پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

    کد خبر :1045164
هوای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی چهار روز آینده در مناطق پرتردد و صنعتی استان آلودگی هوا و از عصر دوشنبه (۱۱ دی‌ماه) در بخش‌های جنوبی و غربی افزایش وزش باد گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی چهار روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات با غبار محلی، انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

عصر دوشنبه و عصر تا شب چهارشنبه (۱۱ تا ۱۳ دی) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی افزایش وزش باد گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با کاهش موقتی آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

در روز پنجشنبه (۱۴ دی) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۱ دی) نیمه‌ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۲ دی ) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قراردارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید