چگونه عمر باتری اپل واچ خود را افزایش دهیم

    کد خبر :987992

اگر اپل واچ شما باید به دفعات زیاد شارژ شود، یا عمر باتری آن بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مصرف دارد، چند روش وجود دارد که می‌توانید برای بهبود عمر باتری اپل واچ خود انجام دهید.

بازتاب- اپل واچ با تنظیمات بسیار متنوعی عرضه می‌شود و تنظیم برخی از آنها ممکن است به بهبود عمر باتری دستگاه کمک کند. مواردی مانند برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، اعلان‌ها، دفعات بیدار شدن دستگاه و موارد دیگر همگی می‌توانند بر عمر باتری تأثیر بگذارند. امیدواریم برخی از نکات موجود در این راهنما به شما کمک کند باتری بادوام بیشتری در اپل واچ خود داشته باشید.

اعلان های کمتری در اپل واچ خود داشته باشید

هر بار که اعلانی برای اپل واچ شما ارسال شده، مقداری از باتری دستگاه مصرف می‌شود. اگر برخی از این موارد را خاموش کنید و فقط اعلان مهم را در دستگاه خود نگه دارید، این می‌تواند به شما در بهبود عمر باتری کمک کند.

می‌توانید اعلان‌هایی را که می‌خواهید روی دستگاهتان داشته باشید، از برنامه Watch در آیفون خود انتخاب کنید. این را می‌توان با باز کردن برنامه Watch و سپس رفتن به Notifications انجام داد. برای هر یک از برنامه‌های اپل واچ، دو گزینه وجود دارد، Mirror My iPhone یا Custom Notifications را انتخاب کنید.

اگر Mirror My iPhone را انتخاب کنید، اعلان‌ها دقیقاً مانند تنظیماتی خواهند بود که در آیفون خود تنظیم کرده‌اید، اگر Custom را انتخاب کنید، می‌توانید گزینه Allow Notifications یا باتری Apple Watch  را برای آن برنامه خاص انتخاب کنید.

برای بهبود عمر باتری اپل واچ، زمان Wake Screen را کاهش دهید

یکی دیگر از راه‌های بهبود عمر باتری اپل واچ، کاهش زمان Wake Screen در دستگاهتان است، این کار را می‌توانید از طریق اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود انجام دهید. برای تغییر این تنظیمات به برنامه Apple Watch در آیفون خود بروید و سپس Display & Brightness را انتخاب کنید، سپس می‌توانید مواردی مانند Wake on Wrist Raise را انتخاب کنید، که با بالا بردن مچ دست نمایشگر را بیدار می‌کند. همچنین می توانید مدت زمان بیداری را انتخاب کنید، 15 ثانیه یا 70 ثانیه با ضربه زدن روی آن. انتخاب گزینه 15 ثانیه به شما کمک می کند عمر باتری اپل واچ خود را افزایش دهید.

 

Refresh App Background را در Apple Watch خود خاموش کنید

اپل واچ

راه دیگری که ممکن است بتوانید عمر باتری اپل واچ خود را افزایش دهید، خاموش کردن پس‌زمینه رفرش برنامه در ساعت است. برای انجام این کار، برنامه Apple Watch را در آیفون خود باز کنید و سپس به Settings > General > Background App Refresh بروید، سپس می توانید برنامه های مختلفی را که نیازی به رفرش در پس زمینه ندارید، خاموش کنید.

اگر برنامه‌های زیادی دارید که در پس‌زمینه به‌روزرسانی می‌شوند، خاموش کردن بسیاری از این برنامه‌ها و تنها اجازه به‌روزرسانی برنامه‌های مهم می‌تواند به عمر باتری شما کمک کند.

برنامه های در حال اجرا در پس زمینه را خاموش کنید

ممکن است برخی از برنامه‌ها در پس‌زمینه اپل واچ شما اجرا شوند، خاموش کردن آن‌ها می‌تواند به بهبود عمر باتری کمک کند. این کار را می توان به راحتی با فشار دادن دکمه کناری دستگاه خود انجام داد، سپس برنامه های مختلف باز شده را مشاهده خواهید کرد. برای بستن برنامه‌ها، انگشت خود را از راست به چپ بکشید تا قرمز X ظاهر شود، این را فشار دهید تا برنامه بسته شود.

مدت زمان ماندگاری باتری شما در اپل واچ به مدلی که دارید بستگی دارد، آخرین مدل اپل واچ سری 7 است و طبق گفته اپل، با یک بار شارژ تا 18 ساعت از آن استفاده کنید. می توانید جزئیات بیشتری در مورد ساعت اپل و نحوه استفاده از باتری به بهترین شکل در وب سایت اپل بیابید. این راهنما با استفاده از Apple Watch Series 7 و watchOS 9.4 نوشته شده است که آخرین نسخه watchOS در حال حاضر است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید