چگونه عمر باتری گوشی آیفون خود را ارتقا ببخشیم

    کد خبر :997731

بسیاری از دارندگان گوشی آیفون به دلیل ظرفیت پایین باتری آن شکایت داشته و شاکی هستند که عمر باتری این گوشی چندان بالا نیست.

بازتاب-در این بین یافتن راهکاری که بتواند موجب افزایش عمرباتری آیفون‌های اپل مفید خواهد بود. روش‌های مختلفی وجود دارند که کمک کرده تا استفاده بهینه و با طول عمرباتری بیشتری از گوشی آیفون خود داشته باشیم.

در این مطلب قصد داریم راهکارهایی را عنوان کنیم که بسیار کارآمد بوده و کمک کرده تا عمرباتری گوشی آیفون خود را ارتقا بخشیده و بهبود دهید.

 

آیفون خود را به جدیدترین آپدیت نرم افزاری بروز کنید

آیفون خود را به آخرین نسخه iOS به روز کنید. اپل اغلب به‌روزرسانی‌هایی را منتشر می‌کند که شامل رفع مشکلات مربوط به باتری می‌شود، بنابراین به‌روز نگه داشتن آیفون شما اولین قدم مهم است. برای آپدیت آیفون خود به مسیر Settings > General > Software Update > Download and Install بروید.

آیفون

بهینه سازی تنظیمات نمایشگر آیفون

نمایشگر در آیفون یکی از بزرگ‌ترین مواردی است که باتری آن را خالی می‌کند، بنابراین کاهش روشنایی صفحه یا روشن کردن Auto-Brightness می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف باتری کمک کند.

برای تنظیم روشنایی صفحه، به تنظیمات > صفحه نمایش و روشنایی بروید. همچنین می توانید روشنایی خودکار را روشن کنید تا به طور خودکار روشنایی صفحه را بر اساس شرایط نور تنظیم کنید. قفل خودکار نمایشگر خود را روی حداقل 30 ثانیه تنظیم کنید، این می تواند به بهبود عمر باتری کمک کند.

 

Background App Refresh را خاموش کنید

برخی از برنامه‌ها همچنان در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و حتی زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، محتوایشان را به‌روزرسانی می‌کنند، این می‌تواند باتری آیفون شما را تخلیه کند، بنابراین بهتر است برای برنامه‌هایی که نیازی به استفاده مداوم از آنها ندارید، Background App Refresh را خاموش کنید. به روز شد.

برای انجام این کار، به Settings > General > Background App Refresh بروید و کلید کنار هر برنامه ای را که نمی خواهید در پس زمینه رفرش کنید، خاموش کنید. مطمئن شوید که این کار را فقط برای برنامه‌هایی انجام می‌دهید که می‌دانید به این ویژگی نیاز ندارید.

 

خدمات مکانی را برای برخی از برنامه ها خاموش کنید

اکثر برنامه‌های آیفون از خدمات مکان‌یابی استفاده می‌کنند، اگرچه بسیاری از برنامه‌ها در واقع برای عملکرد به این ویژگی نیاز ندارند. برای انجام این کار برای برنامه های جداگانه به تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات موقعیت مکانی بروید و سپس برنامه ای را که می خواهید این ویژگی را برای آن خاموش کنید انتخاب کنید. اگر این ویژگی را در برخی از برنامه‌ها مانند Google Maps و برخی دیگر خاموش کنید، می‌تواند عملکرد برنامه را متوقف کند، بنابراین قبل از خاموش کردن آن، بررسی کنید که آیا این ویژگی برای برنامه لازم است یا خیر.

آیفون

اعلان‌های فشاری را خاموش کنید

اگر اعلان‌های فشار زیادی در آیفون خود دریافت می‌کنید، این می‌تواند عمر باتری گوشی شما را کاهش دهد و می‌توانید میزان Push Notifications دریافتی را کاهش دهید. برای مثال، من هر روز ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنم، اگر اعلان‌های فشاری برای آن‌ها داشته باشم، در هر دقیقه از روز اعلان دریافت می‌کنم. با خاموش کردن این موارد برای ایمیل هایم، می توانم عمر باتری آیفون خود را بهبود بخشم. می‌توانید با رفتن به Settings > Notifications و سپس انتخاب برنامه‌ای که می‌خواهید، اعلان‌های فشار را برای برنامه‌های خاص خاموش کنید. هنگامی که برنامه را انتخاب کردید، کلید Allow Notifications را خاموش کنید.

همانطور که می بینیم در اینجا تعدادی از نکات وجود دارد که می تواند به شما کمک کند عمر باتری آیفون خود را بهبود بخشد، استفاده از هر چه بیشتر ترکیب ممکن می تواند تأثیر قابل توجهی بر عمر باتری دستگاه شما داشته باشد. شما می توانید جزئیات بیشتر در این مورد را در وب سایت اپل بیابید.

ما واقعاً امیدواریم که در این راهنما ارزشی پیدا کنید. نظرات، سوالات و مشاهدات شما برای ما بسیار مهم است، بنابراین در قسمت نظرات زیر بیان کنید. اگر ترفندها یا روش‌های شخصی دارید که در بهینه‌سازی عمر باتری آیفون شما موفق بوده است، خوشحال می‌شویم در مورد آنها بشنویم. تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و بیایید با هم یاد بگیریم تا بهترین عملکرد ممکن را از دستگاه های خود تضمین کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید