چگونه مایکروسافت آفیس رایگان دریافت کنیم؟

    کد خبر :986365

مایکروسافت آفیس شامل چند برنامه کاربردی از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت و … است که برای استفاده از آنها باید یک لایسنس معتبر خریداری کرد. با این حال، مایکروسافت یک نسخه رایگان از آفیس را نیز برای استفاده از آن در دسترس قرار داده است که به نام Microsoft Office Online شناخته می‌شود.

بازتاب-برای دسترسی به Microsoft Office Online، شما نیاز به یک حساب مایکروسافت دارید. اگر هنوز یک حساب مایکروسافت ندارید، می توانید به سایت Microsoft.com بروید و با کلیک بر روی “ورود” و سپس “ایجاد یک حساب جدید” یک حساب کاربری بسازید.

پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید به صفحه Microsoft Office Online بروید و با ورود به حساب خود، از برنامه های مختلف آفیس مانند Word ، Excel و PowerPoint استفاده کنید. این نسخه از آفیس به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار، قابل استفاده است. همچنین مایکروسافت پلتفرم‌های مختلف مثل ویندوز، مک و گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS نیز نسخه‌های مختلفی از آفیس را برای دانلود و استفاده رایگان ارائه کرده است. برای دریافت نسخه رایگان آفیس برای پلتفرم موردنظر خود، می‌توانید به وبسایت مایکروسافت بروید و نسخه رایگان را دانلود کنید.

از مایکروسافت آفیس در وب استفاده کنید

مایکروسافت آفیس

اگر از رایانه استفاده می کنید، ساده ترین راه برای استفاده از برنامه های مایکروسافت آفیس استفاده از نسخه های وب آنهاست. مایکروسافت نسخه‌هایی از Word، PowerPoint و Excel را ارائه می‌کند که می‌توانید از مرورگر وب خود به آنها دسترسی داشته باشید، و می‌توانید بیشتر کارهایی را که معمولاً باید انجام دهید، به خوبی انجام دهید. یک نسخه از OneNote نیز وجود دارد، اما به دلیل رایگان بودن آن، می توانید برنامه دسکتاپ مناسب را نیز دانلود کنید.

این نسخه‌های وب نسبتاً دارای ویژگی‌های کامل هستند، حتی اگر همه ویژگی‌هایی را که ممکن است در برنامه‌های دسکتاپ مشاهده کنید، نداشته باشند. البته می توانید اسناد خود را بنویسید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر یا جداول را درج کنید و حتی از ویژگی های بررسی برای ردیابی تغییرات استفاده کنید. نسخه‌های وب حتی امکان نویسندگی هم‌زمان را نیز فراهم می‌کنند، بنابراین شما و یک همکار یا همکلاسی‌تان می‌توانید همزمان روی اسناد مشابه کار کنید.

یک راه سریع و آسان برای دسترسی به همه این برنامه ها در ویندوز 11 استفاده از برنامه مایکروسافت 365 (که قبلا آفیس نامیده می شد) است که مستقیماً در سیستم عامل تعبیه شده است. این برنامه به شما پیوندهایی به نسخه های وب همه این برنامه ها می دهد و حتی به شما امکان می دهد به سرعت به فایل های ویرایش شده قبلی خود که در OneDrive ذخیره شده اند دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت، می توانید برای شروع به مرکز آفیس در اینجا مراجعه کنید.

از برنامه های موبایل آفیس استفاده کنید

اگر از رایانه استفاده نمی‌کنید و می‌خواهید به سرعت از طریق تلفن خود کار کنید، این امکان نیز وجود دارد. برنامه های آفیس مایکروسافت هم در اندروید و هم در iOS رایگان هستند. برنامه های مستقلی برای Word، Excel و PowerPoint وجود دارد، اما ممکن است در واقع ترجیح دهید از برنامه Microsoft 365 استفاده کنید، که عملکرد هر سه، به علاوه بسیاری از ویژگی های اضافی، از جمله چیزهایی از برنامه های قدیمی مانند Office Lens را دارد. می توانید اسناد فیزیکی را با دوربین گوشی خود اسکن کنید. استفاده از این برنامه عمدتاً رایگان است، بدون محدودیت‌های عمده، اما برخی از ویژگی‌های پیشرفته وجود دارد که منحصراً مختص مشترکین Microsoft 365 است.

علاوه بر برنامه‌های اصلی آفیس، مایکروسافت همچنین برنامه‌های مستقلی را برای OneNote و Outlook می‌سازد تا مجموعه ویژگی‌های آفیس را که ممکن است بخواهید تکمیل کند. و برخلاف نسخه وب، برنامه تلفن همراه Outlook از چندین حساب پشتیبانی می کند، بنابراین شما فقط به ایمیل های Outlook محدود نمی شوید. اگر علاقه مند هستید، برنامه های موبایل آفیس را در زیر بررسی کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید