چینش خانه شما درباره شخصیت‌تان چه می‌گوید؟

  • آرشیو
  • یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱
    کد خبر :812601
چینش خانه شما درباره شخصیت‌

طرز چیدمان منزل و رنگ‌های مورد استفاده در آن، نکات زیادی از شخصیتتان را فاش می‌کند.

این طبیعت انسان است که محیط اطراف خود را شکل دهد و آن را مطابق با سلیقه و نیاز خود درآورد. خانه شما نمایانگر شخصیت شما است.

آپارتمان شما شخصیت شما را برملا می‌سازد

هنگام نمایش شخصیت شما از روی آپارتمانتان، چیزی به نام اشتباه تزئین کردن وجود ندارد. اگر تا به حال فکر کرده‌اید که آپارتمان شما درباره شخصیتتان چه می‌گوید، این نکات را در نظر بگیرید.

روانشناسی درب ورودی

درب ورودی خانه اولین ویژگی شخصیتی شما که به ذهن بازدیدکننده می‌رسد، خواهد بود. رنگ و تزئیناتی که انتخاب می‌کنید معنایی خاص دارند.

در راهروی آپارتمانتان قدم بزنید و درِ منزل همسایه‌ها را ببینید. وقتی ورودی تزیین شد‌های را مشاهده کردید، روی مواردی که برای نمایش انتخاب کرده‌اند مکث کرده و تأمل کنید. برخی از انتخاب‌ها پرچم، تاج گل، کمان، کارت پستال و گل است.

رنگ ویژگی مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از رنگ می‌تواند برخی احساسات یا شخصیت فرد را نشان دهد. برای مثال:
سفید: می‌تواند یک صاحبخانه تمیز و ساده، اما منظم را نشان دهد.

رنگ زرد: این رنگ یک فرد بااعتماد به نفس، شوخ طبع و کنجکاو را تحریک می‌کند.
قرمز: رنگی سنتی که بیانگر میزبانی خوش آمدگو و سرزنده است.
رنگ بنفش: رنگ معنویت است و ذهنیت باز و ریسک پذیر بودن شما را نشان می‌دهد.
آبی: آبی سلطنتی نشانه شخصیت‌های مثبت، آبی تیره نشانه ی شخصیت آرام و آبی روشن مصداق شخصیت صادق است.
سبز: نشانه ی سلامت، امنیت و ارتباط است.
رنگ قهوه ای: شخصیت گرم و قابل اعتماد.
سیاه: مقتدر، اما پیچیده

گیاهان نیز از شخصیت شما می‌گویند
آیا می‌دانید گیاهان می‌توانند از طرف شما صحبت کنند?

با دیدن گیاهی که در حال رشد و سبز است و همچنین گیاهی که درحال مردن است، میتوان میزان اهمیت شما به اطراف را تشخیص داد.

به عنوان مثال گیاه bromeliads با دوام طولانی مدت، به این معنی است که شما به دنبال جلب توجه نیستید بلکه یک فرد آرام و انعطاف پذیر هستید. طرفداران ارکیده شنوندگان شهودی و خوبی هستند و صاحبان سنسوریا درونگرایانی خلاق و قوی هستند.

آیا مضطرب هستید؟

میزان هرج و مرج در خانه شما با سطح اضطراب شما متناسب است. کشوی جوراب‌هایتان کثیف است؟ آیا زیر تخت‌خواب یا در کمدتان گرد و غبار وجود دارد؟ اگر درباره هر لکه آلودگی وسواس ندارید، نشان می‌دهد که مضطرب نیستید.

نیازی نیست محیط اطرافتان را برای آرامش کنترل کنید. افراد کمتر مضطرب توجه خود را به سازماندهی قسمت‌های حیاتی زندگی خود معطوف می‌کنند.

آشپزخانه جایی بیش از نگهداری مواد غذایی است

اگر از قهوه قوی و سیاه لذت میبرید، فردی ساده هستید. افزودن شیر به قهوه باعث میشود مردم شما را مقبول و سازگار ببینند. نوشیدنی‌های شیرین و مخلوط روحیه ی جوانی و خودجوش را در معرض دید قرار میدهد. قهوه فوری؟ شما فردی هستید که کار‌ها را به تعویق میاندازید.

اینکه کدام ماده غذایی را در معرض دید قرار می‌دهید، بارزترین صفات شما را نشان می‌دهد. مطالعات تأیید کرده‌اند افرادی که به جای نوشابه یا غلات، یک کاسه میوه روی میز آشپزخانه خود دارند، به طور متوسط وزن کمتری نسبت به دیگران دارند.

اگر آشپزخانه شما با وسایل و ظروف مجهز است، نشانگر استقبال و خوشامدگویی شماست. نوع و مقدار ظروف نشان میدهد فردی برون‌گرا و مهمان‌نواز هستید یا یک درون‌گرا.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید