چگونه عمر باتری گوشی اندرویدی را افزایش دهیم؟

    کد خبر :984875
گوشی اندرویدی

این راهنما مجموعه‌ای از نکات مفید را ارائه داده که به شما کمک می‌کند عمر باتری گوشی اندرویدی خود را بهبود ببخشید.

بازتاب-آنها طراحی شدند تا به شما در استخراج بهترین عملکرد ممکن از باتری دستگاه‌تان کمک کنند و اطمینان حاصل کرده که می‌توانید از تجربه کاربری طولانی و کارآمد لذت ببرید. با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید مصرف انرژی گوشی هوشمند خود را بهینه کنید، از هر بار شارژ حداکثر استفاده را برده و به طور موثر مصرف شارژ مورد نیاز دستگاه خود را کاهش دهید.

چندین راه‌حل وجود دارد که می‌توانید برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی خود انجام دهید، از جمله مواردی مانند کاهش روشنایی صفحه نمایش، خاموش کردن زودتر نمایشگر، استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و بسیاری دیگر. در ادامه قصد داریم نحوه افزایش عمرباتری گوشی اندرویدی را شرح دهیم.

 

روشنایی صفحه گوشی خود را کاهش دهید

گوشی اندرویدی

یکی از نادیده گرفته‌ترین نکاتی که می‌تواند عمر باتری شما را بهبود بخشد، روشنایی صفحه‌نمایش است، حتی اگر مقدار کمی آن را کاهش دهید، می‌تواند عمر باتری بیشتری به شما بدهد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه روشنایی صفحه نمایش خود را کامل دارند، کاهش این میزان می تواند تاثیر زیادی بر مصرف باتری شما داشته باشد.

اگر از تنظیم روشنایی تطبیقی یا روشنایی خودکار در تلفن Android خود استفاده نمی‌کنید، توصیه می‌شود که آن را روشن کنید زیرا با نور اطراف شما تنظیم می‌شود و ممکن است باتری کمتری مصرف کند زیرا گوشی از روشنایی کامل استفاده نمی‌کند. به آن نیاز ندارند.

این کار را می توان از منوی تنظیمات در تلفن اندرویدی شما انجام داد، دقیقاً نام آن ممکن است بسته به دستگاه متفاوت باشد. برای روشن کردن آن به تنظیمات > نمایشگر بروید و سپس روشنایی خودکار یا روشنایی تطبیقی را انتخاب کنید و آن را روشن کنید.

طرح زمینه تاریک را روشن کنید

 

اگر یک گوشی اندرویدی با نمایشگر AMOLED دارید، بهتر است از Dark Theme در گوشی خود استفاده کنید، این کار باعث می‌شود پس‌زمینه دستگاه و بسیاری از برنامه‌ها به سیاه تبدیل شود. هنگامی که یک صفحه نمایش AMOLED رنگ سیاه را نشان می دهد، در مقایسه با نمایش رنگ سفید یا رنگ دیگر، از باتری بسیار کمی استفاده می کند.

برای روشن کردن Dark Theme در دستگاه اندرویدی خود باید به Settings > Display بروید و سپس Dark Theme را انتخاب کنید. نحوه دقیق روشن کردن آن ممکن است بسته به سازنده متفاوت باشد.

گوشی اندرویدی

زمان قفل خودکار دستگاه خود را کاهش دهید

یکی دیگر از تنظیمات معمولی در تلفن Android شما که ممکن است به شما در بهبود عمر باتری کمک کند، مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش در زمانی است که از دستگاه خود استفاده نمی کنید. این قفل خودکار نامیده می‌شود و می‌توانید انتخاب کنید که پس از پایان استفاده از دستگاه، نمایشگرتان با چه سرعتی قفل شود. اگر در طول روز بارها و بارها از گوشی خود استفاده می کنید، این می تواند افزایش یابد.

ایده خوبی است که زمان قفل خودکار گوشی خود را کاهش دهید، 15 ثانیه یا 30 ثانیه زمان مناسبی برای انتخاب است، هنگامی که به مدت 15 یا 30 ثانیه روی دستگاه غیرفعال باشید، گوشی شما به طور خودکار نمایشگر را می بندد. شما انتخاب می کنید این را می توان با رفتن به تنظیمات > نمایشگر و سپس انتخاب زمان خواب در گوشی خود انجام داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید