چه انتظاراتی از بهترین قالیشویی تهران دارید؟

    کد خبر :1061572

وقتی صحبت از شستشوی فرش می شود، همه ما به سپردن فرش به قالیشویی فکر می کنیم. استفاده از خدمات قالیشویی با توجه به نرخ آب و فضای کم ساختمان های امروزی، مطمئنا بهترین راهکار است. اما حال که همه ما در استفاده از خدمات قالیشویی اتفاق نظر داریم، آیا دقیقا می دانیم که چه انتظاراتی از یک قالیشویی داریم؟ بهترین قالیشویی کدام است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله می خواهیم ویژگی هایی را یک قالیشویی حرفه ای دارد، برای شما بیان کنیم.

1. ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن

یکی از مهم ترین مباحثی که در استفاده از خدمات قالیشویی، به نظر می رسد، سرعت در ارائه خدمات است. وقتی یک قالیشویی، حرفه ای است و دستگاه ها و تکنسین های زیادی دارد، می تواند همزمان میزان سفارشان زیادی را نیز انجام داده و تحویل مشتری دهد. قالیشویی های حرفه ای می توانند در زمان حداکثر 3 روز کاری، خدمات خود را تکمیل کرده و تحویل مشتری دهند. توجه کنید که کندی در ارائه خدمات، به معنای کیفیت بالاتر نیست. یک کارخانه قالیشویی که به تعداد کافی تکنسین های فرش شویی و دستگاه های قالیشویی دارد، می تواند علاوه بر کیفیت بالا، سرعت بالایی نیز داشته باشد.

به عنوان مثال بهترین قالیشویی صادقیه خدمات باکیفیت خود را در حداکثر 3 روز کاری به مشتریان خود ارائه داده و حتی خدماتش را نیز تضمین می کند. تضمین خدمات به این صورت است که پس از تحویل فرش یا موکت، شما تا 10 روز فرصت دارید، عدم نارضایتی خود را اعلام کنید تا اقدامات لازم برای شستشوی مجدد رایگان فرش شما انجام شود.

2. شستشوی فرش با بالاترین کیفیت

کیفیت بالای شستشو از دیگر موارد مهم مورد انتظار از یک قالیشویی است. شستشوی باکیفیت به این معنا است که وقتی فرش به دست شما باز می گردد، شما بتوانید فرش تان را همچون روز اول تمیز و نو و بدون هرگونه ایراد ببینید. متاسفانه امروزه بسیاری از قالیشویی ها با عدم رعایت نکات شستشو، خدمات بی کیفیتی را به مشتریان شان ارائه می دهند و همین موضوع باعث نارضایتی و عدم اعتماد افراد به قالیشویی ها شده است.

اما دقت داشته باشید که قالیشویی های حرفه ای، با شستشوی چند مرحله ای و دقیقی که با دستگاه های مخصوص دارند، فرش های شما را با دقت و کیفیت بالا، می شویند.

همچنین به یاد داشته باشید که مراحل خشک کردن فرش در قالیشویی های حرفه ای به گونه ای است که فرش ها دچار پوسیدگی، پارگی و تاخوردگی نمی شوند. به این ترتیب فرش ها تمیز و پاکیزه بدون هر گونه چین و چروک به صورت لول شده و کاور شده به شما تحویل خواهند شد.

3. رعایت اصول شرعی

سومین ویژگی که از یک قالیشویی انتظار می رود، رعایت اصول شرعی است. رعایت اصول شرعی و شستشوی فرش های نجس با آب کر، یکی از ویژگی هایی است که برای بسیاری از افراد و خانواده ها اهمیت دارد. به این ترتیب یکی از نکاتی که در انتخاب بهترین قالیشویی تهران بایستی در نظر بگیرید، شستشوی شرعی فرش است. با روش شستشوی شرعی، مطمئن خواهید بود که فرش پس از شستشو کاملا پاک و طاهر است.

علاوه بر این ها، قالیشویی هایی که این ویژگی را دارند، می توانند فرش هایی که عین نجاست دارند را نیز شستشو داده و به روش شرعی کاملا پاک کنند. بنابراین اگر شما هم به اصول شرعی پایبند هستید و می خواهید فرش هایتان از نجاسات پاک شود، بایستی قالیشویی را انتخاب کنید که این اصول شرعی را می داند و آن ها را در هنگام شستشو، رعایت می کند.

4. ثبت سفارش آسان

خدمات بهترین قالیشویی سعادت آباد را می توانید به راحتی با چند کلیک در فضای اینترنت، رزرو کنید. قالیشویی هایی که روش های دسترسی به خدمات آن ها، دشوار است، معمولا کمتر شناخته شده اند و افراد نیز معمولا نمی توانند به آن ها اعتماد کنند. قالیشویی های معتبر معمولا روش های دسترسی آسانی دارند. این قالیشویی ها انواع روش های دسترسی را فعال می کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند به طرق مختلف با آن ها ارتباط بگیرند.

ثبت سفارش از طریق وب سایت، شبکه های اجتماعی و به صورت تماس تلفنی ازجمله روش های دسترسی آسانی است که امروزه در اختیار مشتریان قالیشویی ها قرار می گیرد. پس مهم است که در هنگام انتخاب یک قالیشویی، روش های دسترسی آن ها را نیز بررسی کنید.

5. دریافت هزینه های مقرون به صرفه

یکی دیگر از نکات بااهمیت در هنگام رزرو خدمات قالیشویی، هزینه هاست. قالیشویی های معتبر مطابق با نرخ اتحادیه، هزینه های مختلف را دریافت می کنند. پس اگر یک قالیشویی از هزینه های مصوب سرپیچی کند، به معنای تخلف بوده و فردی که تخلف می کند نیز معتبر نیست. هزینه های تمامی خدمات قالیشویی اعم از مبل شویی و موکت شویی و قالی شویی به صورت کاملا مصوب شده هر سال توسط اتحادیه قالیشویان اعلام می شود. قالیشویی ها نیز موظف اند، تمامی خدمات را طبق همین تعرفه ها انجام دهند.

تعرفه های تعیین شده از سمت اتحادیه، کاملا منصفانه بوده و علاوه بر تامین هزینه و دستمزدهای قالیشویی، برای مشتریان نیز مقرون به صرفه است. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما قبل از سپردن فرش به قالیشویی هایی که صرفا تبلیغات گسترده انجام می دهند، در مورد هزینه های خدمات آن ها نیز تحقیقات لازم را انجام دهید.

بهترین قالیشویی مجاز در تهران را می شناسید؟

برای انتخاب بهترین قالیشویی در صادقیه تهران فقط کافیست نگاهی به نظرات مشتریان آن ها که پیش از این از خدماتشان استفاده کرده اند، بیاندازید. این روش سریع ترین راهکار برای شناخت یک قالیشویی خوب است. اما به یاد داشته باشید که همیشه نمی توان به نظرات کاربران شبکه های اجتماعی اعتماد کرد. برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب در سعادت آباد بهتر است ابتدا سابقه کار، کیفیت و زمان ارائه کار و همچنین هزینه های قالیشویی های مختلف را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین توجه کنید قالیشویی هایی که رقابتی کار می کنند، معمولا کیفیت و قیمت مناسب تری دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید