چگونه فایل دانلودی را روی گوشی اندرویدی پیدا کنیم؟

    کد خبر :1003019

بسیاری از دارندگان گوشی‌ها و دستگاه‌های اندرویدی مطلع نیستند که فایل دانلودی آنها در کدام بخش دستگاه ذخیره می‌شود و چگونه می‌توان آن را یافت.

بازتاب-داشتن گوشی یا دستگاه اندرویدی قابلیت‌های بسیاری دارد که هر فردی به سادگی نمی‌تواند درباره آن آگاهی یابد. یکی از این موارد یافتن بخش دانلود گوشی اندرویدی بوده که ممکن است پرسشی برای بسیاری باشد.

در این مطلب قصد داریم نحوه یافتن فایل دانلودی روی گوشی اندرویدی را تشریح کنیم.

 

گوشی اندرویدی

از برنامه Files برای یافتن آسان دانلودی‌ها روی دستگاه استفاده کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای یافتن فایل‌های دانلود شده در اندروید، اپلیکیشن Files است. این برنامه را در تلفن یا تبلت اندرویدی خود باز کنید و سپس Downloads را انتخاب کنید. اکنون پنجره‌ای به نام All select this را شاهد خواهید بود و تمام فایل‌هایی را که در تلفن اندرویدی خود دانلود کردید، می‌توانید مشاهده کنید.

اکنون می توانید انتخاب کنید که می خواهید با این فایل ها در تبلت یا گوشی اندرویدی خود چه کاری انجام دهید. می‌توانید آن‌ها را حذف کنید، به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.

دانلودها را در اندروید از حافظه داخلی پیدا کنید

راه دیگر برای یافتن فایل های دانلود شده در دستگاه اندرویدی، از حافظه داخلی آن است. برای استفاده از این روش، برنامه Files را در دستگاه خود باز کنید و سپس Browse را انتخاب کنید. اکنون به Storage devices بروید و Internal Storage را انتخاب کنید، سپس طیف وسیعی از پوشه ها را در تلفن Android خود مشاهده خواهید کرد، پوشه مورد نظر شما Downloads است. اکنون می توانید به راحتی تمامی فایل های دانلود شده را در دستگاه خود مرور کنید.

 

نحوه حذف فایل های دانلود شده در اندروید

ساده‌ترین راه برای حذف فایل‌های دانلود شده در تلفن یا رایانه لوحی Android با برنامه Files است، برنامه Files را در دستگاه Android خود باز کرده و Downloads را انتخاب کنید. فایلی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کرده و سپس Delete را انتخاب کنید، اگر ابتدا این مورد را نمی‌بینید سپس More و سپس Delete را انتخاب کنید، با این کار این فایل از دستگاه شما حذف می‌شود. اگر دانلودهای زیادی دارید، این یک راه خوب برای آزاد کردن مقداری فضای ذخیره سازی در تلفن Android شما است.

 

گوشی اندرویدی

چگونه فایل های دانلود شده را روی گوشی اندرویدی خود منتقل کنیم

اگر برخی از فایل‌ها را در تلفن یا رایانه لوحی Android خود دانلود کرده‌اید که می‌خواهید نگه دارید، ممکن است بخواهید آنها را از پوشه بارگیری‌ها به پوشه دیگری در دستگاه خود منتقل کنید.

بهترین راه برای جابجایی فایل در اندروید، استفاده از برنامه Files است، برنامه Files را در گوشی اندروید خود باز کنید و سپس Downloads را انتخاب کنید. اکنون لیستی از فایل های دانلود شده را مشاهده می کنید که در سمت راست در کنار هر فایل سه نقطه قرار دارد. سه نقطه را انتخاب کنید و یک منوی جدید ظاهر می شود. اکنون Move را انتخاب کنید و به شما یک انتخاب از پوشه ها داده می شود تا فایل را به آن منتقل کنید. فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن فایل اکنون در پوشه ای که انتخاب کرده اید ذخیره می شود.

 

نحوه انتقال فایل های دانلود شده به کامپیوتر

گوشی اندرویدی

همچنین می‌توانید فایل‌های دانلود شده را از تلفن یا رایانه لوحی Android خود به رایانه منتقل کنید، باید دستگاه خود را با کابل USB به رایانه خود متصل کنید. برای انجام این کار قفل گوشی خود را باز کنید و سپس آن را از طریق USB به رایانه خود متصل کنید، اکنون روی اعلان شارژ این دستگاه از طریق USB ضربه بزنید و سپس USe USB را مشاهده می کنید، آن را انتخاب کنید و سپس File Transfer را انتخاب کنید.

اکنون یک پنجره جدید در رایانه شما باز می شود و می توانید هر یک از فایل های دانلود شده خود را از تلفن Android خود بر روی رایانه کپی کنید. این برای رایانه‌های شخصی ویندوزی است، می‌توانید جزئیات کامل نحوه انجام این کار را با مک در وب سایت Google پیدا کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید