چرا تاکنون گوشی تاشو ارزان قیمت عرضه نشد؟

    کد خبر :979294

برکسی پوشیده نیست که گوشی‌های تاشو بسیار محبوب شدند و تاکنون توانستند علاقمند بسیاری کسب کنند. اما اگر دقت کرده باشید، تمامی آنها قیمت بالایی داشته و برای خریداری یک مدل باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید.

بازتاب-در حالی که بسیاری به دنبال خرید گوشی تاشو خوش قیمت هستند، شرکت اوپو توضیح داده چرا در حال حاضر یک گوشی تاشو ارزان نیست و آیا مشتریان و علاقمندان می‌توانند بزودی چنین مدلی تهیه کنند. در پاسخ به این پرسش اوپو که خود سازنده گوشی تاشو است، بیان داشت به این زودی‌ها نباید انتظار گوشی تاشو ارزان را داشت.

به گفته بیلی ژانگ، معاون فروش و خدمات Oppo، اکنون زمان مناسبی برای گوشی‌های هوشمند تاشو میان رده نیست. مواد، مهندسی و سخت افزار مورد نیاز برای دستگاه‌های تاشو به طور قابل توجهی گران تر از گوشی‌های ساده با ویژگی‌های مشابه است.

بنابراین یک شرکت اگر به تولید گوشی تاشو می‌پردازد، هزینه تولید بالایی دارد.در سوی دیگر معاون فروش و خدمات Oppo تاکید داشته که حمل و نقل محصولات تاشو عامل اصلی کاهش قیمت است. افزایش فروش منجر به کاهش هزینه‌ها در زنجیره تامین خواهد شد. با این حال، او همچنین خاطرنشان کرد که این روند زمان می‌برد.

گوشی تاشو

هزینه بالا مواد اولیه گوشی های تاشو

نباید انتظار داشت در کوتاه مدت این شرایط فراهم آید که گوشی‌های تاشو اقتصادی را در بازار شاهد باشیم. در حال حاضر شاید برندهای مختلفی به این صنعت ورود پیدا کردند و گوشی تاشو ارائه می‌دهند اما مخاطبین آن چندان فراگیر نشده که پتانسیل تولید مدل‌های متنوع گوشی تاشو فراهم بیاید.

اگر دقت کنید، در حال حاضر گوشی‌های هوشمند استاندارد مدل‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی دارند. اما در گوشی‌های تاشو شاهد مدل میان رده یا اقتصادی نیستیم و همگی از مشخصات سخت افزاری بزرگ و قدرتمندی برخوردار هستند. این مسئله نه تنها موجب افزایش قیمت شده، بلکه قطعات مورد استفاده هم در افزایش قیمت نقش دارند.

ژانگ همچنین اشاره کرد که Oppo هنگام توسعه محصول، تجربه کاربر را در اولویت قرار می‌دهد. در نتیجه، این شرکت به خاطر قیمت پایین‌تر، کیفیت را به خطر نمی‌اندازد. با این وجود، شایان ذکر است که دیگر سازندگان چینی در حال کار بر روی مدل‌های تاشوی میان رده هستند.

بنابراین باید مدت زمان بیشتری را منتظر ماند تا محصول میان رده تاشو به بازار برسد. پیشتر گزارشی درباره توسعه یک گوشی میان رده توسط سامسونگ فاش شد. البته عجیب نیست که بزودی شاهد گوشی تاشویی با قیمت مناسب و کم نباشیم.

فراگیر نشدن گوشی های تاشو

گوشی تاشو

هر فناوری در ابتدا راه خود گران و کمیاب بوده و گوشی‌های تاشو نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از نخستین شرکتی که به توسعه گوشی تاشو پرداخت و از آن رونمایی کرد تا در دسترس عموم قرار گیرد، سامسونگ بود. مدتی بعد هوآوی وارد عمل شد اما به دلیل تحریم‌های ایالات متحده این شرکت چند سالی سود کافی از بخش تلفن هوشمند خود بدست نمی‌آورد.

بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت‌های فعال صنعت گوشی‌های تاشو تا چه زمانی قصد ندارند مدلی میان رده یا اقتصادی در این زمینه ارائه دهند. همانطور که گفته شد، در حال حاضر مواد اولیه برای تولید تلفن هوشمند تاشو گران بوده و باید منتظر ماند تا با فراگیر شدن این مدل گوشی‌ها، نوع‌های دیگری هم ارائه شوند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید