چرا بیمه زندگی و سرمایه گذاری معلم انتخاب به صرفه تری است؟

    کد خبر :1020214
بیمه عمر معلم

بیمه عمر و زندگی یکی از انواع بیمه های اصلی است که می تواند هزینه‌های روزمره خانواده ها مانند تحصیل کودکان، اقساط وام و حتی مخارج غیرقابل پیش بینی را تامین و به آنها احساس آرامش روحی دهد، زیرا در صورت وقوع حوادث ناگوار مالی تضمینی دارند که می‌تواند استرس و نگرانی‌های مرتبط با آینده را به طور شگفت انگیزی کاهش دهد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، به طور کلی این بیمه یک ابزار مالی مهم است که به افراد و خانواده‌ها کمک می‌کند تا در مواجهه با حوادث ناگوار و تغییرات زندگی، امنیت اقتصادی داشته باشند و دغدغه‌های مالی در زمان‌های دشوار را پشت سر بگذارند.

بیمه معلم در تازه ترین محصولات بیمه ای خود، شرایط نسبتا متفاوتی را برای مشتریان بیمه عمر و زندگی در نظر گرفته است تا علاقه مندان این محصول بتوانند با آرامش و آسایش خیال بیشتری از خدمات و امکانات آن بهرمند شوند.

بیمه معلم به دلیل شرایط اقتصادی جامعه، نگاه آینده نگرانه ای به این محصول دارد و آن را به نوعی مکمل و پشتوانه مالی دوران بازنشستگی می داند که افراد در کنار استفاده از خدمات بازنشستگی می توانند از سایر مزایای بیمه عمر و زندگی معلم نیز استفاده کند.

وجه تمایز این سرویس بیمه معلم در مقایسه با شرکت های دیگر این است که فرد باکنار گذاشتن بخش کوچکي از درآمد دوران اشتغال خود مي‌تواند در دوران بازنشستگی از مزایای آن استفاده کند و همین مقرون به صرفه بودن پرداخت های ماهیانه باعث شده تا شهروندان استقبال بیشتری از این طرح داشته باشند.

این بیمه نامه با در نظر گرفتن پوشش فوت ناگهانی بیمه شده به هر علت، تا سقف 20.000.000.000 ریال پرداخت می کند و تمام هدف آن این است که دست شما را در دوران سخت بازنشستگی و پیری خالی نگذارد.

جالبتر آنکه در این نوع بیمه این امکان فراهم شده تا در صورت نیاز، سرمایه فوت ناشی از حادثه بیمه نامه خود را تا سه برابر سرمایه بیمه عمر(تا سقف مشخص)، تحت پوشش قرار دهید.

همچنین با استفاده از پوشش نقص عضو ناشی از حادثه، در صورت بروز نقص عضو و از کارافتادگی جزئی و یا کلی دائم بیمه شده، سرمایه نقص عضو براساس تعرفه بیمه های حوادث با انتخاب های ۵۰% و ۱۰۰% سرمایه فوت عادی به بیمه شده پرداخت می‌شود.

نکته دیگر اینکه در صورتی که بیمه شده به هر علتی دچار از کار افتادگی کامل و دائم شود، تا پایان بیمه نامه از پرداخت حق بیمه معاف می‌گردد و پوشش معافیت از ادامه پرداخت حق بیمه نیز برای بیمه شدگان از سن ۱۵ تا ۶۰ سال ارائه می‌شود.

مزیت دیگر این محصول این است که با دریافت پوشش امراض خاص بیمه زندگی و سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم، می‌توانید خود را در مقابل هزینه‌های سنگین بیماری‌هایی مانند سرطان، سکته مغزی،پیوند اعضا و… بیمه نمایید.

و بالاخره اینکه پس از پایان مدت بیمه نامه زندگی و سرمایه‌گذاری، بیمه شده می تواند درخواست مستمری مادام العمر و یا دریافت یک‌جا سرمایه خود را نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید