیره، بخاطر همین ۲۰تومن داده و راضــی هم بـوده، چــون یک الـی دو دقـیقـه بیشـتـر منتـظـر نبــوده و تو گــرما هم با کولــر رفته حالا کجا و کی دیدـید آژانـس کــولـر از مـاشـیـنش بگـیره. خدا یاره تـمامــی کـاربران رانـنده اسنپ مخصوصا رانندگان استان فارس شهرستان فــسا. خــدا قــــوتــــ، بــــدرود؛-)

  147. محسن مرادی گفت:

    ۳ ساله ک تو اسنپم فقط خودم و ماشینم داغون شدیم . تا حالا از این کرایه ها ندیدم . یا مشکل برنامه بوده ویا دستکاری شده .

  148. رضا گفت:

    روده بر شدم از خنده سبلان تا مطهری ۱۳۱ هزار تومن ؟ شبا کمتر بخور تا توهم نزنی اگه میگفتی ۱۳۱ هزار ریال باور پذیر بود متوهم

  149. حسین بیگدلی گفت:

    زمانی که یه نفر اسنب میگیره وراننده بدبخت به مبدع میرسه مسافر لغو میزنه باید کرایه بعدیش اضافه بشه تا رانندها رو سر کار نزاره با انتشار این پستتون باعث میشین راننده دیگه علاقه به کار در اسنپ نداشته باشه و دودش توچشم مسافران بره برای شما که محم نیست خودت شاسی سواری.

  150. Fatemi گفت:

    سلام هیچ چیزی دیگه تو کشور ما گرون نشده جز کرایه خوب یه کم در حد ۱درصد انصاف داشته باشید خدایی اگر مدیر مالی اسنپ را رای بدهیم که ریاست جمهوری را قبول کند همه ما پیشرفت میکنیم چند ساله که کرایه‌ها دست نخورده واقا عجب مدیری داره اسنپ فقط بگه راهکار که در نرخ کرایه‌ها داره چی هست تا وسایل های دیگه زندگی هم از ایشون بهره برداری والگو شود واقا دمش گرم یه قطعه که دوسال پیش۱۰۰۰۰هزارتومان بوده الان شده ۶۶۰تا۷۰هزارتومان در طی ۲سال اما کرایه‌ها نه واقا انصاف داشته باشید خداوند کمک همه ما کنه ممنون

  151. آرش گفت:

    چرا داری واسه خودت میبری و میدوزی دوست عزیز؟ مشکل یا ناراحتیت از اسنپ هر چی که هست به خودت مربوطه، ولی حرفایی که گفتی راجع به قیمت و ترفند راننده و غیره هیچکدوم واقعیت نداره، حداقل کمی تحقیق میکردی

  152. ممدم گفت:

    دادش یه سری به قیمت بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس بزن ببین اونا چی میبرن اومدی خودتو درگیر چهترتا راننده بدبخت کردی که از ناچاری دارن مسافر کشی میکنن مرد باش قیمت هواپیما رو تیتر کن

  153. سجاد شاکری گفت:

    پول بنزین و لوازم ماشین و حساب نمیکنی؟؟والا هرچی کار میکنی یه قرون نمیشه پس انداز کرد هر وقتم ماشین خراب میشه لنگ پولیم

  154. حسین منفرد گفت:

    والا ما ک بالا ۴۰تمن کرایه تا حالا نبردیم از این بر شیراز میریم اونبرش تازه

  155. اسماعیل گفت:

    چرا الکی تیتر میزنید.از صبح تا غروب ۲۰۰ کار نمیکنم.از خدا و خانواده اسنپی ها بترسید.این قیمت ها برای ماشسن های مدل بالا و امکانات داره.چرا قیمت ۶هزار تومنی رو نمیگید.

  156. حامد محبی گفت:
    مخالفم ۱

    اگرم گرون کرده کاره خوبی کرده به هیچ کسی هم ربطی ندارد دوست داشتی سوار شو نداشتی خوش گلدی بسلامت

  157. شیخ روان گفت:

    سلام عزیزان هرچی سنگه مال پای لنگه ..یه کمی هم توجه کنید به تورم و اجاره مسکن استهلاک خودرو و قشر زحمتکش و اونایی که حقوقشون نمیرسه و مجبورن وقت استراحتشون برن اسنپ ممنونم

  158. ابراهیم قهرمانی گفت:

    سلام تشریف بیارین ارومیه سفر ۵۵۰۰ تومان با ماشین خودتون مسافر جابه جا کنید بعد اون ۵۵۰۰ رو ببرید باهاش پفک نمکی بخرید اون وقت هم با وجدان مطلب بنویسید

  159. علیرضا قادری گفت:
    موافقم ۱

    اقایی ک از گرون شدن قیمت سفر ناراحتی ایا میدونی ک با همین قیمت ها بازم برای راننده نمیصرفه ایا درسته قیمت الان رو با اوایل ورود اسنپ مقایسه کنی ایا شما مخارج و اصطحلاک و عوارض شهرداری و کمسیون اسنپ پول بنزین رو حساب کردی عایا تهش چیزی برای راننده میمونه؟

  160. حیدر گفت:

    شما تشریف بیار تبریز شرق تا غرب تبریز ۲۰ تومن نمی ندازه،با وجدان حرف بزن،ماشینم رو داغون کرد الان بیکار نشستم چون پولی برام نمونده حتی تعمیر کنم،خدا گواه هست از سر دلسوزی مردم پونصد تومن اضافه می دن مثل گداها,می گن انصاف نیست این همه راه با این قیمت،تیتر قشنگ می زنی لعنت هزاران نفر رو نکش رو خودت،مسافر پررو ندیدی واسه پنج هزار تومان در خونش تو کوچه پس کوچه ها بری آخرشم پولت یه پفک ندن،

  161. رضا عسگری گفت:

    همش دروغه.من از شهریار مسافر بردم دماوند دو ساعت تمام تو راه بودم کرایه ۱۱۰ تومن بود.حالا یه عکس فتوشاپ از قیمت گذاشتید که راننده ها آنقدر میگیرن دروغه ب امام حسین.همین طورشم اسنپ مثل برده های مصر باستان از راننده با این کرایه های پایین شون دارن برده داری نوین میکنن
    حالا شما هم چین تیتری زدی خدا ب داد ما برسونه تو این گرونی قطعات لوازم خودرو

  162. رضا گفت:

    رضا
    بابا چقدر اسنپ عضو و طرفدار داره همه رو بیکار کردن که برن اسنپ و یا تاکسی چرا به این فکر نمی‌کنیم چرا بایست اینهمه ادم تاکسی کار کنن از شاغل تا بیکار از دارا تا ندار باور کن تا چند وقت دیگه دیگه مسافری نیست که سوار اسنپ یا تاکسی بشه همه اسنپن.

    پاسخ دادن

  163. راننده گفت:

    با سلام من از کرج هستم… از جهانشهر تا فردیس ۱۲ هزار تومان!!!! من راننده اسنپم انقدر کرایه ها پایینه ک شما ب جای این اراجیف یکم ب فکر ما راننده ها باشین ک خرج زن و بچمون از این راهه مگه ما جز مردم نیستیم. چرا کرایه ها پایینه نیومدین از ما راننده ها حمایت کنید. متاسفم براتون… فقط حرف مفت میزنین. نرخ بنزین رو چرا نمیگین. گرونی قطعات رو چرا نمیگین.جریمه های پی در پی رو چرا نمیگین. مگه جنگه انقدر درد سر برای راننده ها!!!!!!!

  164. میثم اکرمی گفت:

    خدا رو صدهزار مرتبه شکر روزی دست خداست…وگرنه شما نون به بچه نمیدین…جیب آدم مهم نیست،مهم دل آدمه که فقیر نباشه.شما ها آدم هایی هستین که فقط گلایه کردن‌و بلدین،کرایه ها حتی اگه هزارتومن هم باشه از جنس اسفالت جاده گلایه میکنید…کلا از روزگار گلایه دارین.روزگار هم خوب بلده با آدمی که دائم گلایه میکنه چجوری تا کنه.

  165. درمونده گفت:

    بابا توروخدا چرا انقد گرون کردید کرایه رو اونم تو این شرایط کرونا که مردم مجبور میشن تو محیط عمومی نباشند الان من خودم مجبورم استفاده کنم اما میبینم واقعا گرونه یه مسیر که با اتوبوس هزار وپونصد میشه کلا من باید ۴۵تومن بدم اونم دوبار یعنی روزی ۹۰هرارتومن آخه خدارو خوش میاد راننده های اسنپ هم تقصیری ندارند برای اونا یه حقوق ثابت درنظر بگیرن با یه درصدی از سفرهاشون وکرایه هارو کاهش بدن

  166. Ganjee گفت:

    اول سلام دوم چرت نگید این قیمت تو اسنپ اصلا نیست ,اسنپ راننده هاشو بیمه نمی کنه . بعد عیدی نمی ده سوم به هیچ وجه قطعه کمکی نمی کنه از همه مهمتر اینکه تا ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلومتر مری بنزین تو حسادت نمی زنه در کل راننده اسنپ را همه به چشم هر مفت می بینند وگرنه زنگ نمی زنند ملت مستکبر داریم تو دلسوز چی هستی ؟

  167. رسول گفت:

    گرونی فشار اورده به همه.ولی این روزنامه و سایتای خبری از هرچیزی برا خودشون پول در میارن …استهلاکم ندارن … من راننده تاکسی نیستم ولی ماشین شخصی دارم و هزینه هاش واقعا کمر شکن.چه برسه به راننده ای که روزانه ماشینش ۲۰۰ کیلومتر راه میره

  168. محمد گفت:

    این کرایه ها برای راننده اسنپ کم هم هست
    یه نگاه به دورو برتون کنید
    من در روز ۶ ساعت میرم اسنپ ۳۰۰ هزارتومن در میارم
    ۲۰ لیتر پول بنزین ازاد میدم میشه ۶۰ هزارتومن
    ۲۰% باید کمسیون بدم به اسنپ میشه ۶۰ هزارتومن
    میمونه ۱۸۰ هزارتومن در روز
    ماشین استهلالک نداره، یه روغن عوض کنی میشه ۳۰۰ هزارتومن
    الان ۴ روزه ماشینم خراب شده خرج موتورش شده ۸ میلیون تومن
    بی انصاف نباشید

  169. رامین نظری گفت:

    من بالاترین کرایه ای که تو اسنپ دیدم از پردیس تا شهریار بوده ۳ ساعت تو راه بودیم ۱۵۷ تومان من باور نمیکنم این حرف ها رو

  170. مهدی اشکانی حرفه گفت:

    مهدی اشکانی راننده هستم،امکان نداره همچین چیزی که تیتر زدی،امروز۳آبان۱۴۰۰ است ومن از۸صبح تاالان ۴۰۰تومن کارکردم که ساعت ۶ عصراست،اگه کرایه هااینطوری بودکه میگی ،۱۴۰۰کارمیکردم.پس دروغ نگی بهتره

  171. امیر بخشیانی گفت:

    سلام.وقت بخیر.متنی که شما نوشتین دو حالت داره:
    ۱-از اوضاع خبر ندارین و نظر شخصی خودتون رو در غالب یک مسافر که دوست داره همه چیز به نفع خودش باشه و به شرایط توجهی نداره باشین
    ۲-یکی از همکاران و شرکت های رقیب که از رشد وحشتناک اسنپ شدیدا عصبی شده و به هر دری میزنه تا یه ضربه ای به اسنپ بزنه وگرنه اپلیکیشن های مشابه شرایط بدتری رو دارند.
    *در هر صورت بنده نه برای اسنپ کار می کنم نه نفعی برام دارن ولی مطلبتون کاملا مغرضانست.

  172. علی اصغررقومی گفت:
    موافقم ۱

    اسنپ که داره پدر راننده هارو درمیاره واسه منافع خودش اخه ۲۰دقیقه پشت فرمون بودن ۸۵۰۰تومان کرایه بعد میگید اسنپ گوش مردم میبره نه به خدا از راننده های بیچاره وماشین بی زبونشون که خداتومن استعلاک داره داره به مردم وخودشون حسابی خدمت میکنه موفق باشیددوستان گلم…

  173. میلاد گفت:
    موافقم ۱

    خدا ازتون نگذره به حق امام حسین که همه چی ده برابر شده ولی من راننده اسنپ با زن و بچه کرایه خونه ، باید مسیر برم ۴۵۰۰ تومن تازه با هزار تا بدبختی و… آخه بی وجدانهای بی خدا ! دیسک و صفحه ۱۲۵ هزار تومنی شده یک میلیون و چهارصد ، لاستیک جفتی ۲۰۰ هزار تومن شده یک میلیون و سیصد ولی شما فقط قیمت اسنپ رو میبینی؟ خدا حق زن و بچه منو از حلقتون دربیاره که به مفت خوری عادت کردین.

  174. میثم.شیرزاد گفت:
    موافقم ۱

    کارواسه اسنپ همش ضرر؛تاکارمیکنی که فقط بایدخرج ماشین کنی اگه شانس بیاری تصادفی چیزی هم برات پیش نیادآخرش هیچی برات نمیمونه فقط ماشینتو نابود کردی رفته.

  175. ر.ز گفت:
    موافقم ۲

    شماکه این مطلب را نوشتی فقط یکماه واسه اسنپ کارکنی متوجه اشتباهت میشی صددرصد

  176. بهراد کیانی گفت:
    موافقم ۱

    خدا از نویسنده این متن نگذره .قیمت نجومی؟؟ اخه بی انصاف تو چرا بدون تحقیق نظر میدی البته کاملا مشخصه مغرضانه نوشتی من راننده اسنپم مشهد کار میکنم یه مثال برات میزنم یه مسیرو کورسی حساب کنی ۴ نفر کرایشون میشه ۸ هزار تومن در حالی که اسنپ دربست ۴۵۰۰ قیمت میزنه حالا بگذریم از پورسانت خودش و صدها طرح تخفیف و غیره که برای مسافرا ارائه میده . گاهی اوقات اینقدر کرایه کم میزنه که خوده مسافر مقداری بیشتر از کرایه محاسبه شده پرداخت میکنه و میگه من از کرایه کم اسنپ خجالت میکشم سوار ماشینتون بشم . حتما همکاران دیگه حرف منو تایید میکنن . در کل کرایه های اسنپ حداقل چهل درصد از قیمت واقعی پایینتره .این در حالیه که پورسانت دریافتی از راننده به هیچ وجه منصفانه نیست و به جرات میشه گفت شرایط ب شدت به ضرر راننده است و هیچ راننده ای راضی وجود نداره

  177. علی احسان گفت:

    سلام. آخرش همبن اسنپ رو باطل میکنید…

  178. یاحق گفت:

    در عجبم انقدر پر رویید که بعد از دریافت این حجم از بیخود نکن ها باز هم مطلب رو حذف نکردید. احتمالا از اقوام آن دسته از مسئولین به اصطلاح محترم هستید که عذر خواهی هم بلد نیستند. وگرنه مردم عادی که گاهی بیشتر کرایه میدن و میگن خیلی مفت کار میکنید. اکثرا میخوام الباقی کرایه شون رو تقدیم کنم خجالت میکشن بگیرن. گوش بر ها مردم این مملکت رو بی کار و راننده اسنپ کردن نه اینکه … استغفرالله. امیدوارم نویسنده فقط ۲ ماه بیکار بشه و مجبور بشه اسنپ کار کنه

  179. بهزاد جابری گفت:
    موافقم ۲

    متاسفانه خبرنگار ها و مقاله نویس ها و گزارشگر ها چون تو قشر مسافر هستند و دوست دارن همیشه کرایه ها پایین باشه و منفعت خودشون مهمه هیچوقت از مشکلات راننده ها نمینویسن،تو کل سال که کرایه ها پایینه هیچ مطلبی نمیذارن ولی اگر یک ساعت کرایه ها بالا بره همه سایتها پر میشه از گرون شدن اسنپ،یکم وجدان داشته باشید حقیقت رو بنویسید فارغ از منفعت،شما صدای مردم هستید و ما راننده ها هم جزیی از مردمیم حق زندگی داریم

  180. h گفت:
    مخالفم ۱

    درود بر رانندگان باشرف اسنپ
    لعن بر شرکت ظالم اسنپ

دیدگاهتان را بنویسید