پیکاپ بی وای دی Shark در صحنه جهانی حضور پیدا می کند

    کد خبر :1066263
پیکاپ بی وای دی Shark در صحنه جهانی حضور پیدا می کند

شرکت تولیدکننده خودروهای برقی چینی بی وای دی هفته آینده رسما از وانت پیکاپ شارک الکتریکی در صحنه جهانی در مکزیک رونمایی خواهد کرد.

بازتاب–  شارک اولین پیکاپ برقی BYD است و این اولین باری بوده که یک مدل جدید BYD برای مدتی برای اولین بار در خارج از چین عرضه می‌شود. طبق یک پوستر تبلیغاتی که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده، عرضه جهانی به طور خاص برای 14 می برنامه‌ریزی شده است.

به گفته BYD، اولین حضور جهانی بی وای دی Shark در مکزیک، آغازگر عصر جهانی وانت‌های انرژی جدید است. انتظار می‌رود این مدل در درجه نخست بازارهای خارج از کشور را هدف قرار دهد، که با راه‌اندازی استراتژیک آن در مکزیک تأکید می‌شود. رونمایی از وانت بی وای دی پس از عرضه چندین خودروی سواری توسط این برند صورت می‌گیرد. رژیم مقررات حاکم بر وانت بارها در مقایسه با وسایل نقلیه مسافربری معمولی در چین بسیار سخت‌گیرانه است.

پیکاپ بی وای دی Shark در صحنه جهانی حضور پیدا می کند

بی وای دی شارک یک مدل سایز متوسط تا بزرگ بوده که از تویوتا هایلوکس محبوب بزرگ‌تر است. این مدل بر روی پلتفرم آفرود حالت دوگانه BYD (DMO) ساخته خواهد شد، همانطور که پیشتر توسط BYD مشخص شده بود. پلتفرم DMO سال گذشته و زمانی که BYD سری Fang Cheng Bao را در آگوست 2023 راه‌اندازی کرد، رونمایی شد.

همچنین بازار رو به رشدی برای خودروهای برقی وانت پیکاپ در چین وجود دارد که جیلی وانت الکتریکی Radar RD6 را در سال 2022 معرفی کرد. Radar RD6 همچنان ادامه دارد. RD6 که برای جابجایی خارج از جاده طراحی شده نیز در نوامبر گذشته در لائوس عرضه شد.

BYD هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت خودروی پیکاپ Shark ارائه نکرده است. تاریخ عرضه این مدل نیز نامشخص بوده، اما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه 14 می، انتظار داریم جزئیات بیشتری داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید