چالش های فرهاد مجیدی برای دیدار حساس با سپاهان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱:۵۰
    کد خبر :903849

تیم فوتبال استقلال از چند روز دیگر در یک مسابقه حساس و تعیین کننده در لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت اما فرهاد مجیدی در این دیدار رافائل سیلوا مدافع مستحکم خود را در اختیار ندارد، مشخص نیست که سرمربی استقلال در غیاب سیلوا کماکان به سیستم سه دفاعه خود اعتماد خواهد کرد و یا به سراغ انتخاب سیستم چهار دفاعه می‌رود، اما در کنار این چالش فرهاد مجیدی با دردسر شیرین انتخاب دفاع راست یا وینگ‌بک راست نیز مواجه است.

وریا غفوری و صالح حردانی دو گزینه سرمربی استقلال هستند و هر دوی آن‌ها پرشور و انگیزه در تمرینات تیم‌شان حضور دارند وریا در جام حذفی مقابل نساجی بازیکن ثابت تیمش بود و در اواسط بازی جای خود را به صالح حردانی داد.

با توجه به این‌که ستاره موثری مثل امید نورافکن در کانال سمت چپ خط دفاعی سپاهان، کادرفنی استقلال به دنبال انتخاب دفاعی است که بتواند از قدرت تهاجمی نورافکن بکاهد و در کنار آن از فضای پشت سر این مدافع برای خلق موقعیت گلزنی استفاده کند.

فرهاد مجیدی و دستیارانش نزدیک دو هفته برای انتخاب سیستم مدنظر خود فرصت دارند و درنهایت باید دید در دیدار مقابل سپاهان، صالح حردانی در ترکیب اصلی حاضرخواهد بود یا وریا غفوری و  ماموریت مهم حضور در کانال سمت راست ترکیب استقلال در این بازی حسای بر عهده چه کسی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید