کارواخال آماده بازی مقابل تیم ملی ایران

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
    کد خبر :304753

دنی کارواخال، دفاع راست رئال مادرید که از زمان مصدومیتش در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک ریکاوری فشرده خودش را به اردوی ماتادورها رساند، در تمرینات گروهی شرکت کرد و اکنون به نظر می‌رسد که هیرو تمام بازیکنانش را برای بازی چهارشنبه شب مقابل ایران در اختیار خواهد داشت.

تیم ملی اسپانیا، حریف بعدی ایران در گروه B‌ جام جهانی 2018، عصر روز گذشته (یکشنبه) دومین جلسه تمرینی خود را پس از تساوی‌اش مقابل پرتغال در دور نخست بازی‌ها برگزار کرد تا برای مصاف با شاگردان کی‌روش در کازان آماده شود، اما ماتادورها در این جلسه تمرینی سنگربان سوم خود په‌په رینا را در اختیار نداشتند، چرا که او دچارمصدومیتی جزئی از ناحیه گردن است. رینا تنها غایب این جلسه تمرینی شاگردان فرناندو هیرو بود.

در همین حال اما دنی کارواخال، دفاع راست رئال مادرید که از زمان مصدومیتش در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک ریکاوری فشرده خودش را به اردوی ماتادورها رساند، در تمرینات گروهی شرکت کرد و اکنون به نظر می‌رسد که هیرو تمام بازیکنانش را برای بازی چهارشنبه شب مقابل ایران در اختیار خواهد داشت. طبق اعلام نشریه آس، کارواخال برای بازی مقابل ایران آماده حضور در میدان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید