چت بات ChatGPT به مرورگر اپرا می‌آید

    کد خبر :974630
چت بات ChatGPT

این روزها اخبار بسیاری درباره چت بات ChatGPT منتشر می‌شود. هوش مصنوعی که توسط شرکت Open AI توسعه یافته و به علاقمندان بسیاری دست یافته است.

بازتاب-هوش مصنوعی تاکنون در قالب دستیار صوتی ظاهر شد اما در حال حاضر به عنوان یک ربات گفتگو که به بسیاری از پرسش‌ها پاسخ می‌دهد مورد استفاده است. شرکت مایکروسافت پیشتر روی  ChatGPT سرمایه گذاری هنگفتی کرد و اخیرا هم مشخص شد که با بینگ ادغام شده است.

گوگل هم از چت بات بارد رونمایی کرد. اکنون مشخص شده که بزودی ChatGPT با مرورگر اپرا ادغام می‌شود. به نظر رسیده که شرکت‌های فناوری قصد دارند روی هوش مصنوعی سرمایه گذاری داشته باشند. این مرورگر را به جرات می‌توان یکی از کاربردی‌ترین مرورگرها دانست که شرکت سازنده آن همیشه ویژگی جدید به این ابزار اضافه می‌کند.

چت بات ChatGPT

اپرا در حال اضافه کردن یک ابزار مبتنی بر ChatGPT به نوار کناری خود بوده که خلاصه‌ای از صفحات وب و مقالات را تولید می‌کند. این ویژگی که “Shorten” نام دارد، بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر این شرکت برای ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در مرورگر است، مشابه آنچه مایکروسافت با اج انجام می‌دهد.

همانطور که در ویدئوی کوتاه به اشتراک گذاشته شده در کانال رسمی اپرا در یوتیوب مشاهده می‌کنید، استفاده از ChatGPT بسیار آسان است. می‌توانید با انتخاب دکمه «Shorten » در سمت راست نوار آدرس، این ویژگی را فعال کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید