چرا باید از موسسات مشاوره پایان‌ نامه و مقاله کمک بگیریم؟

    کد خبر :753342

انجام پایان‌‌نامه ارشد مرحله دشواری در دوره کارشناسی ارشد است، اما انجام رساله دکتری برای دانشجویان بسیار سخت‌‌تر و پیچیده‌‌تر است. البته ساختار کلی انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری مشابه است و هر دو از اصول و قواعد مشترکی تبعیت می‌‌کنند؛ اصول مشخص و تعریف‌‌شده‌‌ای که بر اساس استانداردهای علمی آکادمیک تدوین شده و رعایت آن‌‌ها الزامی است. بنابراین با آگاهی و اشراف بر این قوانین مدون و با بهره‌‌گیری از تجربیات استادان راهنما و استفاده از مشاوره پایان‌‌نامه تخصصی می‌‌توان از پس این مرحله مهم برآمد.

خدمات مشاوره انجام پایان‌‌نامه چگونه به دانشجویان کمک می‌‌کند؟

همان‌‌طور که گفتیم، برای انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری با بهترین کیفیت می‌‌توان از مشاوره پایان نامه حرفه‌‌ای و باتجربه کمک گرفت و این مشاوره از چندین جنبه مختلف برای دانشجویان تاثیرگذار و مفید است:

1 . مسیریابی درست: مشاوره پایان‌‌نامه خوب و موثر با آموزش مسیر صحیح به دانشجویان کمک می‌‌کند که راه را اشتباه نروند و انرژی خود را درست و مفید مصرف کنند. آن‌‌ها می‌‌توانند با راهنمایی به‌‌موقع دانشجویان را از موانع مسیر و حتی میانبرها آگاه کنند.

2 . اجرای کامل قوانین: نظارت و کنترل دائم برای اجرای همه اصول و قوانین انجام پایان‌‌نامه ارشد، انجام رساله دکتری، نگارش مقاله و نیز پذیرش و چاپ مقاله ISI از مزیت‌‌های مشاوره قوی است تا در مراحل تایید پروپوزال و داوری پایان‌‌نامه در این موارد اشکالی وجود نداشته باشد.

3 . پیشگیری از دوباره‌‌کاری: انتخاب موضوع یا محتوای تکراری و نیز کپی‌‌کاری از جمله خطاهای بزرگی است که مشاوره خوب اجازه نمی‌‌دهد دانشجویان مرتکب آن شوند و بدین ترتیب در حفظ ارزش پایان-نامه بسیار موثرند.

4 . جلوگیری از اشتباه: مشاوره پایان‌‌نامه حرفه‌‌ای بر اساس تجربیات و مهارت‌‌هایش پژوهشگران را از جزئی‌‌ترین خطاهای احتمالی آگاه می‌‌کند تا او از مسیر اصلی تحقیق خارج نشود.

5 . همه‌‌جانبه‌‌نگری: در پژوهش‌‌های تخصصی محتمل است که نکات حاشیه‌‌ای گاهی از قلم بیفتد، اما مشاوره خوب بر حسب تجربه از آن‌‌ها غافل نمی‌‌شود و بر تمام جوانب کار احاطه دارد.

6 . دقت در جزئیات: مشاوره پایان‌‌نامه قوی با دقت در جزئیات به بالا بردن کیفیت پژوهش و رسیدن به نتایج دقیق بسیار کمک می‌‌کند و همه نکات را به دانشجو گوشزد می‌‌کند.

7 . برنامه‌‌ریزی و زمان‌‌بندی منطقی: نظم و ترتیب اجرای مراحل مختلف انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری حاصل تدوین برنامه زمان‌‌بندی منطقی و دقیقی است که یک مشاور خوب از آن دریغ نمی-ورزد.

8 . سرعت عمل: عملکرد درست و بدون دوباره‌‌کاری و خطای دانشجو با راهنمایی مشاوران زبده، علاوه بر این‌‌که از به هدر رفتن وقت و انرژی جلوگیری می‌‌کند، بر سرعت عمل او می‌‌افزاید.

9 . دوری از استرس: بدیهی است پیشرفت هر پروژه در مسیر درست و به‌‌موقع منجر به آرامش و آسودگی خیال محقق خواهد شد و از استرس و اضطراب بیهوده جلوگیری خواهد کرد.

10 . افزایش خلاقیت: آرامش خیال به تفکر خلاقانه کمک می‌‌کند و مسیر ایده‌‌پردازی و نوآوری را هموار می‌‌سازد و این امر کنار یک مشاور کاربلد و همراه بهتر میسر می‌‌شود.

11 . کسب نتیجه بهتر: نتیجه عالی و کیفیت بالای کار با مشاوره پایان‌‌نامه قوی دست‌‌یافتنی است، چراکه او بر همه استانداردهای کار حرفه‌‌ای مسلط است.

12 . افزایش اعتمادبه‌‌نفس: از نتایج همراهی یک مشاور خوب طی کردن مسیر سخت انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری به بهترین شکل ممکن تا کسب نتیجه‌‌ای عالی است و اطمینان از موفقیت عامل اصلی افزایش اعتمادبه‌‌نفس هر پژوهشگری است.

خدمات موسسه مشاوره در مراحل انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری

موسسه مشاوره خوب باید خدماتی جامع در همه مراحل انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری ارائه دهد؛ مثلا:

1 . انتخاب موضوع: یکی از مهمترین مراحل انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری انتخاب موضوع است و راهنمایی موسسه مشاوره می‌‌تواند در انتخاب موضوعی تخصصی و جذاب، که مورد علاقه محقق و دغدغه ذهنی او باشد و مشکلی از جامعه را حل کند، مفید باشد؛ موضوعی که کاربردی، هدفمند، متناسب با توانمندی محقق، جدید و به‌‌روز باشد و منابع کافی برای تحقیق درباره آن در دسترس باشد. مشاوران با معرفی منابع معتبر و سایت‌‌های قوی و مناسب برای جستجوی موضوع انتخاب‌‌شده می‌‌توانند به سرعت گردآوری اطلاعات کمک کنند.

2 . نگارش پروپوزال: پروپوزال‌‌نویسی قواعد معینی دارد و راهنمایی مشاوران در نوشتن بخش‌‌های مختلف آن (مقدمه، طرح مسئله، منابع و ابزار گردآوری اطلاعات، پیشینه، اهداف، پرسش‌‌ها، فرضیات، روش تحقیق، نتیجه‌‌گیری و فهرست منابع) موثر است. همچنین موسسه مشاوره خوب با اشراف بر همه قوانین به‌‌روز دانشگاه‌‌ها در فصل‌‌بندی و رعایت نکات نگارشی صحیح توسط پژوهشگر نقش مهمی دارند.

3 . نگارش پایان‌‌نامه یا رساله: نگارش فصول مختلف پایان‌‌نامه و رساله دکتری از کلیات تحقیق تا فهرست منابع باید بر اساس شیوه‌‌نامه استاندارد آن انجام شود. مشاوره پایان‌‌نامه خوب در پیدا کردن منابع معتبر، بررسی پیشینه تحقیق، انتخاب روش‌‌ پژوهش و نیز ویرایش، ترجمه باکیفیت و اصلاحات نهایی به دانشجو کمک می‌‌کند و تا مرحله آخر و کسب نتیجه عالی همراه دانشجوست.

4 . نگارش مقاله ISI و چاپ آن: همفکری و همراهی در نگارش مقاله باکیفیت و نیز پذیرش و چاپ مقاله از وظایف دیگر موسسه مشاوره خوب است. موسسه مشاوره قوی در انتخاب مجله ISI مناسب با موضوع پژوهش، نگارش مقاله طبق فرمت مجله انتخاب‌‌شده و ارسال مقاله به مجله برای داوری و سپس اصلاح و بازنویسی آن تا پذیرش و چاپ مقاله می‌‌تواند به نویسنده کمک کند.

چه کسانی به خدمات مشاوره انجام پایان‌‌نامه نیاز دارند؟

مراجعان به موسسات مشاوره پایان‌‌نامه و مقاله شامل چند دسته از افراد می‌‌شوند که عبارت‌‌اند از:

1 . دانشجویان مقاطع کارشناسی (برخی رشته‌‌ها)، کارشناسی ارشد و دکتری که می‌‌خواهند پایان‌‌نامه یا رساله‌‌شان را در اسرع وقت انجام دهند.

2 . دانشجویانی که نیاز به استاد راهنمایی همراه و شبانه‌‌روزی دارند.

3 . دانشجویانی که به انجام دادن پژوهشی بسیار عالی، قوی، باکیفیت و کامل اصرار دارند.

4 . افرادی که نگارش مقاله و پذیرش و چاپ مقاله در ارتقای شغلی‌‌شان بسیار موثر است.

5 . کسانی که می‌‌خواهند مقاله چاپ کنند تا برای ادامه تحصیلات‌‌شان امتیاز بالاتری داشته باشند.

6 . افرادی که می‌‌خواهند با اخذ بورس تحصیلی به خارج از کشور مهاجرت کنند.

7 . طلاب حوزه که به راهنمایی بیشتری برای نوشتن پایان‌‌نامه و رساله‌‌شان نیاز دارند.

8 . افرادی که می‌‌خواهند رزومه تحصیلی بنویسند.

9 . سربازانی که می‌‌خواهند از فرصت کسر خدمت با پروژه استفاده کنند.

10 . افرادی که به دنبال استخراج مقاله ISI از پایان‌‌نامه یا رساله‌‌شان هستند.

اعتبارسنجی موسسات مشاوره انجام پایان‌‌نامه توسط دانشجویان

از مشخصه‌‌های اصلی موسسه مشاوره معتبر و حرفه‌‌ای ارائه خدماتی جامع در همه مراحل انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان است؛ مشاوره‌‌ای دقیق از انتخاب موضوع پژوهش تا موفقیت در جلسه دفاع دانشجو، اما پیش‌‌تر باید این اعتبار بر حسب چگونگی ارائه خدمات اولیه سنجیده ‌‌شود؛ برای مثال:

1 . داشتن قرارداد رسمی: موسسه مشاوره معتبر باید نام مشخص، مکان معین و نیز مدیرعامل مشخص داشته و این مشخصات در اداره ثبت تایید شده باشد. همچنین موسسه معتبر بدون عقد قرارداد رسمی با مشتریانش کار نمی‌‌کند. نکته مهم دیگر این‌‌ است که موسسات معتبر شماره حساب شخصی برای واریز هزینه‌‌های مشاوره ارائه نمی‌‌دهند.

2 . ضمانت دادن: یکی از امتیازات موسسات مشاوره معتبر ارائه ضمانت‌‌نامه به مشتریان‌‌شان است. موسسه-ای که متعهد باشد و به کیفیت خدماتش اطمینان کامل داشته باشد، با دادن ضمانت انجام کار به‌‌موقع و باکیفیت به مشتریان باعث اعتماد آن‌‌ها و خوش‌‌نامی خود خواهد شد.

3 . برقراری ارتباط با مشاور پیش از قرارداد: موسسه مشاوره خوب و معتبر حتما از وجود استادان و همکاران متخصص و کاربلد بهره می‌‌برد و برای اثبات این موضوع به‌‌راحتی زمینه برقراری ارتباط بین استاد مشاور با دانشجو را به صورت تلفنی یا حضوری فراهم می‌‌کند تا دانشجو از میزان تسلط و سطح دانش مشاور نسبت به موضوع تحقیقش اطمینان حاصل کند و با اطمینان خاطر قرارداد ببندد.

4 . پاسخگویی دائم: مشتری‌‌مداری و احترام به مخاطب در همه شرایط از ویژگی‌‌های اصلی موسسات حرفه‌‌ای است و پاسخگویی به‌‌موقع و پیگیری مسائل دانشجویان برای ارائه خدمات در اسرع وقت نشانه تعهد و مسئولیت‌‌پذیری آن‌‌هاست.

5 . قیمت معقول: اخذ مبالغ نجومی هرگز تضمین‌‌کننده کیفیت خدمات نیست و موسسه مشاوره معتبر در قبال ارائه خدماتش قیمت‌‌های معقول و منطقی دارد و حتی شرایط پرداخت آسان مانند پرداخت قسطی را نیز برای دانشجویان در نظر می‌‌گیرد.

ویژگی‌‌های موسسه معتبر مشاوره پایان‌‌نامه و مقاله

از ویژگی‌‌های مهم موسسه مشاوره معتبر می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 . موسسه مشاوره حرفه‌‌ای و مجرب حتما وبسایتی به‌‌روز با محتوایی ارزشمند دارد که به دانشجویان کمک می‌‌کند تا با مطالعه آن بتوانند فرآیند انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بیاموزند و از قوانین و اصول نوشتن پایان‌‌نامه، رساله یا مقاله آگاه شوند.

2 . موسسات حرفه‌‌ای با دادن مشاوره رایگان علاوه بر این‌‌که باعث جذب مشتری بیشتر می‌‌شوند، اعتماد افراد را برای انتخاب موسسه جلب می‌‌کنند.

3 . موسسه مشاوره کاردرست و خبره با ارائه خدمات آموزشی رایگان در وبسایت یا به صورت مشاوره تلفنی و حضوری به دانشجویان کمک می‌‌کند تا مسیر درست را انتخاب کنند و زودتر به نتیجه مطلوب برسند.

4 . پیشینه و قدمت هر موسسه نمایانگر کیفیت خدماتش است، زیرا سوابق درخشان و موفق در بقای موسسات مشاوره بسیار موثر است و نشانه رضایت مشتریان آن‌‌هاست.

5 . اخذ پول به شکل‌‌های مختلف پیش از انعقاد قرارداد رسمی کاری غیرحرفه‌‌ای است که در موسسات معتبر انجام نمی‌‌شود؛ موسسات مشاوره خوب برای کار علمی و تحقیقاتی ارزش بیشتری قائل‌‌اند و هدف-شان صرفا کسب درآمد یا رفع تکلیف نیست.

6 . داشتن روند آموزشی منظم و پیوستگی ارائه خدمات برای جلوگیری از ایجاد وقفه در طول پروژه و پیشگیری از اختلال و سردرگمی دانشجویان و محققان ضروری است و موسسات مشاوره قوی و مطمئن حتما برنامه‌‌ریزی مستمر برای خدمات خود دارند.

7 . تدوین برنامه زمان‌‌بندی دقیق و تحویل به‌‌موقع پروژه نشانه مسئولیت‌‌پذیری و تعهد موسسه معتبر و حرفه‌‌ای است و حتی این موارد را در قراردادشان با مشتری ثبت می‌‌کنند تا به آن‌‌ها اطمینان خاطر داده شود که موسسه از تاخیر و ضرر و زیان ناشی از آن جلوگیری خواهد کرد.

8 . موسسات بزرگ و کاردرست از همکاری بهترین کارشناسان و استادان در همه رشته‌‌ها، گرایش‌‌ها و تخصص‌‌ها برای مشاوره به دانشجویان بهره می‌‌برند و خدمات‌‌شان جامع و کامل است.

خدمات موسسه تهران آموز

موسسه تهران آموز با همکاری صمیمانه استادان بنام و متخصصان باتجربه و کاملا حرفه‌‌ای سال‌‌هاست در ارائه خدمات جامع به دانشجویان و پژوهشگران کشور پیشگام است و به کمک آن‌‌ها شاهد موفقیت‌‌های بسیاری از دانشجویان عزیز در انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری بوده است. همچنین مشاوره خوب و همراهی دائم کارشناسان خبره موسسه تهران آموز با محققان سختکوش و هدفمند منجر به نگارش مقاله و سپس پذیرش و چاپ مقاله ISI آن‌‌ها در مجلات بزرگ و مشهور دنیا شده و لبخند رضایت قلبی بر لبان پژوهشگران بسیاری نشانده است. رضایت مخاطبان و کسب موفقیت‌‌های آن‌‌ها در عرصه‌‌های علمی بهترین نتیجه مورد انتظار مجموعه خستگی‌‌ناپذیر تهران آموز است. موسسه تهران آموز همواره در راه اعتلای علمی کشور می‌‌کوشد و در انجام دادن رسالت خویش پرتلاش و پویاست و از شما دعوت می‌‌کند در این مسیر مقدس روی مساعدت و همراهی کارشناسان ما با اطمینان خاطر حساب کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید