چهره عجیب و متفاوت احمد مهرانفر در آکتور

    کد خبر :983010
احمد مهرانفر

احمد مهران فر عکسی با چهره ای عجیب و متفاوت از خود منتشر کرد که هیچکس او را نشناخت. احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت است. احمد مهران فر متولد 10 خرداد 1354 می باشد و در کاشان متولد شده است. مونا فائزپور همسر احمد مهران فر است

این روزها عکسی از نوید محمدزاده و احمد مهران فر در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، عکسی از پشت صحنه سریال آکتور که در آن چهره این دو هنرمند پیر شده و قابل شناسایی نیست.

وایرال شدن این عکس در اینستاگرام موجب بروز واکنش ها و شوخی هایی با گریم نرگس محمدی در سریال ستایش شد.

گریم احمد مهرانفر و نوید محمدزاده در سریال آکتور

اهمیت صنعت چهره پردازی در دنیای سینما بر هیچکس پوشیده نیست و چهره پردازی خوب به شدت در دیده شدن یا نشدن یک اثر و شخصیت پردازی فیلم مؤثر است.

گریم از حدود 70 سال پیش در سینما و تئاتر ایران رواج پیدا کرد، بابک اسکندری یکی از گریمورهای خوب سینما و تلویزیون است که در قسمت هفتم سریال آکتور با رونمایی از گریم‌های جدید و متفاوت نوید محمدزاده و احمد مهران‌فر در نقش پیرمردهای هشتادو چندساله مخاطب را حیران کرد.

در قسمت هفتم سریال آکتور، نوید محمدزاده و احمدمهران‌فر در نقش‌های علی و مرتضی با گریم جدیدی دیده شده و به عنوان دو پیرمرد هشتادوپنج ساله وارد آسایشگاه سالمندان می شوند.

نوید محمدزاده در این گریم ریش‌ها و موهای به نسبت بلند جوگندمی متمایل به سفید دارد و پیشانی‌اش کاملا چروک خورده است. همچنین راه رفتن و نوع حرف زدن نوید به باورپذیری بیشتر کمک کرده است. احمد مهرانفر هم با مو و محاسن سفید و کم پشت دیده می شود و نقش پیرمرد را به خوبی ایفا می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید