چرا اینستاگرام اکانت تتلو را بست؟ ریپورت پرسپولیسی‌ها یا پیشنهاد بی شرمانه به دختران!

    کد خبر :709391

صفحه اینستاگرام امیر تتلو، خواننده زیرزمینی که در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده بود، با ریپورت کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شد.

پیج تتلو با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور از دسترس خارج شده است. همچین پیج دوم و جایگزین تتلو که مربوط به برنامه‌ها و تصاویر کنسرت‌های او بود هم بسته شد، این خبر را مدیر برنامه‌های تتلو تایید کرد.

همسر هیچکس ریپورت تتلو را کلید زد

آزاده، همسر هیچ‌کس، خواننده رپ مشهور ایرانی، پیج اینستاگرامی تتلو را بابت تمایل نشان‌دادن به رابطه‌جنسی با دختران زیر سن‌ قانونی، به اینستاگرام ریپورت کرده، و کارزار ریپورت او را کلید زد.

گزارش جمعی هواداران پرسپولیس اکانت تتلو را بست؟

بامداد امروز کاربری که ادعا می‌شود مدیر برنامه امیرحسین مقصودلو (تتلو) است، تصویری در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌دهد اینستاگرام به دلیل فعالیت‌های غیراخلاقی صفحه این خواننده خارج نشین را مسدود کرده است. برخی دلیل بسته شدن این صفحه را سخنان و اقدامات خلاف اخلاق او منجمله دیدگاهش در مورد ایجاد رابطه با دختران زیر سن قانونی دانسته اند و از اقدام هماهنگ فعالین حقوق بشر برای مسدود شدن صفحه این خواننده حاشیه ساز گفته اند. برخی نیز معتقدند که گزارش جمعی هواداران پرسپولیس و علی کریمی سبب مسدود شدن این صفحه شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید