چاپ ۴ رمان ایرانی دیگر نشر هیلا

    کد خبر :33604

۴ رمان ایرانی «آینه تال»، «پیاده‌روهای پارک لاله، سکوی دوم»، «نیستدر جهان» و «بالزن‌ها» توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۴ رمان ایرانی «آینه تال»، «پیاده روهای پارک لاله، سکوی دوم»، «نیستدر جهان» و «بالزن ها» از سری داستان های ایرانی انتشارات هیلا به تازگی توسط این ناشر منتشر و راهی بازار نشر شده اند.

پیش از این کتاب‌ها، عناوین داستانی «بوطیقای شیطان»، «این تنهایی لعنتی»، «چین خوردگی»، «یک روز بلند طولانی» و «عکس خصوصی» در قالب این مجموعه منتشر شده بود.

بین کتاب های جدید و تازه چاپ این مجموعه، «آینه تال» نوشته سودابه فرضی پور برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب است. از فرضی پور، پیش از این مجموعه داستان «همین است که هست» توسط نشر افراز چاپ شده است.

این کتاب با ۲۶۴ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب بعدی، رمان «پیاده‌روهای پارک لاله سکوی دوم» نوشته رویا هدایتی است که در ۴ فصل نوشته شده است. از این داستان نویس، مجموعه داستان «من خنگ‌ترین دختر رو زمینم» توسط همین ناشر چاپ شده است.

هدایتی در آثار داستانی خود، زبان طنز را به خوبی به کار می گیرد.

این کتاب هم با صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار ریال منتشر شده است.

رمان «نیستدر جهان» نوشته محمداسماعیل حاجی علیان دیگر عنوان جدید این مجموعه است که نویسنده اش، خلاف دو نویسنده قبلی، متولد دهه ۶۰ نیست. از این داستان نویس، پیش از این، رمان «سمفونی بابونه های سرخ» و مجموعه داستان «قربونی» به چاپ رسیده است.

موضوع داستان این رمان، چالش ایران و دوران مدرنیته است. به این ترتیب بستر زمانی آن از سال ۱۳۰۰ هجری شمسی تا ۱۳۹۴ ادامه پیدا می کند.

شخصیت اصلی این رمان، فردی به نام آراز است. داستان با روایت مرگ همسر آراز شروع می شود و سپس دوران کودکی این شخصیت روایت می شود. ساختار روایت رمان «نیستدر جهان» این گونه است که داستان با مرگ همسر آراز شروع می شود. سپس دوران کودکی آراز تا پیری اش و در نهایت مرگ و رسیدنش به همسرش روایت می شود.

این کتاب با ۲۹۶ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۵۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«بالزن ها» هم دیگر رمان  تازه چاپ مجموعه داستان های ایرانی نیلا است که به قلم محمدرضا کاتب نوشته شده است.

این رمان هم داستان زندگی دختری تنها است که در دام مردی عجیب و غریب به نام تردست می افتد. این مرد برای رسیدن به خواسته هایش از هیچ کاری روگردان نیست. او به دنبال موجودی غریب وخاص به نام بالزن است و به همین دلیل هم  مجبور است دختر را به سوی قتلگاه ببرد تا از چیزی مطمئن شود.

از محمدرضا کاتب مجموعه داستان و رمان های زیادی به چاپ رسیده است. «هیس»، «آفتاب پرست نازنین»، «بی ترسی»، «چشمهایم آبی بود»، «نگاه زرد پاییزی»، «عبور از پیراهن» عنوان برخی آثار این نویسنده هستند.

این با ۲۳۹ صفحه، شمارگان هزار و ۶۵۰ نسخه و قیمت ۱۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید