لیگ دسته اول؛

کادر فنی مس کرمان روی لبه تیغ

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۴۲
    کد خبر :634369

نتایج تیم فوتبال مس کرمان در حد انتظار نبوده و در صورت ادامه این روند احتمال تغییرات در این باشگاه وجود دارد.

 

تیم فوتبال مس کرمان از جمله تیم‌های لیگ یکی است که به جز داشتن سابقه حضور در لیگ برتر، از تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم برخوردار است و لذا انتظار از این تیم زیاد است. به خصوص که آنها از امکانات مالی و سخت افزاری خوبی بهره می‌برند و صعود به لیگ برتر همواره در اهداف مدیران این باشگاه وجود داشته و دارد.

 

با گذشت ۹ هفته از رقابتهای لیگ دسته اول، مس کرمان با مجتبی حسینی نتایج چندان قابل توجهی نگرفته و با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و این در حالی است که تیم صدر جدولی فجر سپاسی ۲۰ امتیازی است. ایجاد فاصله زیاد بین مس کرمان با صدر جدول نتیجه‌ای نبود که مدیران مس انتظار آن را داشتند و این باعث می‌شود کادر فنی مس حاشیه امنیت چندان مناسبی نداشته باشد.

 

به گزارش مهر،مس کرمان در هفته دهم لیگ دسته اول میهمان مس رفسنجان، یکی از تیم‌های خوب و مدعی این فصل است و در صورتی که کرمانی‌ها نتوانند هم نام رفسنجانی شان را شکست دهند، احتمال اعمال تغییرات در کادر فنی این تیم وجود دارد. در واقع باید گفت نتیجه این بازی در سرنوشت هر دو تیم تاثیر گذار است.

 

کرمانی‌ها در ۹ هفته گذشته از لیگ دسته اول صاحب ۲ پیروزی، ۴ مساوی و ۳ شکست هستند و با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند. بدترین نتیجه آنها در این فصل شکست خانگی ۴ بر ۲ مقابل تیم سرخ پوشان در هفته چهارم و بهترین نتیجه آنها هم پیروزی با نتیجه ۳ بر یک مقابل ملوان در هفته ششم بود. آخرین بازی این تیم هم با شکست خانگی یک بر صفر مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به پایان رسید.

 

دیدار مس کرمان و مس رفسنجان از هفته دهم لیگ دسته اول از ساعت ۱۴:۴۵ روز چهارشنبه ۸ آبان در رفسنجان برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید